zaterdag 7 oktober 2023

Gastdesigner Cheerful Sketches Challengeblog

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige twee kaarten. Ik heb ze met veel plezier gelezen. Door de challenge bij De Egel ook weer zin in borduren gekregen hihi.

Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij het Cheerful Sketches Challengeblog. Ik heb de sketch met een plaatje van Marianne Design gemaakt....


Op zich hou ik wel van inkleuren maar de digi die ik toegestuurd kreeg van een bloemetje met vlinder vond ik meer bij het voorjaar passen en ik kon er niet zo veel mee...


...en dus werd het een herfstkaart in mooie warme kleuren. Ik heb het plaatje gestanst met de wobbly square die (Action) en op donkergroen karton gemat. Het dessinpapier is van een ouder pak van Noor Design (Crunchy leaves). De sketch met touwtjes vond ik weer superleuk en ik heb met de cricut een labeltje gesneden en daar tekst op gestempeld
De zonnebloemen uit het plaatje terug laten komen met de zonnebloem-stans van Marianne Design (LR0545) en wat glitterlijm in het hart gedaan.

Nu zag ik dat ik met deze kerstkaart (KLIK) weer in de top 3 van Cheerful challenges blog sta, zo gaaf. Nu vind ik de sketches meestal ook heel fijn ontworpen bij hen en leuk om mee te werken dat scheelt natuurlijk.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend verder en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

37 opmerkingen:

  1. Jij maakte ook een leuke kaart als gastdesigner. Mijn digi sprak me wel aan maar ik snap jouw stuggels. Wat je nu maakte past meer bij het seizoen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie herfstkaart met deze leuke schets gemaakt. Leuk dat je gd mocht zijn. Het plaatje past beter in deze tijd. Leuk dat je kerstkaart edn top plekje heeft gekregen e je weer gd mag zijn. Die heeft het verdiend hoor. Xo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart !! En je hebt gelijk
    Echt een voorjaarsplaatje. Maar je kan ook vast wat in het voren maken.
    Ik maakte ook herfst bier kaartjes toen de mussen van het dak vielen .
    Maar prima opgelost zo.
    Fijn weekend !
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige bijdrage als gastdesigner bij Cheerfulsketches, dankjeweldaarvoor! Zo mooi hoe je de verschillende papiertjes hebt gecombineerd, het is één en al herfst op je kaart, ik houd daar zo van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nu herfst en geen voorjaar dus je hebt groot gelijk Miranda om deze weg in te slaan! Geniet van je weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart is dit geworden Miranda, met dit gave DP! En 'n mooi plaatje heb je gebruikt ook! Van harte met je topper, die was lief en práchtig met het plaatje van Mo Manning, welverdiend!
    Fijn weekend verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je GD wilde zijn (en dan straks nog een keer) en je hebt een gaaf kaartje gemaakt. Ik snap helemaal dat je niet veel met die digi had in deze tijd. Je plaatje past veel beter.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige herfstkaart Miranda
    Ik begrijp je moeite met de gekregen digi dit is passender
    Van harte met je topkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt als gastdesigner bij cheerful.
    Dankjewel ervoor.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is op en top een herfstkaart, en nog een leuke en vrolijke ook!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je herfstkaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart. Ik snap wel dat je niets met deze digi kon voor de herfst.
    Heb je mooi opgelost. De sketch is inderdaad erg leuk. Hij staat ook op mijn lijstje, altijd leuke sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goeie keuze met dit plaatje, ik begrijp het helemaal de digi die je krijgt als GD is niet altijd wat je zelf zou kiezen. Toffe herfstkaart !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart is dit Miranda.
    Mooi plaatje;) Hihi ik zou zelf ook nooit voor alleen een bloemen digi gaan;) Dus ik snap je ergens wel;)
    Superleuk dat je deze maand onze GDT 'er wilde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi gastdesigner kaartje met de leuke sketch leuk dp en een schattig plaatje helemaal op en top herfst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt met deze leuke sketch een hele mooie herfstkaart gemaakt, leuk plaatje en mooie papiertjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige herfstkaart!! Leuk die wobble stans!
    Gefeliciteerd met je top 3 plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaartje is heel mooi geworden. Je hebt hele warme herfstkleuren gebruikt en dit plaatje is dan ook wel heel mooi.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijke warme herfstkaart, mooie kleuren!

    groetjes van ANk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kaart is het geworden. gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een vrolijke herfstkaart met mooie warme kleuren en DP!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt, zo mooi alle kleuren weer passend bij elkaar. Gefeliciteerd met je top plaatsje. Miranda ik vis je wel uit de spam maar wel vervelend iedere keer, weet niet hoe ik dat kan verhelpen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, haha, jij blijft maar gast designer van ons, maar dik verdiend hoor.
    Dit kaartje heb je mooi gemaakt
    Ik snap helemaal wat je bedoeld, ik heb mijn gevoel nu in de herfst, dus voorjaars kaartjes maken is niet echt iets wat mij nu lukt.
    Het is nog een wonder dat ik bijna elke week een kerstkaart kan maken.
    Bedankt dat je gast designer wilde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige herfstkaart en heel mooi dat zonnebloempje erbij. Je hebt mooi en kleurig designpapier gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een warme herfstkaart heb je gemaakt Miranda. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De digi is inderdaad meer voorjaar met de vlinder, de bloem had ook geen Dahlia kunnen zijn, denk ik. Je kaart is in ieder geval een prachtexemplaar met dat mooie plaatje en de warme herfstsfeer, leuk achtergrond papiertje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bij bloemen en een vlinder denk je niet gelijk aan herfst, dus in snap helemaal dat je niet zoveel met deze digi kon voor een herfstkaart.
    Schitterende GD bijdrage heb je gemaakt. Mooie herfstkleuren en wat een enige gnoom heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke, herfstige kaart heb je gemaakt.
    Mooi designpapier heb je bij de gnomes gevonden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautifully created and just love these colours x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een mooie herfstkaart met leuk plaatje. De digi is inderdaad meer voorjaar, hoewel wij nog heel veel vlinders in de tuin hebben! Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey Miranda,
    Wat een super leuke herfstkaart maakte je voor deze uitdaging. Mooi papier en super plaatje er bij.
    Ik reageerde ook nog even bij de kerstkaart van donderdag...
    En wat heb jij elke dag veel reacties zeg... Super leuk!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gezellig herfstkaartje super leuk,Ja dat plaatje zou ik nu ook niks mee kunnen je hebt het goed opgelost!
    Deze past beter voor nu een topper.
    Fijne avond groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt! Mooi deze kleuren die echt bij de herfst passen! Leuk is dat dat we gewoon met de seizoenen mee gaan wat kaartjes betreft! en dat het ook nog een toppertje geworden is! Gefeliciteerd hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een gave herfstige kaart maakte je als GD! Die digi gaat zeker nog wel benut worden door jou, ben nu al benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful card! I love the image and all the layers.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen