maandag 24 juli 2023

Nog één keer...

 Hallo lieve mensen, op deze regenachtige maandag kom ik weer even voorbij zwieren. Ik heb nog één kaart gemaakt dankzij de inspiratie uit het Franse tijdschrift....
Ik zag deze techniek waar zij een groot stencil voor gebruikten.....


Toen dacht ik, als ik nu met de vierkante layout stans van Marianne Design een "stencil" stans en deze techniek toepas....


Ik ben gaan blenden met distress inkt in de kleuren Salty Ocean en Mustard Seed. Daarna met water gaan spetteren. Daarna met zwarte fineliner de vakjes omlijst.
Heel veel kleine stempels in gaan kleuren en uitknippen en de vakjes aan gaan kleden...


En dit is het resultaat. Nog met een spetterstempeltje met zwart spetters gestempeld en met witte gelpen stipjes getekend. Ook wat sterretjes en serpentine gestempeld met de distress inkt.
Sommige stempels zijn wat verhoogd opgeplakt met 3d kit. Met witte gelpen en met glitterlijm nog wat accenten gemaakt.
Het geheel op een zwarte ondergrond geplakt en vervolgens op een dubbele turquoise kaart.

Deze kaart link ik bij:

Ik heb dus veel lol gehad met dit oudere tijdschrift en ik denk dat ik dit uitpluizen en uitproberen met eigen spulletjes weer eens vaker ga doen. Misschien heb ik je nu ook wel inspiratie gegeven?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*distress ink-Ranger,   *Creatable LR0568-Marianne Design,   *spetterstempel-Crealies,   *serpentine-Pipoos,   * andere stempels-CraftSensations

41 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met je nieuwe inspiratie uit dat Franse tijdschrift!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat een super gave kaart heb je ervan weten te maken, Miranda. Mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een supermooi kaartje met de vierkante layout, mooie achtergrond heb je gemaakt en de stempeltjes komen er zo mooi op uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Miranda, wat een Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Leuk met de kleine stempeltjes en lay-out mal.
    Je brengt met op een idee.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh..wat een ontzettend leuke, mooie, feestelijke kaart!!!!
    ik vind m geweldig1
    groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart heb je gemaakt en een leuke techniek heb je gebruikt. Mooie stempels heb je gebruikt en fleurige kleurtjes.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW…dit is supergaaf gedaan Miranda en zooo feestelijk ook in deze topkleurtjes!
    Jij bent superblij geweest met dit Franse tijdschrift!
    Je brengt me idd op ideeën, ik sta op een laag pitje op het moment!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat een super vrolijk en leuk kaartje!
    Wat leuk dat je zoveel inspiratie uit dat Franse tijdschrift hebt gehaald. De hobbytijdschriften in Nederland vind ik eerlijk gezegd maar matig. Volgens mij zijn die in Frankrijk leuker!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je manier van werken is wel slim bedacht en je resultaat is ook mooier geworden, hele gave achtergrond. Ik heb altijd moeite om zoveel vakjes aan te kleden, dat is je ook prima gelukt heel leuk kaartje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat heb je super gedaan Miranda, en wat een prachtig resultaat. De gekleurde stempeltjes maken het heel vrolijk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh Miranda, wat een gave kaart! Heel leuk gedaan, zowel de techniek als het invullen van de vakjes met de feestelijke stempeltjes. Je hebt zeker geïnspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk en verrassend idee en een mooie kaart. Je ziet dat je er plezier aan had deze te maken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart is dit geworden.
    Zo leuk met al die kleine stempels erop.
    Een hele fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat gaaf gedaan Miranda, prachtige lieve kaart, mooi die stempeltjes en kleuren gebruik

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, wat een werkje is dit geweest. Je mag trots zijn op het eindresultaat. Prachtige creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww wat gaaf Miranda super leuk gedaan, ik ben er weg van. Schitterende kleuren en stempels heb je gebruikt bij deze leuke techniek. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart, Miranda
    En een goed idee om je stans op deze manier te gebruiken, geeft een heel mooi effect !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk gedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge!
      Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

      Verwijderen
  19. Wat een heerlijke brok vrolijkheid is deze kaart. Prachtig.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje met deze leuke techniek. Prachtige kleuren en stempeltjes erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Heel leuk om deze stans als stencil te gebruiken. Lekker vrolijk met al die cadeautjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart wat een leuke stempelafdrukjes allemaal bij elkaar gecombineerd. Een echte topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf!! EN je hebt me zeker geïnspireerd met dit idee! Je hebt die stempeltjes ook zo mooi ingekleurd! Het is ene vrolijk geheel geworden, mooi met die zwarte fineliner om de vakjes heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt een super leuke kaart gemaakt en leuk dat je dit uit een frans tijdschrift hebt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is echt prachtig geworden Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat gaaf is dit!!!!
    Heel mooi bedacht, het geeft een prachtig effect.
    Ik vind de kleurtjes ook zo mooi, het is een heel vrolijk, kleurrijk geheel.
    Ik heb even terug gelezen, want had wat berichtjes gemist, maar ik ben weer bij😊

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke inspiratie heb je uit dat Franse tijdschrift gehaald.
    De achtergrondjes zijn zo mooi in al die vakjes en met die kleine stempeltjes erbij is het een prachtig geheel.
    Een heel fijn kaartje.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat gaaf om je zo te laten inspireren!! Met een super resultaat.
    En zeker tof om dan de spullen die je al hebt te gebruiken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje Miranda, en vaak hebben we zelf ook spullen liggen waarbij je goed mee wegkomt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super creatieve kaart, ik vind hem geweldig! Heerlijke kleuren heb je gebruikt. Leuk om zoveel inspiratie uit een oud tijdschrift te halen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik had al van je schitterende creatie genoten op Instagram. Leuk om hier de making of te zien. Lekker gespeeld met je inktjes en stempeltjes. Gave inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi
    Superleuke kaart
    Heerlijk lekker freubelen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind deze kaart helemaal geweldig Miranda, wat een schitterende kaart!!! Elk stempeltje zo mooi en kleurrijk ingekleurd….ik ben er verliefd op 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou ja zeg!!!! Wat jammer dat ik net jarig ben geweest! Echt Miranda, wat een geweldige kaart is dit en zo'n leuk idee, ik heb zo iets ooit eerder gezien met de Birds van Tim Holtz, was toen al verliefd maar het vele werke heeft me tegen gehouden, nu zie ik het weer en denk ik, dat moet ik toch ook eens proberen. Hopelijk zit de tijd me nu eens niet tegen. Maar ja, zoveel te doen hè in hobbyland. Echt prachtig vind ik hem, complimenten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig! Heel veel werk denk ik, maar echt top gedaan met de leuke stencil achtergrond en alle kleine mooi ingekleurde afbeeldinkjes! Een supervrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super leuke kaart
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat 'n superkaart is dit Miranda. Heel mooi gedaan, je hebt er een prachtig en feestelijk geheel van gemaakt! 🥳
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel tof kaartje, zo leuk gedaan! Bedankt voor je bijdrage aan onze spetterende challenge op het 4 Season blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat heb je die achtergrond mooi gemaakt. Leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen