Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor Rik. Dat was echt een zomerse kaart en nu een winterse (kerst) kaart met alweer warme chocolademelk...
Nu drijft er een sneeuwpop op de chocolademelk. Dezelfde stansen als vorige week gebruikt alleen andere kleuren/dessinpapier.
Hebben jullie ook een kerstkaart gemaakt om te delen bij 52 weeks to Christmas? Link je kaart dan HIER (KLIK) voor vanavond 23:55 uur.
Heb je een kerstkaart gemaakt voor de challenge van juni (kersthuisje, straatje of dorpje)? Dan kun je vandaag je kaart nog HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag (blijf koel) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

O hij is geweldig je kaart wat een leuke snijmallen en mooi gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenDit is een hele leuke kaart! Van de winter zitten we er weer zo bij.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig Miranda, mooie Dies zijn het, groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderenDeze stansen zijn zo leuk en weer een topkaart heb je ermee gemaakt!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
wat een mooi kaartje met de sneeuwpop in de warme chocolademelk, leuk idee hopelijk smelt hij niet
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Heel leuk en knus maar doe mij vandaag maar een pintje ipv hot cocoa 😂.
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
een mooie kaart weer Miranda.......gr karin
BeantwoordenVerwijderenHele mooie kerstkaart. Leuke mallen en leuk plaatje. Het roze dp vind ik erg leuk. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenLeuke kerstkaart Miranda
BeantwoordenVerwijderenErg grappig met die wanten en kop choco
Liefs Martha
Deze is ook zo leuk!!
BeantwoordenVerwijderenJe moet toch juist warme dranken met dit weer? Nou, je kaart is iig geweldig leuk met die mooie stans!
BeantwoordenVerwijderenWarme choco smaakt ook wel bij dit weer. En je kaart is weer superleuk!
BeantwoordenVerwijderenLia xx
Je hebt een leuke kaart met deze mooie mallen en papier Miranda. Maar ik sla dit keer over met de warme choco;-) Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Ook deze chocolademelk kaart is weer schitterend. Ook met het warme weer vind ik dat erg lekker hoor.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Deze kerstkaart is super leuk met de warme chocolademelk.
BeantwoordenVerwijderenMaar daar is nu wel echt te warm voor.
Groetjes Elle-Jeanne
Hey Miranda,
BeantwoordenVerwijderenDeze is echt weer geweldig! Toffe mallen, leuk uitgewerkt!
Liefs,
Nancy
Ook deze is heel leuk. Maar ik verheug mij vandaag vooral op verfrissende kaarten 😆
BeantwoordenVerwijderenNou Miranda jij gaat als een speer , eerst achter de BBQ en daarna warme choco , wat prachtige kaartjes
BeantwoordenVerwijderenFijne dag en groetjes v Epie......
Was het maar weer voor een lekkere kop chocolademelk..
BeantwoordenVerwijderenHele mooie kerstkaart met deze leuke set stansen,
groetjes,
Ansx
Mooi kaartje met die lekkere beker chocomel
BeantwoordenVerwijderenNu is het hier te warm voor, maar van de winter zal die weer wel smaken
Groetjes Rina
Super mooie kaart en die handen zijn heel leuk!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Caroline
Mooie kaart met de beker chocomelk. Dat vind ik erg lekker maar moet er nu even niet aan denken!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët
Prachtig kerstkaartje Miranda! Gewoon denken aan Ice melk!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Suzan
DT52WTC
Creaties Suzan op FB
Ook deze kaart is weer superleuk, Miranda. Maar warme chocolademelk, ik moet er nu even niet aan denken...
BeantwoordenVerwijderengroetjes
Jantine
Wat leuk zeg!! Vandaag dronk ik wel een beker chocolademelk maar dit keer lekker koud.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag verder!!
Groeten van Femminde
Superleuk Miranda! Zo kun je lekker varieren, lijkt me! Sterkte vandaag!! ik hoop te slapen (gisteravond lukte het van geen kanten)
BeantwoordenVerwijderenGoed dat je het erbij zegt van de drijvende sneeuwman, mijn brein ziet het niet meer met deze hitte, haha. Errug leuke kaart!!
BeantwoordenVerwijderenHelemaal leuk Miranda !
BeantwoordenVerwijderen