donderdag 25 juni 2026

Nog een keer warme chocolademelk...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor Rik. Dat was echt een zomerse kaart en nu een winterse (kerst) kaart met alweer warme chocolademelk...


Nu drijft er een sneeuwpop op de chocolademelk. Dezelfde stansen als vorige week gebruikt alleen andere kleuren/dessinpapier.

Hebben jullie ook een kerstkaart gemaakt om te delen bij 52 weeks to Christmas? Link je kaart dan HIER (KLIK) voor vanavond 23:55 uur.

Heb je een kerstkaart gemaakt voor de challenge van juni (kersthuisje, straatje of dorpje)? Dan kun je vandaag je kaart nog HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag (blijf koel) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

14 opmerkingen:

  1. O hij is geweldig je kaart wat een leuke snijmallen en mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een hele leuke kaart! Van de winter zitten we er weer zo bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Miranda, mooie Dies zijn het, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze stansen zijn zo leuk en weer een topkaart heb je ermee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de sneeuwpop in de warme chocolademelk, leuk idee hopelijk smelt hij niet
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en knus maar doe mij vandaag maar een pintje ipv hot cocoa 😂.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart weer Miranda.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kerstkaart. Leuke mallen en leuk plaatje. Het roze dp vind ik erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Miranda
    Erg grappig met die wanten en kop choco
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je moet toch juist warme dranken met dit weer? Nou, je kaart is iig geweldig leuk met die mooie stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Warme choco smaakt ook wel bij dit weer. En je kaart is weer superleuk!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een leuke kaart met deze mooie mallen en papier Miranda. Maar ik sla dit keer over met de warme choco;-) Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze chocolademelk kaart is weer schitterend. Ook met het warme weer vind ik dat erg lekker hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen