Hallo lieve mensen, kunnen jullie de warmte een beetje volhouden? Wat een mooi weer hè? Iets wat wij graag doen bij mooi weer is barbecuen en nu waren we gisteren bij Rik en Tanika uitgenodigd. Dit nog vanwege Rik zijn verjaardag eind mei maar toen waren ze op vakantie.
Rik kookt graag en is ook graag met de barbecue in de weer. Hij zou voor zijn verjaardag een Kamado krijgen maar die was helemaal kapot thuisbezorgd dus het wachten is op een nieuwe.
Gisteren werd de gewone barbecue gebruikt. Rik was al om 8 uur opgestaan om het procureursvlees met een rub te behandelen en die heeft vervolgens liggen garen tot 's-avonds 18:00 uur. Vervolgens uit elkaar getrokken en op torilla's gegeten met tomatensalsa , sla en créme fraîche. Ook werd er rode kool geroosterd en geserveerd met chimichurri. Dat was smullen.
En vandaar de "barbecue-kaart" die ik nog als felicitatie voor hem gemaakt had. De eerste foto laat ook de voorkant zien en de tweede foto is de kaart helemaal geopend. Hij vond hem heel gaaf. Alle materialen komen uit een blok van StudioLight. De kaart is zelf gesneden en gevouwen en de randen bewerkt met distressinkt.
Ik link deze kaart bij Dutch Card Lovers: waar eten op een kaart gevraagd wordt
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


Geweldig leuke kaart voor jullie eigen grillmaster. Wat jammer dat zijn nieuwe Kamado kapot afgeleverd werd. Even geduld, misschien mag je dan weer komen genieten (klinkt allemaal wel erg lekker hoor).
BeantwoordenVerwijderen