donderdag 5 september 2024

Collage kerstkaart voor week 36...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn sprookjeskaart. Ik heb ze met veel plezier gelezen.

Zoals misschien wel meer mensen die knutselen heb ik een zwak voor mooi papier/plaatjes. Toen ik de lijn "Christmas Blessings" van Mintay zag liggen ging ik ook meteen overstag. Daar heb ik voor deze week mijn kerstkaart van gemaakt....


De vakjesstans is van Avec (love2craft bij de Action) van vorig jaar. Drie keer uit wit karton gestanst en op een blauwe ondergrond geplakt. Toen de vakjes met plaatjes gaan vullen.
De grote ster en de kerstman zijn uitgeknipt en verhoogd met 3d-kit opgeplakt. Ik vond het geheel toch een beetje vlak en ben de witte lijnen van de stans met glitterlijm gaan volgen.


Deze foto in het zonnetje genomen, misschien is het dan beter zichtbaar. De tekst (Crealies) heb ik dubbel gestanst voor wat hoogte en ook heb ik op de grote ster en de ster bij de stolp een plakpareltje geplakt. Toen was ik tevreden hihi.

Heb je voor deze week ook een kerstkaart gemaakt en wil je hem met ons delen dan kun je die HIER (KLIK) linken.
Heb je een kerstkaart gemaakt met een gnome voor de lopende challenge dan kun je die HIER (KLIK)
plaatsen.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs!
Lieve groetjes Miranda

42 opmerkingen:

  1. Je kaart is echt schitterend, zelf heb ik ook een zwak voor mooi dp papier. Ik zag de kerstlijn van CS ook al zo mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zeer mooie kaart Miranda.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!!! Echt, en weer ideetjes opgedaan voor mijn hartjes stans. Dat papier van Mintey is echt heel leuk en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en dit papier is heel mooi. Leuk het glitterrandje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke vakjes stans, mooie papier heb je gebruikt leuk zo een beetjes nostalgie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart heb je gemaakt. Het papier van Mintay is heel erg mooi en past ook zo goed bij deze vakjesstans.
    Gewoon weer een super kaartje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Lekker werkje om alles zo samen te stellen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig papier en je hebt het leuk gebruikt in de vakjes. Wat een goed idee om glitterlijm te gebruiken op de witte lijnen. Het geeft een mooi en feestelijk effect.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wow, deze viel meteen op in mijn leeslijst Miranda! Wat mooi zeg! De vakjesmal blijft zo leuk om te gebruiken
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart, Miranda
    Leuk met die stans die vakjes zo leuk gevuld een heel mooi resultaat
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel sfeervol en chique met het glitterrandje, inderdaad mooi papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, prachtig! Wat verleidelijk dat papier maar ik heb nog zoveel ander vergelijkbaar liggen.
    Die glitterlijnen doen het heel goed geven het een extra dimensie en de invulling van de vlakjes heb je super gekozen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie collage kaart, Miranda. Prachtig gecombineerd allemaal, mooie kleuren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda , ik zie een leuke kerstkaart van jouw met dat
    mooie DP en prachtige details , de postzegelstans is TOP
    Groetjes van Epie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje met deze leuke plaatjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie slimlinevakjeskaart heb je gemaakt. Prachtig papier ook voor gebruikt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow.. wilde ik ook zeggen, ben niet de enige ;) Heel erg mooie dieptekaart en wat is er superveel op te bekijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is zeker een prachtige papierlijn. Erg leuk hoe je de vakjes hebt ingedeeld!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De vakjes kaart heb je prachtig aangekleed en tot een heel mooi geheel omgetoverd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kerstkaart.
    Leuke vakjessnijmal. Mooie invulling van de vakjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie sfeervolle kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof kaartje heb je weer gemaakt, hier ligt ook nog veel mooi papier en je brengt me weer op een idee om dat te verwerken, wie weet . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerstkaart! leuk hoe je de vakjes hebt gevuld en sommige elementen verhoogd hebt opgeplakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart Miranda. Ik hou ook zo van het papier van Mintay.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooie kerstkaart Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt een hele mooie kaart met deze mooie materialen weten te maken. Het is zeker altijd verleidelijk. Ik kan het soms ook moeilijk weerstaan. Daarom heb ik ook zoveel spullen… ik ben nu echt bezig met oudere plaatjes aan het opmaken… want mallen vol… nu even niet omdat we er niet zijn… maar er ligt wat klaar om mee aan de slag te gaan. Nu even aan het borduren.. thuis dan afmaken… we hadden hier ( in de kop van Drenthe ) vandaag heel mooi weer. In een zomer jurkje op de fiets..fijne avond nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt. Zo leuk met al die vakjes. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaart ziet er prachtig uit met dit mooie papier en de vakjesstans. Leuk om er extra glitter bij te gebruiken, dat maakt het extra feestelijk! We hebben een leuke dag gehad op de beurs, en konden na harte lust weer even bijkletsen, en leuke spullen kopen. Het was leuk geweest om jou daar ook weer tegen te komen. Misschien een volgende keer weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtig kaartje, groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een fantastisch mooie kaart, zo leuk hoe je al die verschillende vakjes opgevuld hebt met dit prachtige dessinpapier, een echte bjoetie !
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je hebt het mooie papier erg leuk verwerkt op de vakjeskaart. Dat glitter op de randen geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel mooie kaart.
    Ik zou het heel zonde van het papier vinden om het te gebruiken en dus laat ik zulk mooi papier altijd liggen, zelfs (of misschien wel vooral) als ik het zou krijgen zou ik het niet kunnen gebruiken. Ik ben een raar mens, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. een heel mooi kaartje heb je gemaakt Miranda......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb de foto vergroot, toen zag ik goed wat je gedaan hebt met de glitter lijm.
    Wat een mooi detail.
    Het is een mooie kaart.
    Ik heb inderdaad ook een zwak voor me plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oeh wat een lekkere kleurtjes zijn dit! Een heerlijk nostalgisch kerstkaartje, het is dat de zon volop schijnt anders zou ik al helemaal in winterse sferen komen. Prachtig gedaan weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wonderful Christmas card. I love the softness of the colors in the imagery.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige slimlinekerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hey Miranda,
    Deze is ook weer super mooi. De winterse kleuren en plaatjes zijn super gecombineerd in de vakjeskaart!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, dit vind ik een schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen