zondag 15 september 2024

Herfst...zo mooi...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn "retro-kerstkaart". Mensen die mij langer volgen weten dat ik van meerdere stijlen houd, vandaar mijn uitpuilende hobbykamer hihi.

Vandaag kom ik met een herfstkaart in een model dat ik bij Tineke's kaartenhoekje (in mei) tegen was gekomen.....


Zij maakte een zomerkaart, ik heb er een herfstkaart van gemaakt met het mooie dessin-papier van Mintay. Bovenaan even een paperclip gedaan, zo ziet het plat eruit, kan dus gewoon in een vierkante enveloppe.


Hier zie je dat de kaart echt diepte heeft door de twee ,oplopend in hoogte, L-vormige stroken papier. De berkenstammen, die ik met distress-inkt bewerkte, zijn van een stans van Avec. 


Bovenaanzicht....


Iets van opzij. De tekst is van Crealies en de losse elementjes heb ik van de zomer lekker in de tuin zitten knippen en in een gripzakje gedaan. Dit bewaar ik bij het papierblokje.
Ik vond het een leuk model en het blijft heel goed zelfstandig staan.

Tim is vandaag een motor toertocht van 200 km aan het rijden met een groepje en ik duik zo lekker mijn knutselkamer in.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs!
Lieve groetjes Miranda

26 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige herfstkaart geworden. Mooi model en leuke details. Handig om de al eerder spulletjes uit geknipt t3 hebben kun je ze direct gebruiken. als je met de kaart aan de slag wil. Tim treft het met dit weer… wij maken straks een ritje op de fiets. Veel knutselplezier. Heb ook wat klaar liggen voor vanavond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow…wat een beauty Miranda en de kleuren zijn ook supermooi! Leuk model met links de bomen, komt heel mooi tot zn recht…top hoor!
    Die uitpuilende kamer is herkenbaar hoor, ik kan ook niks weggooien. 🙈
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hier ook, veel van alles, maar zo kunnen we lekker uit de voeten toch? Heel erg mooi deze zo te zien vrij ingewikkeld kaart, erg knap gemaakt Miranda! Het zou zo een kaart kunnen zijn die je in een winkel koopt. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een schitterende kaart! Het papier is beeldschoon maar je hebt het ook heel erg mooi verwerkt. Die diepte is prachtig, ik vind het een plaatje!
    Ja dat vele stijlen mooi vinden herken ik ook, ik zie ook overal 'brood' in *lol* Daarom is het maar goed dat ik niet meer op de Kreadoe en dat soort beurzen kom want dan zie ik zoveel inspirerende nieuwe dingen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miranda, hij is schitterend en wat is er veel te zien!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart, heel tof modelletje.
    Wat een geduld heb je om die kleine frutsels uit te knippen
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOh wat is dit weer een beauty in een bijzonder model en er komt vast weer wat heel fraais aan als jij je bomvolle kamertje induikt!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow wat een mooie Miranda!!
    En zo'n tof modelletje. ik heb ze vorig jaar ook gemaakt.
    Ben nu in de ban van de tagkaarten.
    En ja die verschillend stijlen. Ik heb weer veel door verschillende hobbies. Maar ik heb mijzelf beloofd even geen nieuwe hobbies erbij. (zo'n bobbinhood lijkt mij ook zo leuk)
    Fijne zondag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met het leuke patroon mooi papier en leuke details heb je gebruik;t
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag hem volgens mij al op Insta voorbij komen maar wat een prachtige diepte kaart Miranda, en de herfst spat er van af. Zo heerlijk!!! Erg benieuw naar dit modelletje, hoe je het in elkaar zet. Ik ga dus ook maar eens bij Tineke op bezoek, dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige herfstkaart Miranda. Er is zoveel leuks op te zien en mooie kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad een leuk model en niet ingewikkeld om te maken, ik heb het gebruikt voor een kerstkaart, een poosje gelden. Je hebt prachtig papier gebruikt en leuk gedaan met de losse elementen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had hem al op Insta gezien, maar hier kan ik hem wat beter bewonderen. Wat een geweldig mooie creatie heb jij gemaakt, Miranda. Prachtige details. Ik kom ogen te kort.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow wat een mooie kaart!
    ga ook ff buurten bij Tineke.
    groetjes Alma en ja ik ben ook van verschillende stijlen en nieuwe dingen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, Miranda
    Het model is erg mooi en zulke leuke plaatjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige herfstkaart Miranda.
    Wat een leuk modelletje.
    En Prachtig papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig model Miranda, en de herfst is ook een leuk thema om te maken. Heerlijk om je hobbykamer in te duiken. Ik las vanmiddag buiten een boek. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, wat een sfeervolle herfstkaart! Heel mooi papier en plaatjes heb je gebruikt om het leuke model aan te kleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Miranda! Nou ik denk dat jouw hobbykamer erg netjes is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk model!!
    Die ga ik onthouden.
    Heel mooi de Herfst uitstraling van deze kaart.
    En dat het zelfstandig blijft staan vind ik extra fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ontzettend leuk model! En wat een mooie afbeeldingen. Je hebt de kaart ook gaaf ingedeeld en aangekleed. Fijn dat je je knutselkamer in kan. Bij mij staat dat morgenmiddag op het programma!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is wel een erg sfeervolle herfstkaart. Toch leuk he plaatjes knippen, doe ik ook graag.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een prachtig kaartje Miranda.... heb toevallig dit model ook gebruikt 2 weken geleden maar kom pas volgende week op mijn blog..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een ontzettend leuk model en zo mooi gedecoreerd als herfstkaart.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart en wat een leuk model. Die berkenstammen passen er heel mooi bij. Herkenbaar die uitpuilende hobbykamer!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Wat een super gezellige en mooie herfstkaart en wat een leuk model!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen