Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kaart voor Rik. Dat was echt een zomerse kaart en nu een winterse (kerst) kaart met alweer warme chocolademelk...
Nu drijft er een sneeuwpop op de chocolademelk. Dezelfde stansen als vorige week gebruikt alleen andere kleuren/dessinpapier.
Hebben jullie ook een kerstkaart gemaakt om te delen bij 52 weeks to Christmas? Link je kaart dan HIER (KLIK) voor vanavond 23:55 uur.
Heb je een kerstkaart gemaakt voor de challenge van juni (kersthuisje, straatje of dorpje)? Dan kun je vandaag je kaart nog HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag (blijf koel) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

O hij is geweldig je kaart wat een leuke snijmallen en mooi gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenDit is een hele leuke kaart! Van de winter zitten we er weer zo bij.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig Miranda, mooie Dies zijn het, groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderenDeze stansen zijn zo leuk en weer een topkaart heb je ermee gemaakt!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank