donderdag 21 september 2023

Kerstkaart week 38...

 Hallo lieve mensen, hier ben ik alweer want het is natuurlijk kerstkaartendonderdag bij 52 WTC en dit is de kaart die ik maakte....


Ik heb de september sketch gebruikt van "Cheerful Sketches Challengeblog". Het plaatje is een cardtopper van "the Hobbyhouse" en is door Mo Manning ontworpen. Ik heb de achtergrond lichtblauw gemaakt met chalk en zoals je ziet gaan de eerste sneeuwvlokjes net vallen. Het dessinpapier is van Marianne Design en heb ik steeds op rood gemat. De opengewerkte sterrenrand aan de bovenzijde is een oudje van de Action.


Op haar muts en op de grond wat glitterlijm gebruikt. De sneeuwvlokjes zijn gemaakt met rondjes uit een stickervel. Ik heb de "rommelige" poinsettia van Marianne Design gebruikt om de rechte vlakken wat te doorbreken. Ik heb hem in 3 laagjes opgewerkt voor ik het hart en het sterretje plaatste.
De tekst is van Crealies, Feestdagen zit aan elkaar maar heb ik losgeknipt. De vallende sterren komen uit de rand aan de bovenkant die ik nogmaals uit wit karton stanste. de rand bewaar ik nog even hihi.

Heb je ook een kerstkaart voor deze week gemaakt dan kun je die tot vanavond 23:59 uur linken bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/.


Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs .
Lieve groetjes Miranda

40 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart! Heel lief met dat plaatje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig plaatje heel mooi en het rood erom heen mooie combinatie van kleur en stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kerstkaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart en de muts op het plaatje valt mij meteen op. Heel mooi met die 'bontrand' en ook de poinsettia vind ik hier heel mooi bij.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Wat een leuke stempel heb je gebruikt.
    Mooi ingekleurd.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje met het meisje in de hoofdrol.
    Je hebt alle kleuren zo mooi bij elkaar gecombineerd.
    Je poinsettia staat er ook erg mooi bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het rode dp en het mooie plaatje leuke de gliiterlijm op de muts geeft net wat extra's
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige digi.
    Het is een heel mooi kaartje vind ik.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches, de sketch hekende ik meteen (leuk is die hè?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, met leuke afbeelding, Miranda! Prachtig in kerstrood!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieverdje, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoezige afbeelding is dit! Ze is het stralende middelpunt van je kaart geworden.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kerstkaart, Miranda
    Mooi dat plaatje en mooie rode achtergrond
    Ik hebje gemaild
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Miranda.
    De digi is heel leuk en mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart. Wat een lief plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schat van een kaartje, hele lieve afbeelding.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig dat meisje met cadeautjes. Mooi kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een hele mooie kaart geworden MIranda. Ik kwam deze plaatjes ook nog tegen in mijn map. … Ze zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooie Kerstkaart heb je gemaakt Miranda, met dit lieve plaatje! Erg mooi gedaan zo, ziet er heel fijntjes uit!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart en super mooi plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige sketch en kerstkaart heb je er mee gemaakt Miranda , de leuke stempel komt goed uit op dat rood
    Groetsjes Epie ........

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die plaatjes van The HobbyHouse ik blijf ze mooi vinden, leuk om het plaatje te combineren met rode papiertjes én alles te matten, dat doe ik ook altijd. Het is een mooie kerstkaart geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met deze leuke afbeelding en mooi DP. Je hebt de digi ook heel mooi ingekleurd! Ook leuk dat je onze sketch hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen aan de Cheerful Sketches Challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooi kaartje Miranda! Ik hou wel van de plaatjes van Mo Manning. Mooi bijgewerkt met de sneeuw en sterren. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt met de leuke sketch,en fijn dat mijn verjaardags kaartje is aangekomen
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje en superlief plaatje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooie kerstkaart , leuk idee met de glitter op het plaatje. Mooie poinsettia past perfect.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het plaatje wat je hebt gebruikt zo mooi en de blauwe achtergrond maakt het helemaal compleet.
    Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk kaartje, Miranda! Ik houd van rood voor kerst (en andere dingen). En dat glinsterende is zo fijntjes.
    En Mo Manning heeft echt leuke stempels en digi's!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met deze sketch.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijke vrolijke kaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kerstkaart Miranda! Wat steekt de afbeelding mooi af tegen het designpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een plaaatje is het en wat een gave poinsettia! Wat lief van je moeder, dank voor de pluim maar de meeste credits komen op conto van het mooie dp én dát kwam van Gerie want zoiets heb ik helemaal niet tussen mijn stapels en stapels....
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Adorable image, great coloring and gorgeous card.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ach wat een moppie…een superlieve kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schattig dat plaatje dat staat prachtig op je kerstkaart. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lief kaartje, mooi plaatje met een door jou prachtig gemaakte omlijsting!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leukerd is dit Miranda.
    Mooie kleurtjes en wat een schat van een digi.
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kerstkaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen