maandag 18 september 2023

Let's dance...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ik geniet ervan om ze te mogen lezen.
Vandaag laat ik mijn tweede gast-designer kaart zien die ik maakte als reminder voor http://4-seasonchallenge.blogspot.com/ met als thema "Muziek".....


Toen ik deze kaart mailde naar het design-team van http://4-seasonchallenge.blogspot.com/ speelde net het liedje: "the way you make me feel" van Michael Jackson op de radio. Jullie snappen dat ik moest lachen om dit toeval.

Ik heb dezelfde stans gebruikt als voor mijn kerstkaart van afgelopen donderdag om de kaart op te bouwen. Het plaatje in het midden en het dessin-papier is van Craft-Sensations. De kleine plaatjes komen uit een oude "Hobbykaart" magazine. De muzieksleutel is uit glitterkarton en zwart gestanst en iets verschoven op elkaar geplakt. Dit is een oudje van Marianne Design.

Er zijn nog niet zoveel deelnemers en het thema kun je heel breed gebruiken dus ik zou zeggen, ga gezellig meedoen en link je muzikale HIER (KLIK). Dit kan tot en met 29 september!

Morgen mag ik mijn verjaardag vieren en er is hier al een hele stapel post binnen gevallen. Omdat ik dit jaar alleen thuis ben op mijn verjaardag maak ik ze pas dinsdagochtend open. Moeilijk hoor voor zo'n aagje als ik LOL. Gisteren door Tanika en Dainy meegenomen voor een gezellige sushi lunch als cadeautje voor mijn verjaardag, ik heb gesmuld hihi.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

33 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart Miranda!
    Leuk bedacht en prachtig uitgevoerd.
    Aaa niet leuk dat je alleen bent morgen maar dankzij alle kaarten zijn wij morgen allemaal een beetje bij je 🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk deze kaart Miranda.
    Oh jij bent dicht na mij jarig...leuk he zo'n stapel post. Veel plezier met het openmaken ervan, wel jammer dat je alleen bent, maar je kunt wel lekker op je gemakkie genieten ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige vakjes kaart heb je met deze mal gemaakt en leuk met dit muziek designpapier. Het plaatje vind ik ook super leuk hierbij. Ja snap ik dat je moest lachen om dit toeval.
    Ik feliciteer je vast voor morgen en wens je een super leuke dag. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een geweldige gave en mooie kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een super leuke kaart en hoe toevallig dat je dan net het liedje van Michael hoort als je die aan het maken bent. Geniet van je verjaardag en dan morgen ook nog met de post!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUK LEUK LEUK, ik zit nu met 'put on your red shoes' in mijn hoofd 😂😂. Ik ga straks naar de brievenbus dus hoop dat de post zijn best doet (de dagen glippen door mijn vingers 🙄).
    Alvast een fijne dag Miranda 😘.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Miranda.
    Wat een grappige muzikale kaart heb je gemaakt.
    Het plaatje is zo geinig.
    Wens je morgen toch een hele fijne dag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het muziek thema wat een gaaf plaatje heb je gebruikt en leuk die lp's erbij
    alvast van harte gefeliciteerd met je je verjaardag morgen en een fijne dag gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje en alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een swingende kaart, de beer lijkt wel een bleus brother, zo grappig!!
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met het open maken van je post!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een supermooie kaart. Alles past heel mooi zo in deze mal. Ik heb de mal ook nog besteld… leuk voor vierkante plaatjes. Je hebt de kaart erg leuk opgemaakt. Spannend met al enveloppen morgen…Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stoere rock and roll beer, haha! Al was Michail niet echt met dat genre bezig, het had gekund. Erg leuke kaart maakte je Miranda! Ik heb mijn kaart gisteren op de post gedaan, maar op zondag wordt de bus niet geleegd, dus hopelijk is hij er toch morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Miranda
    Heel vrolijk!
    Ah wel jammer dat je alleen bent op je verjaardag, maar gelukkig heb je wel post, ik hoop dat de mijne er ook bij zit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk deze vrolijke kaart met de swingende beer. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf Miranda! Hele leuke kaart heb je gemaakt met alle details erop, ziet er superleuk uit!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk kaartje laat je zien!
    Leuk om al zoveel post te hebben en zeker als je alleen bent op je verjaardag 🎈
    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag met al je kaartjes 🥳 haha. Ik moet jouw adres maar eens vragen, komt goed!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke muziek kaart met de swingende beer.
    Super mooi geheel! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi miranda,
    Wat een leuke kaart, ik heb bijna de zelfde gemaakt das lachen hij staat alleen nog niet op mijn blog doe ik later misschien nog wel dan kan je hem zien.en vast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag 🎉🎉veel plezier met het openmaken van je post....een gezellige dag!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supergaaf en wat een geinige afbeelding en leuke details.
    Hoop dat mijn kaartje er al bij is en anders komt hij vast en zeker in de loop van je verjaardag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave reminder heb je met je gastdesigner kaart gemaakt.
    Zo leuk en zoveel op te zien.
    Ik zou al willen mee dansen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke swingbeer op je kaart! Veel plezier met het openen van je post morgen alvast van harte en een fijne dag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een leuke muziek kaart met die dansede beer, hij steelt echt de show met zijn leuke moves. Wat gezellig dat je al gezellig geluncht hebt met je dochters. Ik wens je morgen alvast een fijne verjaardag. De stapel post uitpakken maakt je dag toch nog een beetje feestelijk. Ik hoop dat die van mij er ook bij zit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel gezellig kaartje en inderdaad wat een toeval dat juist dat liedje op het juiste moment gespeeld werd.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met het openen van je post. Altijd leuk.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Miranda, nogmaals bedankt voor je super leuke en originele kaart met de leuke beer en tekst. Ik moest ook denken aan 'strike a pose ' 😉 En tof dat je ons blog nog eens promoot want inderdaad, er mag nog wel wat bij...en het thema is inderdaad toegankelijk 😊. Lieve groet Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige stoere kaart heb je gemaakt. Miranda van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig die afbeelding!!!
    Hele mooie stoere en toch ook lieve kaart.
    Groetjes Grietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een stoere Michael Jackson beer!!
    Zo leuk gedaan met die mal ook.
    En nog van harte met je verjaardag!! Ik zag al dat je ontzettend verwend bent met kaartjes.
    Fijne week !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha Miranda,
    door de drukte ben ik er nu pas. Je kaart is enig! Die stans is gaaf. Ik hoop dat je toch een leuke dag had, alleen... maar met een stapel post! Altijd zo'n feestje. Goed van je hoor, dat je je kon bedwingen! Maar het is zo'n leuk moment vind ik altijd, een stapel post openmaken en bewonderen! Leuk cadeau kreeg je van je dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel tof kaartje, erg leuk! Bedankt dat je nog een reminderkaartje hebt gemaakt voor onze challenge op het 4 Season blog, daar zijn we erg blij mee!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen