zaterdag 27 juni 2026

Jarig voor de voorraad....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag.
Vandaag een felicitatiekaart voor de voorraad, ik had zin om wat te prullen en dit is het resultaat....


De achtergrondstans lag al een tijdje te wachten evenals de bloem en het vogeltje. De grote en kleine tekst vond ik leuk om te combineren. Het donkere roze is in het echt wat feller, geeft een mooier contrast. Ik vind hem wel leuk geworden, jullie?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*grote tekst-CreaLies-posNL203,    *kleine tekst-CreaLies-posNL01,     *bloem en achtergrond-Engels magazine,    *vogeltje-CraftAddiction UK- Festive Robin Collection,    *zwarte plaksteentjes

25 opmerkingen:

  1. Deze is zeker leuk geworden. Door het roze een echte vrouwenversie maar in andere kleuren is dit ook heel geschikt voor mannen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje is het geworden Miranda en je herinnert mij eraan deze achtergrond ook wat vaker te gebruiken haha! Heel mooi met de bloementak en het vogeltje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die achtergrondstans doet het heel goed op deze kaart. Mooie bloemen ook en leuk die gecombineerde tekst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, moet bij je cirkel achtergrond denken aan de film karate kit met het aangeharkte zand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk gepruld... Mooie kaart en die achtergrond geeft zo'n speciaal effect!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Miranda, zeker heel leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze achtergrond heb ik ook. Heel leuk voor een kaart als deze. De achtergrond eist de aandacht niet op en zo gaat die naar het mooie tafereeltje. Gave kaart Miranda in ook mooie tinten! Fijn weekend, we zijn bijna van de warmte af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt je goed vermaakt met deze kaart Miranda, het heeft een leuk eindresultaat met al die mooie mallen die je gebruikt hebt. Nog een fijn weekend verder!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a charming birthday card, Miranda. The circular background die gives the whole design a soft, raked‑sand texture, and the little bird perched on the floral branch is adorable. The paired sentiments work beautifully together—this one definitely deserves a spot in your stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag deze mooierd al op Insta voorbijkomen. Gave stansen heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke verjaardagskaart Miranda.
    Leuke mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is inderdaad heel mooi geworden in deze kleuren en met die mooie stansen, deze kaart kan voor iedere leeftijd
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart met deze mooie achtergrond mal. En zo leuk opgemaakt met de bloemen. Heel leuk gemaakt Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart met de bloemen, de tekst en het vogeltje. Altijd handig om op voorraad te hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat n mooie kaart heb je maakt: alles past zo mooi bij elkaar. Het is idd handig om op voorraad te hebben. Fijn weekend groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prul jij maar lekker verder hoor! Dat geeft mooie resultaten!
    Heelleuk. En houd je het nog een beetje vol met de warmte?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een super mooie kaart heb je gemaakt Miranda.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk al die cirkels op de achtergrond.De kleuren van de details komen er zo mooi op uit. Ik kom nu even niet aan 'prullen' toe want de hobbykamer is gewoon een bakoven!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje met het mooie achtergrond stencil en het leuke takje bloemetjes en schattige vogeltje
    veel plezier met prullen
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn hobbykamer is nu niet bruikbaar, dus prul ik even niet.
    Je kaart is echt superleuk, mooie achtergrond en leuk stansen heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is zo fijn om te doen, zomaar een kaartje maken voor de voorraad, dan hoef je geen opdracht te volgen en kan je kijken wat er onder je handen vandaan komt.
    Ik vind het een hele mooie.
    De kleuren zijn prachtig en passen goed bij de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Miranda,
    Leuke achtergrond
    Fijn dat je lekker kunt knutselen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is heel leuk geworden, je hebt mooie materialen gebruikt.
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi in elkaar gepruld Miranda! Weer een mooi kaartje voor in de voorraad! De ergste hitte is over hier, ik zit nu lekker op mijn balkon. Vrijdag nacht kon ik niet slapen vd hitte en gister tot rond middernacht hevige onweersbuien! Dan vannacht maar weer proberen hè?! Fijne avond,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen