Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag.
Vandaag een felicitatiekaart voor de voorraad, ik had zin om wat te prullen en dit is het resultaat....
De achtergrondstans lag al een tijdje te wachten evenals de bloem en het vogeltje. De grote en kleine tekst vond ik leuk om te combineren. Het donkere roze is in het echt wat feller, geeft een mooier contrast. Ik vind hem wel leuk geworden, jullie?
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
*grote tekst-CreaLies-posNL203, *kleine tekst-CreaLies-posNL01, *bloem en achtergrond-Engels magazine, *vogeltje-CraftAddiction UK- Festive Robin Collection, *zwarte plaksteentjes

Deze is zeker leuk geworden. Door het roze een echte vrouwenversie maar in andere kleuren is dit ook heel geschikt voor mannen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Aartje
Prachtig kaartje is het geworden Miranda en je herinnert mij eraan deze achtergrond ook wat vaker te gebruiken haha! Heel mooi met de bloementak en het vogeltje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Ellen
Die achtergrondstans doet het heel goed op deze kaart. Mooie bloemen ook en leuk die gecombineerde tekst!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Mooie kaart, moet bij je cirkel achtergrond denken aan de film karate kit met het aangeharkte zand!
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk gepruld... Mooie kaart en die achtergrond geeft zo'n speciaal effect!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid
Nou Miranda, zeker heel leuk !!!!
BeantwoordenVerwijderenDeze achtergrond heb ik ook. Heel leuk voor een kaart als deze. De achtergrond eist de aandacht niet op en zo gaat die naar het mooie tafereeltje. Gave kaart Miranda in ook mooie tinten! Fijn weekend, we zijn bijna van de warmte af.
BeantwoordenVerwijderen