maandag 21 augustus 2023

Allemaal blaadjes...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor jullie leuke reacties op mijn gesmolten sneeuwpop. Het was/is ook weer om bij te smelten dus niet veel activiteit aan deze zijde hihi. Nog een beetje aan het genieten met een spannend boek in de achtertuin maar toen het té warm werd deze kaart gemaakt....


Bij Dutch Card Lovers worden blaadjes gevraagd maar geen herfstkaart. Ik ben begonnen met witte opengewerkte blaadjes van Marianne Design te stansen. Deze op gekleurd papier geplakt en met de hand uitgeknipt.
De gave "Hello" stans van "a pocket full of Happiness" gecombineerd met "you" van Studio Light.


Een witte basiskaart gesneden en daar dessinpapier van CraftSensations op. Een band van vellum waar de tekst op geplakt zit en toen de blaadjes laten dwarrelen....


Deze kaart met zijn zachte kleurtjes en zilveren stipjes bleek wel heel lastig om over te brengen op een foto vandaar meerdere foto's. Ik zeg het niet snel maar op deze kaart ben ik zelf een beetje verliefd dus zet ik hem een tijdje beneden in de kast hihi.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*blaadjes-LR0128-LR0156 LR0226-Marianne Design,  *hello-pocket full of happiness,   *yoy-KJ-BBKJ-SCD27-StudioLight 

42 opmerkingen:

  1. Je gesmolten sneeuwpop had ik helemaal gemist maar er was nog net genoeg over om hem als zondanig te herkennen *lol* Hele leuke kaart!
    Deze kaart vind ik ook prachtig, heel mooi uitgevoerd in de pasteltinten en prachtige die tekst op het vellum, ik snap dat je er zelf voor 'gevallen' bent!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker heel mooi en super fijntjes in deze prachtige kleuren…geniet er maar een poosje van!
    Groet Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes met de mooie zachte kleurtjes wat een leuk idee met al die losse gestanste blaadjes met daar achter het dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, en groot gelijk even zelf van je creatie genieten, ik heb dat ook regelmatig hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart prachtig geworden Miranda, een leuk idee deze dwarrelende blaadjes in die zachte tinten. Hier mag je zeker verliefd op zijn;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier mag je best verliefd op zijn Miranda, zo'n prachtige kaart als dit is! Mooie kleurtjes heb je gebruikt en een gave 'Hello' stans!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker een hele mooie kaart. Ik zet mijn kaarten altijd even de woonkamer. Kan ik er zelf nog even van genieten. Jou kaart is heel mooi on deze zachte kleuren. Je hebt gelijk zelf nog maar even van genieten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is ook een plaatje vind ik, ik kan mij voorstellen dat je hier verliefd op bent. Komt waarschijnlijk door de kleur, die is heel héél mooi. Maar je hebt er met veel plezier aan gewerkt, zo te lezen, dus daar komt het vast ook door.
    Ik doe dat ook hoor, kaarten die ik heel mooi vind mogen even in de kamer (of caravan) in het zicht blijven staan en paar dagen, zodat ik er lekker zelf van kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig idee heb je voor de opdracht met blaadjes gemaakt. Supermooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gesmolten sneeuwpop???....haha.....gevonden......ik zag het net in je berichtje hieronder....wat ontzettend leuk bedacht en uitgevoerd Miranda!
    En wat een gave kaart is deze ook met de verschillende blaadjes en het strookje velum erop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat mooi in die zachte kleuren. Topkaarten Miranda!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart in zachte kleuren, heel leuk met de verschillende blaadjes, wat een kleurverschil in foto's.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof kaartje met deze fantasieblaadjes, ik zou hem op mijn nachtkastje zetten, elke morgen een begroeting :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat je hem even wil bewaren voor jezelf, het is ook een heel mooie kaart met de prachtige zachte tinten en mooie blaadjes. De hello stans is zo ook een mooi middelpunt. Heel leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaarten in deze pasteltinten Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je pastel tinten zijn heel goed te zien hoor Miranda en je hebt keurig de blaadjes uitgeknipt om de stans heen. Hello op het vellum springt er heel mooi uit! Je gesmolten sneeuwpop daar moest ik erg om lachen, een hele grappige vondst, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo mooi die blaadjes in zachte tinten. Prachtige kaartjes!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Miranda
    Prachtig in die zachte tinten en inderdaad een heel kleurverschil tussen de foto's
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. supermooie kaart waar je best verliefd op mag zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaartenset blaadjes Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee. Ik vind ze in beide kleuren prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hihihi..... dat snap ik heel goed! Soms heb ik dat ook dat een kaart zo goed gelukt is, dat ik hem zelf een poosje bewaar!. En deze is ook heel gaaf (het zij toch 3 foto's van 1 kaart?) De kleuren, ja, die zijn ook om verliefd op te worden.
    Die warmte is ook niets voor mij hoor! Daarom gingen we de bergen in. EN het was 20 graden...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb toch even heen en weer gescrold tussen de foto’s want dacht toch echt dat het 2 verschillende waren vanwege de kleuren….supermooi en leuk gedaan Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt met al die blaadjes.
    Zo mooi in deze zachte tinten.
    En JA, je mag hier best wel even verliefd op zijn ;)
    Fijne dagm
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow een prachtige kaart. Heb je de achtergrond ook zelf gemaakt?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooie kaart, ik snap dat je er verliefd op bent. De zachte kleuren, de mooie blaadjes en de tekst vormen samen een prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Challenge is goed gelukt, prachtige kaart! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart Miranda! Had die al gezien op instagram. Knap gedaan!
    Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart en mooi met de strook vellum.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke Hello kaarten heb je gemaakt. De gesmolten sneeuwpop vond ik ook heel leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele mooie kaart met de blaadjes! Een goede foto met zachte kleuren is vaak een beetje lastig vind ik altijd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Perfecte kaart voor DCL lijkt me..... allesbehalve herfst 😊.
    Hele mooie zachte kleuren heb je gebruikt. Vind het zo leuk om te zien hoe verschillend de opdracht 'blaadjes' ingevuld wordt door iedereen. Leuk om de 'oude' stansen van MD hiervoor te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig mooi! Mooie zachte kleurtjes.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat super mooi gemaakt!! Ik snap wel dat je er nog een poosje naar wilt kijken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh ik zou nooit op het idee komen maar wat mooi, de pastel blaadjes! Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig Miranda. De tekst op vellum combineert ook heel mooi met de opengewerkte blaadjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi in deze kleurtjes
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. What a beautiful combination! Love the papers and stunning design x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige, subtiele bladerenkaart Miranda, geweldig in die zachte pastelkleurtjes. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooi gedaan in de zachte kleurtjes! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat prachtig in deze pastelkleuren!! Helemaal mijn cup of tea dit! Bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers uitdaging met bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen