maandag 28 augustus 2023

Nog meer blaadjes...

 Hallo lieve mensen, wat fijn om te lezen dat jullie ook af en toe die twijfels hebben of je een bepaalde kaart naar een volwassene kunt sturen. Ik kan me wel vinden in jullie opmerkingen die kort gezegd zeggen dat het van de persoon / eventuele ontvanger afhangt en ook van de opzet van de kaart.

Onderstaande kaart heb ik weer op mijn knutselkamertje bedacht en gemaakt. Ik had nog wat blaadjes over van deze kaart (KLIK) en ben daarbij met stempels aan de slag gegaan....


De stempels zaten bij een Engels Magazine en ik heb met sepia inkt gestempeld op dessinpapier van CraftSensations. Ik heb een schudkaart gemaakt en ook op de achtergrond van het schudgedeelte staan witte blaadjes. De "lijst" zijn losse planken die ik na het stempelen uitknipte en zo op elkaar geplakt heb. De blaadjes gearrangeerd aan de "lijst" en die met 3d kit opgeplakt zodat er diepte ontstond. Het vogeltje in de tegenover liggende hoek geplakt. In het schudmateriaal zie je ook kleine kuikentjes zweven, dat vond ik wel grappig.

Deze kaart wil ik ook graag linken bij https://dutchcardlovers.blogspot.com/2023/08/challenge-375.html dit is dan mijn tweede inzending.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

24 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart met de blaadjes en het vogeltje.
    Leuk gedaan het schut gedeelte Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net een fotolijstje, een leuke creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjonge wat een mooi ingelijst kaartje, heel mooi geworden!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke roze kaart, goed bedacht om de lijst met losse "planken" te maken. Het ziet er idd wel grappig uit, die kuikentjes die rond dartelen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi, net een zoekplaatje, die kleine kuikentjes heb ik gevonden hoor! Erg leuk gedaan! Je hebt natuurlijk wel lol gehad met het maken ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Miranda, mooie kleuren en leuk die kuikentjes in het schudmateriaal, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige schudkaart, Miranda
    Wat leuk die houten planken als kader
    Mooi geheel
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat een mooi kaartje met een doorkijkje wat een leuk schudmateriaal heb je gebruikt zo leuk de blaadjes en het vogeltje op de rand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie schud kaart. Erg leuk gemaakt. Je hebt leuk schud materiaal erin. Leuk met de kleurtjes. De blaadjes heb je er mooi opgezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met de shaker en de pastelkleuren. Zo grappig de kuikentjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Miranda, wat is dit een mooie kaart geworden! Zoals je de omlijsting gemaakt hebt en het schudgedeelte, echt prachtig!
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met het leuke schudgedeelte, leuk hoe je de bladeren hebt gedrapeerd en de kuikentjes zijn te schattig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige schudkaart heb je gemaakt Miranda en de
    blaadjes zien er top uit , zo mooi in pink kleurtje
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart maakte je met de overgebleven blaadjes. Leuk om het lijstje van losse planken te maken. Grappig dat schudmateriaal met die piepkleine kuikentjes😀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker roze! Het lijstje heb je erg leuk bedacht en dan ook nog een shaker erbij! Mooie blaadjes, ik herken ze. Schattige kuikentjes natuurlijk ook. Lief en schattig kaartje en wat leuk dat je er nog een mee laat doen bij DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje en leuk met deze kleuren.
    Het lieve vogeltje past er perfect bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met het schudgedeelte.
    Ik vind je blaadjes echt super op deze manier !! Ik hoop dat ik het ideetje mag 'lenen' ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een bijzondere en mooie kaart Miranda. Ook leuk dat schudgedeelte erin.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful card Miranda, love the shaker design
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Maar goed dat je het erbij schreef van die schattige ieniemienie kleine kuikentjes in het schudgedeelte want anders had ik ze niet gezien!
    Een prachtige kaart Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog meer van die mooie pastel blaadjes, super mooi Miranda!. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik herkende de blaadjes meteen maar je hebt er hier een hele andere draai aan gegeven. Superleuk met deze shaker en het vogeltje. Dankjewel voor het meedoen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer een Toppertje!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen