donderdag 12 oktober 2023

Kerstbalkaart week 41

 Hallo lieve allemaal, we zijn alweer in week 41 aanbeland, nog maar 9 à 10 weken en de kerstpost mag weer op de bus ;P . Als je steeds (of af en toe) meegedaan hebt bij   http://52weekstochristmas.blogspot.com/ heb je al een stapeltje klaarliggen.

Voor deze week heb ik de kerstbal van Marianne Design er weer eens bij gepakt want ook met oudere spulletjes werken blijft leuk...


Het plaatje is van Yvonne Creations en heb ik hier en daar aangezet met glitterlijm evenals het randje rond het plaatje, de sterretjes en het ophangoogje. Op de boompjes wat plakpareltjes geplakt.
Met de cricut een mini-label gesneden en daar de tekst van StudioLight op gestempeld.

Voilá, weer eentje voor de stapel. Heb je ook een kerstkaart gemaakt die je met ons wil delen dan kun je die HIER (KLIK) linken tot vanavond 23:59 uur.
Op het blog van 52 weeks to Christmas staat de top 3 van de "wiebelkaart"-challenge en laten Suzan en Marijke hun inspiratiekaarten zien. In de sidebar vind je de overige dt-leden.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


46 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de opengewerkte kerstbal en het mooie plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Miranda en altijd leuk dat sneeuweffect ook.
    Zeg ik zag dat er een nieuwe hobbywinkel geopend is bij jullie in de stad..ben je er al geweest en is het wat?
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met de glitteraccenten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige sfeervolle kerstkaart heb je met deze mal gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die is leuk geworden! net als je voorgaande herfstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke kerstkaart Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstbal kaart met leuk plaatje. Dat we alweer bijna de kerstpost kunnen gaan schrijven bedacht ik me van de week ook en gelukkig heb ik al een flinke voorraad kaarten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Miranda, ook leuk dat hij in de kerstboom of iets anders gehangen kan worden, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi blijft deze stans Miranda en ook heel leuk om weer eens te zien! Je plaatje heeft een prachtige kerstsfeer
    gekregen! En ja, ik heb al een fijne stapel liggen omdat ik afgelopen januari lekker door ben gegaan met de kerstkaarten en tussendoor ook nog heb gemaakt, komt helemaal goed! fijne dag,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstbal kaart. Ik ben ook bezig met deze plaatjes van Yvonne Creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heel mooi kaartje en ja soms is het gewoon leuk en fijn om ook de oudere snijmallen weer eens te gebruiken.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een leuke kaart gdmaskt met deze nog altijd mooie mal. De oudere mallen blijven zeker leuk om te gebruiken. Je hebt edn mooi plaatje gevonden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een orachtige kerstbalkaart, Miranda
    Heel mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstbal en wat heb je er een schattig huisje opgeplakt!
    Ik ben bang dat ik een doosje kerstkaarten moet gaan kopen want ik heb er niet genoeg of ik ga een paar simpele maken dat kan ook nog!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kerstbal kaartje heb je gemaakt Miranda, schattig plaatje!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creatie heb je gemaakt Miranda. Ik blijf deze kerstbal toch altijd nog mooi vinden! En oudere spulletjes, niks mis mee! 😀
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en deze wat oudere mal blijft ook nog steeds erg mooi om te gebruiken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart. Een mooie mal heb je gebruikt en een een leuke vrolijke afbeelding. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw...erg mooie kerstkaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie sierlijke Kerstbal Miranda en met dit plaatje compleet
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kerstballen kaart en dan het huisje erbij en de sneeuw maakt het helemaal af. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke kerstkaart, Miranda! Mooie materialen heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kerstbal heb je gemaakt.
    Leuk zoals je het plaatje wat extra's hebt gegeven met de glitterlijm.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kerstbalkaart heb je gemaakt. Een mooie stans met een schattig huisje erin. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk !!!
    Geweldige stans is dit !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die kerstbal blijft inderdaad mooi, leuk plaatje en mooi afgewerkt. Ik heb nu 68 kaarten, nog een paar dan heb ik er denk ik genoeg, kan ik met een gerust hart mijn hobbyspullen inpakken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kerstbal heb je gemaakt,en zoals elk jaar moet ik nog wel wat kerstkaarten maken
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige stans heb je gebruikt Miranda....je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij blijft leuk en je kan hem steeds anders versieren dus maak er nog maar een paar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig die cirkelstans en het mooie plaatje op je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kunt weer een heel mooie kaart aan de stapel toevoegen. De glitters doen het goed op en om het plaatje, zo is het nóg kerstiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende kerstbal Miranda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een prachtieg kerstkaart/bal heb je gemaakt. Mooi zo met de glitters erop. Een prachtige mini labeltje heb je eraan berwerkt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke kerstbalkaart heb je gemaakt. Ook de oudere spulletjes moet je blijven gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een prachtige kerstbalkaart met deze mooie mal en het winterse plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je hebt een mooi kaartje gemaakt met de grote kerstbal. Het plaatje past er heel goed in en bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het blijft een heel mooie mal om te gebruiken, geweldige kaart weer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kerstbal, heel fijntjes en dat mooie plaatje staat er prachtig in! Leuk die glitters, hoort ook bij kerst vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie kerstbalkaart met leuk plaatje en feestelijke glitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hey Miranda,
    Tijd nu voor een kerstkaartenrondje. Hoe mooi is jouw kerstbalkaart geworden. Mooie stempel en fijn ingekleurd.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtig kaartje en ik zie nog veel meer moois. Je Figgy Pudding kaartje te cute!!! Ik ben weer een beetje aan het fröbelen en bloggen sus hoop weer wat vaker te komen kijken, groetjes, Marjoijn

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Really beautiful card. Great shape and love the shimmer on the house.

    BeantwoordenVerwijderen