maandag 7 augustus 2023

Houd de moed/hoop erin...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn schuifkaart, ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Vandaag een dieptekaart gemaakt met de rechthoekige layoutstans....


Dit mooie plaatje kreeg ik op ons knutselclubje en ik vind het zo wel mooi tot zijn recht komen :)
Op het lijfje heb ik zilverkleurige sterretjes geplakt van een stickervel. De tekst is van Tim Holtz en nadat ik nog wat sequins geplakt had vond ik het goed.
Ik heb hem gestuurd naar een medeblogster die veel pijn heeft en wel een steuntje in de rug kan gebruiken.

Dan is deze kaart (KLIK) nog een keer in de top 3 gekomen en nu bij 4 season swap challengeblog waar het thema "spetters" was.

Ons logeetje is na twee weken weer naar huis. Het is prima gegaan ook samen met Ziva. Wel jammer van de regen want om even naar het bos te gaan of naar het strand te rijden was geen optie. Pixel is een Cockapoo (kruising cocker spaniel met poedel) en heeft een dubbele vacht. Als die nat wordt, blijft ze dat 3 dagen dus moest ze steeds een regenjasje aan. Ziva stond dan net te kijken van: "wat is dit nou?" whahaha. Tim heeft nu nog een week vakantie dus we rommelen gezellig verder.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


31 opmerkingen:

  1. Prachtige lay-out kaart, met een super leuk plaatje.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paneel kaart met dit mooie plaatje. Leuke afwerking. Gefeliciteerd met je topper die is ook echt geweldig, terecht dat je er een paar topplekjes mee verdiend hebt. Zeker niet fijn al die regen en vooral als je moet wandelen met de honden… gelukkig zijn er regenjassen voor.. ik wist het bestaan niet. Je rommelt maar lekker aan. Gezellig toch. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mal en wat een pracht van een kaart heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend is je kaart Miranda, heel mooi gedaan met deze mooie afbeelding! En gefeliciteerd met je toppertje, die is zeker welverdiend!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart. Wat attent van je om te sturen naar de medeblogster.
    Fijn dat het goed ging net het logeetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het plaatje lijkt door de stans dubbel zo mooi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een supermooie kaart met deze prachtige afbeelding, dit model is echt zó geschikt voor grote afbeeldingen,
    hier nog steeds regen..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met heel mooie afbeelding.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het mooie plaatje is zeker heel geschikt en je kaart is echt schitterend! Haha, grappig, een regenjasje voor het logeerhondje maar noodzaak als ik het zo lees!
    Van harte met je topper, leuk! En fijn dat Tim nog even vrij is, veel plezier nog samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een mooie afbeelding en zo mooi in deze uitvoering met deze stans. Erg mooi gedaan!
    Gefeliciteerd met je topper, zeer terecht want die is ook echt geweldig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje , ga dit ook een keer proberen.
    Wordt wat vriendelijker weer deze wee.
    Geniet ervan.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt, het plaatje heb je mooi opgepimpt
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt, het plaatje heb je mooi opgepimpt
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je het plaatje mooie verwerkt met deze techniek. Een echte beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een prachtige kaart laat je zien Miranda…supermooi plaatje voor deze stans…top!
    Geniet nog maar lekker van jullie vakantie!
    Groetjes
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Het papier komt zo prachtig uit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, een geweldig mooie kaart in prachtige kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Miranda
    Met deze techniek komt de afbeelding heel mooi uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gaaf je kaart, plaatje komt heel mooi uit en ook nog eens schitterende kleuren. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi, wauw, meer heeft dit mooie plaatje niet nodig. Wat is dit toch een leuke techniek.
    Ik ga thuis eens kijken, want ik heb ook wel van die grote plaatjes die ik lastig vind om op een kaart te verwerken, maar niks ermee doen vind ik ook zo wat..... haha.
    Wel heel mooi dat je nog wat kleine toevoegingen gedaan hebt.
    Haha, ik zie het voor mij, Ziva met haar koppie. Wij hadden hier (is op de camping) Lila 2 nachtje en dat was best "veel" in de caravan.
    Zij wilde ook op de bank, ook bij ons zitten en ook daar liggen waar Floor soms net lag. Floor keek dan zo van "gast, waarom ben jij zo groot, ga gewoon weg".🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit plaatje past perfect op deze inleg techniek en komt helemaal tot zijn recht Miranda! Prachtige kaart is het geworden! Fijne week nog samen en hopelijk nog een beetje zomer zon, ik heb 2 dagen vrij en terwijl ik dit berichtje maak komt de regen weer met bakken naar beneden, bleh!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige afbeelding op je mooie vakjeskaart. Jammer dat je niet met de logé echt op stap kon. Ziva wilde zeker nu ook een jasje aan?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful image you have used, love the card and layout Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda.
    hahah zie het al voor me hoe jullie hond kijkt, de onze zou gedacht hebben gelukkig hoef dat bij mij niet.
    Wij ooit eens gedaan hij schaamde zich er echt mee..liep zo ongemakkelijk ook denk omdat wij toen in de lach schoten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart heb je met deze stans gemaakt en het plaatje is ook zo mooi hiervoor.
    Ja zo jammer dat het de afgelopen weken zoveel heeft geregend en zeker voor je logeetje. Ik ben een beelddenker dus ik zie Ziva zo staan en denken. hahaha.
    Gefeliciteerd met je top plaatsjes met deze mooie kaart.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooi kaartje met de layoutmal en het mooie dp meer heb je niet nodig, leuk de pailletjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Betoverde kaart in die prachtige kleuren, leuke détails heb je toegevoegd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. O wauw dit mooie plaatje komt zo goed tot zijn recht Miranda! Geniet nog lekker samen van jullie weekje,ze beloven nu echt water beter weer….

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig je kaart met diepte, ik zie ze veel voorbij komen momenteel. Leuk weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen