donderdag 8 augustus 2024

Kerstknuffel...

 Hallo lieve mensen, het is weer donderdag dus tijd voor een kerstkaart bij 52 weeks to Christmas. Ik ben aan de slag gegaan met een lief plaatje en heb daaromheen deze kerstkaart opgebouwd...


De lopende challenge is nog steeds de bingo-kaart van Nancy en zelfs zonder dat het de bedoeling was heb ik toch weer bingo met:"denneboom-kerstballen-goud" en "lichtjes-kerstballen-label" en "sterretje-label-goud", hihi.

Het dessin-papier is van CraftSensations, de cirkelstans is van Marianne Design, de kluifjes van Amy Design en de sterren heb ik met een pons gemaakt.
De gestempelde tekst is van StudioLight.

Afgelopen maandag ben ik door mijn rug gegaan dus knutselen en bloggen staat op een laag pitje omdat ik niet lang kan zitten/staan/liggen. Alleen rustig wandelen levert geen pijn. Ik doe mijn best om langs te komen maar het zal in etappes gaan.

Verder ben ik met deze kaart (KLIK) winnaar geworden bij My Besties Dutch Girls Design Challengeblog en mocht ik als prijs twee digi's uitzoeken en ik mag gast-designer zijn. Zó leuk want toen dit blog startte ben ik daar nog een tijd lid van het design-team geweest. Nu ik mijn kleurpotloden herontdekt heb ga ik zeker weer vaker meedoen ;P

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*kluifjes-ADD10213-Amy Design,    *cirkelstans-LR0837-Marianne Design,    *tekst-JMA-VC-STAMP547 

36 opmerkingen:

  1. Oei Miranda hel veel beterschap gewenst. Je kaart is een plaatje heel mooi alles om het plaatje samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuk plaatje.
    Beterschap met je rug.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is het heel knap dat ik met de 2 kerstkaarten van augustus tot nu toe nog géén bingo heb 🤣
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt Miranda, heel sfeervol.
    Heel veel sterkte met je rug, hopelijk is het snel over met de pijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Miranda. Oh heel veel beterschap, zo vervelend als je door je rug gegaan bent ook zo vermoeiend, hopend gaat het snel weer beter.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke papier en het live hondje en de leuke details
    gefeliciteerd met je topper
    sterkte en beterschap met je rug
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, door je rug, zo pijnlijk. Maar bewegen helpt dus goed dat je wandelt. Beterschap en sterkte. Je kaart is weer supermooi, leuk met die lieve pup tussen de kerstballen. en gefeliciteerd met je gewonnen prijs, erg leuke kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Miranda
    Prachtig plaatje
    Sterkte met je rug
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kerstkaart!! Sterkte en beterschap met je rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart. Alle materialen zijn mooi gecombineerd. Veel beterschap met je rug, ik weet uit eigen ervaring hoe pijnlijk het kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart, ik hou zo van dit soort lieve plaatjes op een kaart.
    Heel mooi gemaakt en wat knap, zo vaak Bingo, helemaal omdat je er eigenlijk niet bewust mee bezig was, hihi.
    Sterkte met je rug, bah bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart Miranda, beterschap met je rug en gefeliciteerd met je toppertje..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende Kerstkaart met de labrador in de hoofdrol en
    alles past helemaal bij elkaar , ook je vlaggetjes kaart is Top
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oei oei wat naar meid dan veel rustig wandelen, die kaarten worden vaak toch wel getypt door meerde dames van 52WTC.... rustig aan maar.
    Je kaart is een plaatje met die lieve hond.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt de kaart prachtig opgebouwd rond het mooie plaatje. Hij is prachtig. Oh wat naar dat je door je rug bent gegaan, veel sterkte en beterschap met je rug. Gefeliciteerd met je topper, dat is altijd leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is niet zo fijn om met rugpijn te lopen! Hopelijk gaat het snel beter. Beterschap maar! Je kaartje is weer top! Mooi met die leuke hond erop en de gouden cirkel. Mooi gedaan. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje met het leuke hondje!
    Wat akelig dat je door je rug bent gegaan, heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter.
    Leuk dat je je kleurpotloden weer hebt ontdekt!
    Groetjes en sterkte, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie kerstkaart voor een hondenliefhebber, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hel mooie kaart met dit mooie plaatje. Alles past perfect bij elkaar op de kaart. Mooi!. Gefeliciteerd met je topper . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ps nog veel beterschap met je rug..lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie kerstkaart. En sterkte met je rug. Is geen pretje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh jij ook al door je rug gegaan! ik hoor het momenteel veel, het is zó pijnlijk en je kunt zo weinig, beterschap.
    Jouw kerstkaart met de mooie hond ziet er prachtig uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je rondom het lieve plaatje gemaakt. Alles kleurt zo mooi bij elkaar.
    Wat vervelend dat je door je rug bent gegaan. Doe maar rustig aan en veel sterkte!
    Ben benieuwd wat je met je gewonnen digi's gaat maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Joh! Dat is zo naar, ik had het vroeger ook wel eens. Nu gelukkig al heel lang niet meer. Stertke en rusig aan en hopelijk snel over.
    Je kaart is een mooitje en alles past zo prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi !!!!!
    Sterkte met je rug !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattige kerstkaart heb gemaakt, met dat plaatje van die lieve hond.. Veel beterschap gewenst met je rug, ja rustig bewegen is toch het beste bij rugpijn.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Miranda! O dat is balen rugpijn is zo vervelend je kunt geen kant op. Ik smeer dan met biofreeze dat heb ik ooit eens van de chiropractor gekregen als advies. Het is te koop bij o.a. kruidvat, misschien heb je hier iets aan. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh goede tip van Femmy, ga ik onthouden!
    Maar wel vervelend dat je door je rug bent gegaan! Dan voel je je echt oud, he?
    Je kaart is supermooi. Lekker nostalgisch met dat hondje erop...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooie kaart Miranda maar wat lees ik? Door je rug gegaan?

    Beterschap en doe kalm aan want dat is niet niks. Ik wens je een goed herstel en dat het snel over mag zijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooie kaart, Miranda. Wat een schattig plaatje heb je gebruikt. Wat naar dat je door je rug bent gegaan, heel veel sterkte.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kerstkaart zo schattig. Beterschap met je rug! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart in mooie kleuren. Balen die rugpijn. Hopelijk gaat het snel beter, Sterkte!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beterschap met je rug... leuke bingokaart Miranda!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel toffe kaart, leuk met het hondenplaatje!
    Beterschap met je rug, hopelijk herstel je snel!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat past alles prachtig bij dat mooie plaatje van die labrador. Sterkte met je rug!! Hopelijk knapt het al wat op.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh my goodness that image is so sweet and makes for a great Christmas card.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je kaart is heel mooi gemaakt met de prachtige dog!
    Je rug is dan weer minder, balen hoor en hoop dat het snel over is. Bij mij was het gelukkig snel voorbij…ik gebruikte een warmtekussen wat diep doordringt. Hoop dat het gauw voorbij is…beterschap!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen