donderdag 19 september 2024

Gnomes voor Kerst...

 Hallo lieve mensen, vandaag op mijn verjaardag is het ook weer "kerstkaarten-donderdag" in Blogland. Het is alweer week 38 en volgende week komen we alweer met een nieuwe challenge bij 52 weeks to Christmas. Vandaar dat ik dacht: laat me nog een reminder maken voor de lopende challenge :"gnomes op je kerstkaart"....


Een slimline model, de stans is van Marianne Design evenals de plaatjes van de gnomes. Op de achtergrond een strookje dessinpapier uit het papierblok "Jolly Christmas".
De tekst van Crealies heb ik dubbel gestanst en die "zweeft" tussen de plaatjes (zoals je aan de schaduw kunt zien).
De kaart afgewerkt met goudkleurige sterretjes uit een oud stickervel, een kleine poinsettia en wat blaadjes met goudkleurige besjes.

Heb je deze week ook een kerstkaart gemaakt dan kun je die HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.
Heb je zoals ik  een kerstkaart met één of meer gnomes gemaakt dan mag je die HIER (KLIK) op de challengepagina linken. Dat kan tot en met 22 september 23:55 uur.

Er ligt hier een megastapel post te wachten die ik zo ga openen. Ik heb mijn nieuwsgierigheid weten te bedwingen hihi. Tim is vandaag en vrijdag lekker vrij dus we gaan vast nog iets gezelligs doen. De visite komt pas na 15:00 uur en blijft allemaal eten dus ik weet niet of ik vandaag jullie kerstkaarten al kan komen bewonderen maar dat komt goed.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*plaatjes-VK9605-Marianne Design,   *dessinpapier-Jolly Christmas-PB7065-Marianne Design,   *slimline stans-CR1537-Marianne Design,   *poinsettia-LR0142-Marianne Design,    *tekst-Crealies-CLTS102

10 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Miranda, wens je een hele mooie dag toe, de zon gaat schijnen vandaag voor je. O wat is hij leuk je kerstkaart zulke leuke plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, altijd leuk zo'n stapel post.
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het leuke papier en de schattige plaatjes
    fijne dag vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miranda van harte met je verjaardag, wens je een heel gezellige dag vandaag, Je slimline kaart met de gnomes is weer mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Miranda en van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Miranda! Je laat ons een super leuke kaart met mooie plaatjes zien. Geniet van de post en jouw verjaardag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag Miranda.
    Een hele fijne gezellige dag gewenst.
    Je kaart is weer super mooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een dag om je goed te laten verwennen. Alleen de stapel kaarten lijkt me al een feestje.
    Leuke kaart heb je gemaakt !!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, leuk zoveel verjaardagspost!! Geniet van je dag. Mijn vriendin is ook jarig vandaag maar dat hebben we al gevierd. Erg leuke gnoompjes kerstkaart heb je ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om er een slimline van te maken met die leuke plaatjes. En van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een heel fijne dag toe! Je kerstkaart met de gnomes is super, leuk zoals je twee plaatjes op de kaart verwerkt hebt. Het is ect een leukerd geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen