zondag 8 september 2024

Blaadjes vliegen door de lucht....

 Hallo lieve mensen, op het moment waait het flink hier in Breda maar het is nog steeds warm, lees benauwd. Door de wind waaien er nu wel steeds meer blaadjes van de bomen die al ingedroogd zijn en ik zie ook steeds meer eikels (die van de bomen hé, wink,wink). Dus tijd om een herfstkaart te maken vond ik. Ik heb weer eens een "vergeten" modelletje gemaakt...


Weten jullie nog? 
De basis heb ik gesneden van ecru kleurig cardstock omdat ik wit te hard vond bij de herfstkleurtjes van het dessin-papier van Craft O'Clock. De randjes beïnkt met distress inkt "vintage photo".


Aan de binnenkant nog een groepje paddenstoelen geplakt die uitgeknipt zijn uit de plaatjes die bij dit herfstpapier zitten.


De stans waar ik het schudgedeelte van maakte is van Marianne Design evenals de stans voor de spin en die voor de zonnebloem. Het zijn allemaal wat oudere stansen. 
De pompoenen zijn weer uitgeknipte plaatjes. Het schudmateriaal heb ik gemaakt van uitgeknipte blaadjes en wat goudkleurige sequins. Hier liggen ze op het vosje zijn kop.


En toen kwam de wind (even schudden) en vlogen ze allemaal naar beneden hihi. Op de blaadjes bij de zonnebloem nog wat glinsterende dauwdruppels geplakt en de tekst die ik op het label heb gestempeld is van CraftEmotions.


Deze kaart link ik bij https://4-seasonchallenge.blogspot.com/2024/09/challenge-84-bingo.html , de rijtjes: schudkaart-pompoen-oranje en blaadjes-pompoen-paddenstoel.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs!
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier en plaatjes-Friends&Craft O'Clock-Autumnaria,   *cirkelstans-LR0430-Marianne Design,   *spin-CR1383-Marianne Design,   *zonnebloem-LR0545-Marianne Design,    *tekst-130501/1707-CraftEmotions
                                  

37 opmerkingen:

  1. Wat een mooie herfstige kaart . Leuk model. En erg mooi opgemaakt. Mooi dp heb je gebruikt. Herfstkaarten staan ook op mijn lijstje… maar ik ben eerst nog bezig met kerstkaarten.. maar dan heb ik weer verjaardagskaarten nodig… Ben er helemaal doorheen… dat heb je als je veel onderweg bent… hi hi.. jij ook nog een fijne middag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende warme kaart Miranda…heel mooi model ook!
    Mooi hoe de binnenkant zichtbaar is door de verlegde punten. De mooie paddenstoelen piepen er mooi tussendoor!
    Fijne dag, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige herfstkaart! Het plaatje is al mooi, maar wat jij er nog allemaal omheen gebouwd hebt met mooi papier en toepasselijke stansjes maakt het tot een schitterend geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart.!! wat een leuk model. mooi opgewerkt deze kaart.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke patroon en het mooie papier en plaatje leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie kaart en wat een leuk model, ik kende het niet al is het een oudje. En je oude Dies doen het nog goed hoor! Niks mis mee. Superleuke herfstkaart. Zo blij dat die blaadjes weer vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart in die warme kleuren en dat schattige vosje. Ook nog eens een schudkaart, erg leuk met die blaadjes. Doet me denken aan 2 jaar terug in september, ik ging slapen om 2u ‘s nachts en keek nog eens buiten naar de straatkant en zag daar een vos voorbij wandelen. De kippen van de buren waren iets minder blij met de vos.
    Fijne dag verder, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige herfstkaart, Miranda! Het modelletje blijft leuk, net als de oudere stansen. Het is een beauty geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is absolutely gorgeous Miranda a beautiful way of depicting the coming of the Autumn season the card shape, the colours and the image are pure perfection
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een prachtige herfstkaart gemaakt met dit 'vergeten" modelletje Miranda. Heel mooi en warm papier en plaatje heb je hierbij gebruikt. De prachtig bijpassende details maken het helemaal af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je dit vergeten model weer hebt gebruikt en zo mooi opgewerkt met het leuke plaatje en al je "oude" mallen die het nog goed doen als versiering.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke herfstkaart is dit zeg. Dan krijg ik toch wel zin hoor om weer herfst kaarten te maken en vooral de grote zonnebloemen. Ja het was best lekker vandaag. We waren vandaag in de buurt bij een neef van Wim die in Breda woont. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi geworden prachtige vos op je kaart., er is niets mis met de oudere snijmallen ik vind ze heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een hele mooie kaart
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart en dit blijft een leuk model.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit blijft een leuk model en je maakte er een mooie herfstkaart, leuk plaatje ook. Ik ben ook bezig met herfstkaarten, mag 3 keer GD zijn in vijf dagen tijd, dus ik heb wat te doen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een prachtige herfst-schudkaart gemaakt Miranda! Zó mooi die warme tinten, het model en de details! Hier ook al vallende gele blaadjes en nu de warmte verdwijnt zal het helemaal hard gaan!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag hem al op Instagram en vond hem super. Maar ik miste daar de binnenkant en die is ook al zo mooi.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zooooooo🥰, mooi hoor!!
    Wat zit hier veel liefde en plezier in, dat zie ik meteen.
    Echt op en top Herfst.
    Heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een bijzonder knap kaartje Miranda en heb genoten van het verhaal erbij. Prachtig hoe je de zonnebloem hebt opgebouwd met de verschillende kleuren en de mooi bladeren eronder. Je kaart is echt een bezienswaardigheid!!!
    Fijne dag en groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie herfstkaart is het geworden, zo'n mooie kleuren.
    Leuk met de vos in de hoofdrol.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke herfst schudkaart, Miranda
    Mooi gemaakt leuke details!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een beauty weer! Mooi modelletje en wat heb je er veel aandacht aan besteed, ook nog een shaker erop, heel gaaf Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super herfstkaartje!! Zo'n tof model en zulke mooie kleuren.
    En het is hier speciaal voor jou al een heel stuk frisser. Voor mij mogen er wel 5 graden bij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een mooi herfst kaartje Miranda....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele leuke herfstkaart; Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige herfstkaart! Dat model was ik al weer vergeten! En dan heb jij er ook nog een shakerkaart van gemaakt! Geweldig! EN tof die binnenkant. Kan heel goed bij dit model...dan zie je er nog wat van als je de kaart dicht hebt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt. Mooi papier en wat een schattig plaatje zo van dat vosje. Leuk gedaan zo met het schudgedeelte.

    Lieve groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk deze herfst kaart mooi van kleur toevallig heb ik ook dit model kaart gemaakt maar dan de punten precies andersom geplakt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige kaart Miranda. Mooi bewerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart met het vosje heb je gemaakt Miranda! Heel mooi in deze herfstkleuren. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk model en een prachtig kaartje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk herfstsfeertje op je kaart, leuk model en tof dat je er een shaker van maakte! En een goeie BINGO voor het 4 Season blog, dankjewel voor je bijdrage aan onze challenge.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Miranda,
    Wow, wat een mooie herfstkaart en alweer met een schudgedeelte! Altijd mooi... Denk dat ik deze plaatjes vorige week op de beurs in een goodybag kreeg maar heb ze aan mijn schoonmoeder gegeven en heb er al spijt van als ik deze kaart zie... Die super mooie bloem maakt het hier helemaal af!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Great card front, super gorgeous imagery and colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie kaart! En de kleuren matchen perfect.

    BeantwoordenVerwijderen