zaterdag 23 september 2023

Hetty is jarig....

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. 
Vandaag mag blogmaatje Hetty verjaardags-kaarsjes uitblazen en als het goed is heeft zij van de week deze kaart, die ik speciaal voor haar maakte, mogen ontvangen...


Ook hier weer een cardtopper gebruikt, ik vind het zo'n lieverdje. Dessinpapier komt uit een ouder blokje van StudioLight en ik vond de kleuren zo mooi bij het plaatje passen. Om het plaatje te stansen in deze toogvorm heb ik een stans van CraftEmotions gebruikt.
De bloem is eigenlijk de (oude) zonnebloem van Marianne Design. Op de blaadjes wat dauwdruppeltjes gemaakt met een parelpen. Op de vleugeltjes wat glitterlijm gedaan.



Het tekststempeltje is ook een oudje van Marianne Design. Aan de bovenkant heb ik een rand van de Action gebruikt en in de midden van de bloemetjes heb ik een plakpareltje gedaan.
Vanuit hier nogmaals gefeliciteerd Hetty en een hele fijne dag gewenst.

Gisteren is hier in Breda een nieuwe knutselwinkel geopend die voor mij per fiets te bereiken is *gevaarlijk* hihi. De winkel heet Freubelle en ze hebben ook een webwinkel , dit is het linkje voor degene die een kijkje willen nemen ... https://www.facebook.com/freubelle.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda 

*cardtopper-Sylvia Zet-The Hobbyhouse,    *randstans- Action,   *boogstans-CraftEmotions-115633/0835,   *bloem-LR0545,
*tekststempel-CS0853- Marianne Design,  *dessinpapier-StudioLight.

33 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige kaart voor Hetty gemaakt. Een hele mooie kleuren combi… zeker gevaarlijk een hobby winkel in de buurt. Dat heb ik ook nu de boeken voordeel ook regelmatig hele mooie papier blokken van Craft o clock. heeft. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh zo mooi met dat felle papier (ik herken het DP) wat hou ik van die kleuren. De bloemenrand maakt het extra speels, top kaartje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom toch even een rondje bloggen want ik mis de leuke creaties en babbels van jullie. Ik ga niet per bericht reageren want dat lukt me (nog) niet. Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt, vooral de huisjes kaart vind ik erg bijzonder. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is echt schitterend.
    Hij staat hier gewoon mooi te zijn , dank je wel.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is práchtig Miranda, heel mooi gedaan. Alles is weer zorgvuldig bij elkaar gepast en je hebt een superlief plaatje gebruikt! 🥰 En wat zal Miranda blij zijn met 'Freubelle!' Leuk bedacht deze naam, heel origineel en bedankt voor je link.
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt. Een schitterend plaatje met een mooie bloem erbij in dezelfde kleuren. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Miranda.
    Alles zo mooi gecombineerd.
    Leuk plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje dat plaatje. De kaart die je ermee hebt gemaakt is beeldschoon geworden.
    Een knutselwinkel in de buurt............wat verleiding!! Ik zal eens in de webwinkel kijken.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog even over de knutselwinkel: Je hebt het facebook adres vermeld dit is van de website:https://www.freubelle.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleurencombinatie. En ja: dat plaatje is echt zo lief!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een supermooie kaart met een schattig plaatje en de kleurtjes papier passen perfect erbij.
    Ik heb op FB de winkel gevonden, lijkt me een leuke zaak,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart, mooie kleuren en een heel lief plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Miranda! Wat bijzonder! Een nieuwe winkel! Dat hoor je toch bijna nooit meer. Alles sluit maar. Bofbips!
    Je kaart voor Hetty is supermooi! De kleuren zijn heel sprekend en zo'n kaart topper is handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een prachtige kaart voor Hetty gemaakt in een leuke kleurencombinatie. Heel tof het plaatje in boogvorm.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi !!!!\Leuk die " zonnebloem" !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En of dat papier mooi bij het plaatje past, perfect gewoon. Het is een heel mooi geheel, ook net de bloem, het randhe, de tekst en de lay-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje Miranda, leuke kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kleuren, een hele vrolijke verjaardagskaart en Hetty heeft hem ontvangen,dat is ook altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart voor de jarige Hetty en mooie kleuren zo bij elkaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat dp blokje heb ik ook en is volgens mij al best oud.
    De kleuren combinatie is zo mooi.
    Hey is een heel leuk kaartje vind ik.
    Oeh...... gevaarlijk inderdaad, zo'n winkeltje dichtbij, 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw deze is super Miranda. En heerlijk een hobbyzaak in de buurt mooie website heeft ze erg overzichtelijk. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kleurencombinatie is dit en dat schattige plaatje steelt de show. Prachtige kaart.
    Ik had al reclame van die nieuwe zaak langs zien komen. Altijd fijn om zoiets in de buurt te hebben. Wie weet komen we er elkaar een keertje tegen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk dp en een schattige stempeltje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a wonderful way to add pops of colour. A really stunning card xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooie kleurtjes en wat een schattige afbeelding! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, Miranda!
    En ik wilde dat er hier in Zoetermeer een leuke winkel op ons hobbygebied zat, dus ik hoop dat jij er (ook al is het gevaarlijk, haha), veel aan zult hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie vrolijke kaart met een mooi design, mooie kleuren, schattig plaatje en mooie mallen heb je ook gebruikt. Een prachtig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn dit toch leuke plaatjes en wat heb je er een beeldige kaart van gemaakt voor Hetty! Super toch een nieuwe hobbywinkel zo vlakbij, kijken is ook erg leuk en af en toe wat kopen, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met een schattig plaatje. Mooie kleuren combinatie he je ook gebruikt.
    Wel handig een nieuwe hobbywinkel in de buurt. Hier is er pas eentje gestopt met de hobbywinkel.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart Miranda
    Heel mooi gemaakt
    Joepie dat is ook dichtbij voor mij, nu hobbyboerderij gestopt is en de scrapheap ook aan het minderen is komt dit toch wel leuk iuit
    Ik ga komende week daar een kijkje nemen, ik heb nog wat hobbycentjes
    hihihi, bedankt voor de tip
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterend kaarte , zo mooi.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuke kaart
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super cute image and gorgeous colors.

    BeantwoordenVerwijderen