zaterdag 5 augustus 2023

Dubbele schuifkaart voor Martha.

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart en z'n verhaal. De betreffende kerststal staat nu bij mij. Ik heb hem "geërfd" zeg maar ;P.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij De Egel. Ook deze zal een maand lopen i.v.m vakantietijd/zomer. Gevraagd wordt: "een schuifkaart met bomen/bladeren en vogels"...
Omdat begin deze week Martha (creaties van Daatje) jarig was heb ik hem deels voor haar gemaakt en naar haar gestuurd....


Zo is de kaart gesloten. Ik heb een dubbele schuifkaart gemaakt omdat Martha ook graag speciale modelletjes maakt. Alle randjes zijn ruw gemaakt. Als je aan het lintje bovenaan trekt gebeurt er dit..


Twee paneeltjes schuiven omhoog. Hieronder zie je de kaart helemaal uitgetrokken...


Aan de achterkant heb ik een standaard geplakt zodat je de kaart weg kunt zetten. Martha heeft de kaart ontvangen en was er blij mee. Altijd fijn om te horen. Het is wel een zware kaart want er gingen 3 postzegels op dus fijn dat hij aangekomen is hihi.

Van dit model bestaat een filmpje en dat kun je HIER (KLIK) op Youtube vinden. Het is van Daisy Martens voor Noor! Design. Zij legt het heel duidelijk uit.

Voor de voorbeelden , die heel verschillend zijn, van mijn teamgenootjes, kun je HIER (KLIK) een kijkje nemen.

Dit is de prijs die de eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel beschikbaar heeft gesteld voor deze challenge.

Dan ben ik met deze kaart (KLIK) in de top 3 beland bij 2 sisters on the blog waar ballonnen gevraagd werden. Hoe leuk is dat? Ik ben er blij mee.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier Studio Light-Romantic Moments-JMA/RM/PJ32,    *plaatjes Studio Light-JMA/RM/PP97,   *tekst-LR0651-Marianne Design,    *standaard achterkant-Joy-6002/0678,    *lint, papierdistresser

29 opmerkingen:

  1. een super mooie kaart Miranda, gaaf model

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha daar is de prachtige felicitatie schuifkaart echt een hele mooie Miranda
    En ik ben er heel blij mee!
    Fijn dat je een link deelt, ooit heb ik ook zoiets gemaakt maar dat was met een ander youtubefilmpje
    Ik vind het dp ook zo mooi!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een prachtige schuif kaart. Je hebt ook hele mooie materialen gebruikt voor het maken van de kaart. Gefeliciteerd met je top plekje. Altijd een leuke eer. Ook een fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk een dubbele schuif wat een mooi dp en mooie details heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige schuifkaart is dit. Wel wat werk, maar dan heb je ook wat moois!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kunstwerk, zo'n "schilderij" kan wel een poosje pronken op de kast

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart in romantische sfeer. Mooi de dubbele schuiftechniek.
    Gefeliciteerd met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie schuifkaart zal wel een werk geweest zijn, ik ben nog niet zo handig met speciale modellen
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend is je kaart geworden Miranda, wat 'n mooie! Een dubbele schuifkaart, die kende ik nog niet. Ik ga het filmpje eens bekijken, dankjewel voor de link. En gefeliciteerd met je prachtige toppertje, dat is welverdiend, leuk voor je! 😊
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige schuifkaart Miranda.
    Mooi modelletje.
    Mooi papier en details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige schuifkaart! Ziet er ingewikkeld uit dus ik zal zo even het filmpje bekijken! Gefeliciteerd met je ballonnenkaartje dat was een hele leuke vond ik!
    Bij mijn kaartje van donderdag vroeg je of mijn ouders moe waren met de Kerst. Nou we waren altijd allemaal zo moe dat we eerste Kerstdag bij mijn tante gingen eten! Ieder jaar weer.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een kunstwerk heb je gemaakt, Miranda! Prachtig DP heb je ervoor gebruikt.
    Proficiat met je toppertje (toch maar vaker kliederen??).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie schuifkaart heb je gemaakt! Leuk dat er een dubbele van gemaakt hebt! en proficiat met je topper! Altijd leuk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie heb je gemaakt…even een klusje maar dan heb je ook wat!
    Ook schitterende kleuren net dit mooie papier!
    Gefeli met je toppertje, altijd leuk dit te ontdekken!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Er komt heel wat uit jouw kaartje geschoven Miranda....wat ontzettend leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie schuifkaart met mooi plaatje en papier. Leuk model. Bedankt voor de link. En gefeliciteerd met je topplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt ook al zo'n mooie schuifkaart gemaakt. Leuk dat jullie verschillende soorten als voorbeeld laten zien. Jullie hebben mij wel geïnspireerd met deze challenge. Mijn eerste schuifkaart heb ik al geplaatst en ik ben al met de tweede bezig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb dit model ook eens gemaakt, heel leuk om te doen. Deze is ook erg mooi!
    En nogmaals gefeliciteerd met je top 3plaatje bij onze challenge!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een mooie kaart is het! En inderdaad zo leuk dat we allemaal een andere kaart hebben gemaakt. Zonder dat we dat afgesproken hadden! Geniet nog van je logé!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt.
    Mooi papier heb je ervoor gebruikt.
    Leuk model heb je gevonden voor de challenge, is weer eens iets anders.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie kaart en een heel mooi model van Daisy. erg leuk hoe de paneeltjes omhoog kunt schuiven..
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk, echt een kaart voor Martha, want inderdaad, zij maakt ook graag aparte modellen.
    Mooi papier heb je gebruikt zeg. Past ook goed bij Martha 😊
    Leuke challenge, ik ga eens nadenken, vind het wel fijn dat ik 4 werken de tijd heb, moet lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een kunstwerk!!! Het filmpje heb ik opgeslagen, dankjewel voor de link! Een topplaats voor een topper! Leuk hoor. Enne als ik hier hoor over het erven van een kerststal kan ik wel huilen. Ik had ook de kerststal met alle beelden van mijn ouders, geërfd. maar ik moest iets tuimen, dus mijn zelf geknutselde kerstgroep en oude rommel ging naar de kringloop. Helaas, heel treurig heb ik per ongeluk ook die van mijn ouders waarschijnlijk weg gedaan, In ieder geval staat hij niet meer op zolder en daar kwam ik uiteraard pas een jaar later achter, erg he. Ik heb nu alleen nog maar een boom. Kan er nog om huilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf model. Hele mooie papiertjes een prachtige kaart.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een prachtige schuifkaart!! mooie deze kleurtjes.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, leuk model waar je veel op kwijt kunt, ik heb de kaart ook al eens gemaakt via een andere link. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooie schuifkaart!! Heel gaaf gemaakt in deze zachte kleurtjes.
    Ik scrolde nog even door naar je vorige post. Wat een verhaal maar gelukkig goed afgelopen.
    En leuk om er nu een kaartje over te maken.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaaf kaartje voor Martha en ze is er natuurlijk blij mee las ik al!

    BeantwoordenVerwijderen