zaterdag 10 augustus 2024

Drie vliegen met één kaart...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart en op de beterschapswensen voor mijn rug. Ik ga zeker jouw tip proberen Femmy, nu komt er geleidelijk verbetering door rustig te bewegen, pijnmedicatie en ontstekingsremmers. Het was lang geleden dat mijn rug zo opspeelde, toen ik nog werkte gebeurde dit vaker.

Nu over naar mijn kaart. Bij https://kleurenmetpotloden.blogspot.com/ start een nieuwe challenge vandaag. Zoals altijd: "alles mag als je maar met potloden kleurt"..


Één van de sponsors deze maand is de digishop van Paper Nest Dolls en ik ging aan de slag met Emma's sweet friend en je vindt haar HIER (KLIK).

Ik ga eerst altijd dessin-papier zoeken dat ik wil gebruiken zodat ik weet welke kleur potloden ik ga gebruiken. Emma is ingekleurd met Derwent Coloursoft. Ik zal onderaan voor de liefhebber de kleurnummers vermelden.

Het dessin-papier heb ik al een tijd en is van Joy Crafts/Noor. Het heet summer vibes. Het ijsje is een stans van Sunny Studio "perfect popsicles". Op de toppen van de ijsjes zit "shaved ice" van Viva Decor.
De tekst op het roze ijsje is ook van Sunny Studios

Emma is gestanst met een stans van MFT;"cross-stitch rectangle". Rondom Emma en haar hondje heb ik nog wat dewdrops van Marianne Design geplakt.

Deze kaart leverde ik ook in bij Carlin's Kaartenparadijs (KLIK) want daar mocht ik gast-designer zijn en dat was ook voor vandaag.

Én deze kaart ging op de post naar mijn dt-maatje bij 52 WTC Martina (Martina's kaartjes) want zij mag morgen haar verjaardag vieren, dus zo had ik 3 vliegen in één klap/kaart hihi.


Emma's sweet friend: ingekleurd met Derwent Coloursoft op merkloos glad papier 220 gram. Geblend met behulp van geurloze terpentine en doezelaars.

Huid: C570-C550-C620-C180
Haar: C580-C600-C510
Strik en jurk: C330-C360
Hondje: C710-C690 Bandje en penning: C190-C120
Ijsje: C530-C510-C190-C120
Tafel-C050

Doen jullie gezellig mee bij Kleuren met Potloden en bij Carlin's Kaartenparadijs ? Ik ben benieuwd.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda



33 opmerkingen:

  1. Heel mooi ingekleurd, Miranda. Echt een plaatje van een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk zomerse kaart in die vrolijke kleuren. Je hebt die leuke digi prachtig ingekleurd. Goed te lezen dat het iets beter gaat met je rug. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het mooie papier en de leuke stempel erop leuk de ijsjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Miranda this is full of sweetness and delight such a cute image and gorgeous colours
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Miranda
    Leuk gekleurd
    Succes met je rug
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable image, great coloring and super paper selection too.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk en heel vrolijk kaartje.
    Mooi gekleurd ook…fijn zijn deze potloden hè, heb jij ook zo’n houten kist met 72 stuks?
    Fijn dat het ietsje beter gaat!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met je rug. Je kaartje is weer leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige Zomersekaart Miranda.
    Leuke digi en details
    Zo mooi ingekleurd, dat lukt mij niet.
    Nog heel veel oefenen denk ik.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi zomers kaartje met die lekkere ijsjes. Je hebt de leuke digi heel mooi ingekleurd!
    Sterkte verder met je rug. Fijn dat er al vooruitgang is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Miranda, leuk ook die kruissteekjes in de mal en de afbeelding is supermooi ingekleurd. Ik hoop dat het jou ook gaat helpen, sterkte en groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige zomerse kaart. Mooie schets met dit leuke papier. En een geweldig mooie digi en je hebt prachtig gekleurd. Nog heel veel sterkte met je rug. Hopelijk gaat het spoedig beter met de tip van Femmy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zomers kaartje en die ijsjes zien er helemaal cool uit met de schaafsels !! Mooi gecombineerd! Rustig aan en nogmaals beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie, zomerse kaart!
    Beterschap met je rug.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje en je kleurwerk is zo mooi Miranda! Fijn dat je je potloden weer nieuw leven hebt ingeblazen! Sterkte nog met je rug, maar het klinkt al een beetje beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Emma staat er mooi op met het lieve hondje en lekker ijsje. Leuke vrolijke kaart. Beterschap voor je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi ingekleurd met al deze frisse kleuren.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met je rug.
    Fijne zondag,'
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie, vrolijke en zomerse kaart met deze leuke digi en het lekkere ijsje erbij. Fijn dat het weer wat beter gaat met je rug,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook al zo handig dat je de kleurnummers erbij zette. Dank daarvoor. Ik moet toch eens kijken of ik ergens een workshop kleuren kan doen want ik heb deze potloden en ik bak er niks van...ik bedoel ik ben niet tevreden over mijn ingekleurde werkjes.

    Die van jou vind ik prachtig Miranda, heel mooi gedaan.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kaartje en wat zijn die ijsjes leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een mooie lieve kaart Mianda......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een prachtig kleurwerk Miranda! De kaart is als geheel ook super, zo gaaf die ijsjes die duidelijk bevroren zijn en dan dat toepasselijke papier erbij, helemaal top!
    Fijn dat je rug iets beter gaat, beterschap verder, hopelijk ben je snel de oude.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super gezellige kaart heb je gemaakt, en fijn dat je het voor meerdere doeleinden kon gebruiken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk kaartje met zoveel ijsjes, mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart met heel mooi ingekleurde digi. Fijn dat het al iets beter gaat met je rug!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke kaart Miranda en bijzonder goed ingekleurd... mijn petje af!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je Emma weer mooi gekleurd, leuk dat je in mijn KMP team zit ik kan nog wat van je leren. Je papiertjes zijn trouwens ook heel goed gekozen, ik hou van dat kleurrijke.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is een heel mooi voorbeeld voor onze 'Alles Mag' challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Miranda bedankt om onze gastdesigner te willen zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo zeg, mooi hoor, héél mooi gekleurd.
    Zo probeer ik het ook altijd te doen, eerst papier zoeken dan pas kleuren, maar ik vergeet dat vaak, haha dan ben ik al aan het kleuren en denk "met welk dp ga ik mijn kaart eigenlijk maken?"
    Hoop dat je rug ondertussen weer wat beter gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi gekleurd, een leuke dame is dit! Mooi en vrolijk, maar ook feestelijk is je kaart!
    Sterkte met je rug, zo naar als je daar zo'n last van hebt, het beperkt je flink.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dit is een echt superleuke kaart, lief meisje ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke zomerse kaart met mooi ingekleurde digi. Past goed bij dit weer. Ik krijg gelijk zin in een ijsje.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze kaart vind ik een beauty! Erg mooi ingekleurd en superleuk papier. En ook nog eens in mijn lievelingskleur roze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen