woensdag 20 september 2023

Slimline kaart met gebouwen voor De Egel...

 Hallo lieve allemaal, allereerst dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Daarnaast héél erg bedankt voor alle mooie, lieve kaarten die ik voor mijn verjaardag mocht ontvangen. Veel van jullie stonden even stil dat het de eerste keer zonder mijn vader is en dat deed mij goed, zo attent. Ik kom jullie zeker ook allemaal persoonlijk bedanken (via blog/mail/etc) en wat heb ik ook weer veel inspiratie op kunnen doen, zo gaaf.

Vandaag, 20 september, start er weer een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel. We willen graag een slimline kaart zien met daarop één of meerdere gebouwen. Ik heb deze kaart (waar ik zelf niet veel aan vind) gemaakt...


Het is heel minimalistisch maar dat is het stel waar hij voor was ook hihi. Aan de zijkant zie je beter dat het een dieptekaart is met een zonnestraal patroon...


Mijn neef ging maandag 18 september een geregistreerd partnerschap aan met zijn vriendin/vrouw. Zij hebben pas een huis gekocht in een volksbuurt die heel dicht bebouwd is. zij houden echter van heel ruimtelijk dus binnen is alles wit/grijs/zwart en een minimum aan meubels en dan nog van metaal gemaakt. Hij vond de kaart super, binnenin had ik geschreven dat ze maar een zonnige toekomst in mochten gaan dus zo kwam alles weer bij elkaar.

Ga maar eens op https://de-egel.blogspot.com/ kijken want als team hebben we weer héél verschillende inspiratiekaarten gemaakt. Doen jullie weer gezellig mee? De challenge loopt tot 4 oktober (jeetje, oktober alweer) 20:00 uur Ned. tijd.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

19 opmerkingen:

  1. wat een mooie slimline ik vind het toch wel wat hebben met alle huisjes zo bij elkaar, zijn dat stempels of is het dp ??
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miranda.
    Leuk gedaan de diepte kaart met zonnestralen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Miranda. Allereerst nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! 💐 En het zal inderdaad vreemd zijn geweest, zo'n eerste keer... Dat er nog vele mooie jaren mogen volgen! 😊🌞
    Je maakte een hele toepasselijke kaart voor je neef, gezien hun opstelling/instelling. Tóch knap gedaan!
    Hele mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele mooie kaart geworden met al die huisjes.
    Helemaal in de stijl van je neef lijkt mij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Miranda
    Prachtig zoals je de diepte erin hebt gekregen en hebt benadeukt met die zonnestralen, ik vind em mooi en hij is ook gewaardeerd lees ik wel
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your colours, a very pretty card with that image coloured beautifully x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele gave persoonlijke kaart, komt deze opdracht mooi van pas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Het is altijd lastig al die eerste keren dat die stoel leeg blijft hè Miranda, ik vond dat ook altijd “even slikken”.
    Je kaart is supergaaf geworden…moeilijk te maken maar tis jou goed gelukt en ook goed ontvangen lees ik!
    Lieve groet Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De ontvangers waren er blij mee en daar gaat het om Miranda! En meteen een goed challenge voorbeeld, top! Verjaardag alweer voorbij en vast lekker verwend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je mijn kaart ontvangen hebt, dat is altijd maar weer afwachten. Je kaart is wel bijzonder, helemaal gemaakt naar hun smaak. Ik vraag me ook af of het stempels zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt de kaart echt helemaal op hun situatie en smaak gemaakt, knap gedaan en dat hij hem super vond is dan ook een bewijs daarvan! Ik denk dat we allemaal dan wel eens kaartjes maken voor iemand die we zelf niet zo geweldig vinden, maar smaken verschillen en dat is maar goed ook. Fijn dat je zo verwend bent met kaartjes en lieve woorden. Hoop dat de mijne op tijd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie persoonlijke kaart heb je voor het stel gemaakt. Nog van harte met je verjaardag en nog heel veel mooie jaren erbij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha, wat schrijf je dat leuk! EN als ik het zo lees is het een perfecte kaart voor het stel! Ook al vind je er dan zelf niet zoveel aan. Voor een dichtbebouwde buurt is het natuurlijk ook een topkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ai deze super mooie kaart heb ik gemist en wat leuk dat je deze kaart naar hun smaak hebt gemaakt en fijn dat je neef deze erg leuk vond.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt de kaart erg leuk gemaakt… ik vind het er leuk uitzien zo. Inderdaad het was zeker bijzonder dat je vader er niet bij was op je verjaardag. Dit soort momenten zijn altijd even lastig… en dan voel je het vaak nog meer dat er iemand mist…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie toepasselijke kaart Miranda en nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag en top dat de mijne aan gekomen is bij je , groetsjes Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful background image. This would be great for a new home card.

    BeantwoordenVerwijderen