vrijdag 2 augustus 2024

Vlaggetjeskaart voor Martha...

 Hallo lieve mensen, op deze zonnige, warme vrijdag ben ik weer van de partij. Gisteren was namelijk blogmaatje Martha (creaties van Daatje) jarig. Natuurlijk ging naar Martha een felicitatiekaart want zij is ook altijd heel attent hierin. Omdat ik weet dat ze van aparte modellen houdt heb ik er iets speciaals van gemaakt, kijk maar mee....


Dit is de voorkant, gemaakt met dessinpapier en plaatjes van Craft O'Clock; "touch of nostalgia". De plaatjes knip je met de hand uit. Hier en daar witte stipjes gezet met de parelpen en hier en daar wat glitterlijm gebruikt. De kaart sluit met een organza lintje.


Hier zie je al dat het geen "gewone" vierkante kaart is. De rug is een harmonica vouw. Alle randjes bewerkt met distress inkt "vintage photo".


Als je de kaart opent zie je dit... De letters zijn met de Cricut gesneden.


Zo zie je hoe het in elkaar steekt. Ik heb een aantal jaar geleden eens een kerstkaart in dit model gemaakt maar een felicitatiekaart is ook leuk natuurlijk.


De achterkant met pocket en label waar ik voor Martha wat op heb geschreven.
Er gingen wel 3 zegels op de bubbeltjes-envelop maar ach dat mag ook wel eens.
Hopelijk is hij goed aangekomen en vond Martha hem leuk.

Dan wens ik jullie allemaal vast een fijn weekend!
Dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda




30 opmerkingen:

  1. Wauw wat een top model dit gaat Martha heel mooi vinden, het is een schitterende kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig, Miranda! Echt een kaart voor Martha, ze houdt van speciale modellen en dat is deze ook. Mooi aangekleed heb je alles, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het mooie papier en plaatjes en de leuke details en het leuke patroon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Miranda…supergaaf gemaakt met dit mooie papier. Een hele klus is dit hè want ik heb hem ook eens gemaakt dus ik weet het. Hier een linkje, misschien leuk om te kijken :)
    https://ellensgreetingcards.blogspot.com/2016/01/party.html
    Hoop dat het werkt. Misschien maak ik hem nog eens door jouw blog haha
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en model. Daar zal je even mee bezig zijn geweest!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, geweldig, wat een prachtige creatie! Een waar cadeau is zo'n leuk model. Mooi papier heb je ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt miranda...gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. De verrassing zit echt van binnen. Heel leuk model.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit prachtig gemaakt, Miranda. Daar zullen best wat uurtjes ingestopt zijn....maar ja, dan heb je ook wat. Ik ken Martha niet, maar zo te lezen is zij dit moois wel waard.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW this is stunning Miranda a spectacular creation
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hetcis een prachtige kaart die je voor Martha hebt gemaakt. Het model is erg mooi. En de buitenkant erg mooi opgemaakt. Best een werkje met de binnenkant. Dit valt vast goed in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Miranda.
    Wat een werk, maar super mooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart voor Martha! Deze staat eigenlijk ook op mijn to do lijstje, maar ik was het vergeten...nu ik hem zie, denk ik: ja, die wil ook nog eens maken.
    Mooi papier heb je gekozen voor Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die Miranda
    Jaha deze prachtkaart heb ik mogen openen op mijn verjaardag we hebben de kaart samen zitten bewonderen, heel mooi en heel erg bedankt voor deze speciale felicitatiekaart en heel mooi model en mooi dp ben er blij mee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart heb je voor Martha gemaakt, heel mooi papier en een gave binnenkant. Leuk om op de achterkant een pocket met label te maken, dat doet Martha ook vaak.
    En... hoera de zon is weg, hoop dat het vandaag zo blijft,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dit is een gave kaart.
    Helemaal leuk voor Martha, want zij maakt zelf inderdaad ook graag aparte modellen, deze zal ze vast en zeker liften en dan is het fijn om een voorbeeld te hebben
    Mooi gemaakt, het zit allemaal heel mooi recht.
    Hoop dat het goed ontvangen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje met het mooie papier en de mooie plaatjes, leuk patroon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous ephemera and what an amazing fold too.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een mooie kaart Miranda! Lijkt me wel even een werkje hoor! Maar heel mooi gemaakt en een mooie kaart om te geven! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schitterende kaart en zeker een heel apart model maar wel heel erg mooi.
    Je hebt wel eer van je werk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat heb je Martha verwend met een schitterende kaart Miranda!
    Wat een supergaaf modelletje! Je hebt er ook geweldig mooi papier voor gebruikt.... heeft een beetje een vintage uitstraling vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een werk maar wel een super tof kaartje voor Martha!!
    Fijn weekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So pretty, lovely background and a gorgeous design x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf gemaakt Miranda ik heb zoiets ooit eens gemaakt, maar totaal andere uitvoering, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel werk denk ik, maar wel een heel erg mooi resultaat met dat mooie romantische papier en de ephemera!! Martha zal er zeker heel erg blij van geworden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige creatie Miranda met heel mooi papier en plaatjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou wow jij bent goed bezig geweest, heel erg mooi geworden deze kaart voor Martha! Gelukkig is hij goed aangekomen lees ik hierboven!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Ja vervelend dat je iedere x bij spam terecht komt bij mij, maar ik blijf het iedere x in de gaten houden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke verjaardag kaart, wat een leuk model. Ook de papiertjes zijn heel mooi. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen