donderdag 25 juni 2026

Nog een keer warme chocolademelk...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor Rik. Dat was echt een zomerse kaart en nu een winterse (kerst) kaart met alweer warme chocolademelk...


Nu drijft er een sneeuwpop op de chocolademelk. Dezelfde stansen als vorige week gebruikt alleen andere kleuren/dessinpapier.

Hebben jullie ook een kerstkaart gemaakt om te delen bij 52 weeks to Christmas? Link je kaart dan HIER (KLIK) voor vanavond 23:55 uur.

Heb je een kerstkaart gemaakt voor de challenge van juni (kersthuisje, straatje of dorpje)? Dan kun je vandaag je kaart nog HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag (blijf koel) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

27 opmerkingen:

  1. O hij is geweldig je kaart wat een leuke snijmallen en mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een hele leuke kaart! Van de winter zitten we er weer zo bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Miranda, mooie Dies zijn het, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze stansen zijn zo leuk en weer een topkaart heb je ermee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de sneeuwpop in de warme chocolademelk, leuk idee hopelijk smelt hij niet
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en knus maar doe mij vandaag maar een pintje ipv hot cocoa 😂.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart weer Miranda.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kerstkaart. Leuke mallen en leuk plaatje. Het roze dp vind ik erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Miranda
    Erg grappig met die wanten en kop choco
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je moet toch juist warme dranken met dit weer? Nou, je kaart is iig geweldig leuk met die mooie stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Warme choco smaakt ook wel bij dit weer. En je kaart is weer superleuk!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een leuke kaart met deze mooie mallen en papier Miranda. Maar ik sla dit keer over met de warme choco;-) Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze chocolademelk kaart is weer schitterend. Ook met het warme weer vind ik dat erg lekker hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kerstkaart is super leuk met de warme chocolademelk.
    Maar daar is nu wel echt te warm voor.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Miranda,
    Deze is echt weer geweldig! Toffe mallen, leuk uitgewerkt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze is heel leuk. Maar ik verheug mij vandaag vooral op verfrissende kaarten 😆

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Miranda jij gaat als een speer , eerst achter de BBQ en daarna warme choco , wat prachtige kaartjes
    Fijne dag en groetjes v Epie......

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was het maar weer voor een lekkere kop chocolademelk..
    Hele mooie kerstkaart met deze leuke set stansen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje met die lekkere beker chocomel
    Nu is het hier te warm voor, maar van de winter zal die weer wel smaken
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart en die handen zijn heel leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met de beker chocomelk. Dat vind ik erg lekker maar moet er nu even niet aan denken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kerstkaartje Miranda! Gewoon denken aan Ice melk!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook deze kaart is weer superleuk, Miranda. Maar warme chocolademelk, ik moet er nu even niet aan denken...
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk zeg!! Vandaag dronk ik wel een beker chocolademelk maar dit keer lekker koud.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk Miranda! Zo kun je lekker varieren, lijkt me! Sterkte vandaag!! ik hoop te slapen (gisteravond lukte het van geen kanten)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goed dat je het erbij zegt van de drijvende sneeuwman, mijn brein ziet het niet meer met deze hitte, haha. Errug leuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen