donderdag 24 augustus 2023

Kerstkaart week 34 tussen de zweetdruppels door...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Dáár had ik met veel plezier aan geknutseld in tegenstelling tot de kerstkaart voor deze week. Die moest uit mijn tenen komen en kostte de nodige zweetdruppels door het warme weer....


Maar dankzij de leuke sketch van Cheerful Sketches Challengeblog voor de maand augustus én een handig papierblok van CraftSensations waarvan alles mooi combineert , is het toch gelukt om een kerstkaart te maken.
Hebben jullie ook een kerstkaart gemaakt ondanks de warmte dan kun je die vandaag tot 23:55 uur linken bij 52 weeks to Christmas en komt er zeker iemand van het team een kijkje nemen.

Ik duik nog even de tuin in met mijn spannende leesboek!
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs! (Letten jullie ook nog op je spam? Ik wordt er hopeloos van)
Lieve groetjes Miranda

42 opmerkingen:

  1. Nou hij is wel super geslaagd Miranda, een prachtige kerstkaart in de mooie kleuren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi in deze kleuren je kaart. ja ik was gisteren aan het kleuren buiten, en wel iets voor kerst, maar verkoeling gaf het niet hihihi, was zeer warm.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Het is er niet aan terug te zien dat je er moeite mee had, hij is heel geslaagd. Handig hè, die sketches.
    Veel plezier met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuke plaatje leuk verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Miranda, mooie kleurencombinatie ook. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is goed gelukt hoor Miranda! Ik ben ook weinig te vinden op mijn hobbyzolder, veel te warm dus ik denk dat ik even uit mijn voorraad put.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke kerstkaart en wat een mooi designpapier heb je hiervoor gebruikt.
    succes met je boek.
    Groetjes, Els..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeer zeker niet te zien aan je kaartje dat je er zoveel moeite mee had.
    Het is een hele leuke kaart geworden en met deze kleuren is het echt weer eens iets anders.
    Veel plezier met je boek
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en niet in de traditionele kleuren kerstkaart. Hoe heb ik dat gezegd? haha
    Ik vind 'm erg leuk en de kleuren ook super. Ook zie ik dat het je moeite kostte.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik herken dat helemaal dat zo'n kaart soms uit je tenen moet komen. Ik dacht in de vakantie heel veel te knutselen maar het lukte van geen kant.
    Maar je kaart is wel erg mooi geworden met de sketch en de mooie papiertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart, Miranda
    Goed gelukt
    En ach ja se ene kaart gaat makkelijker dan de andere ik denk dat we dat allemaal wel herkennen
    Lekker lezen, fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soms heb je een periode dat je geen inspiratie hebt en het niet zo wil lukken..… met dit mooie weer willen de kerstkaarten vaak ook niet zo. Maar het is je toch nog goed gelukt. Mooi papier gecombineerd bij dit plaatje. Leuke schetsuitwerking. Wij zitten hier sinds een half uurtje in de regen… hopelijk valt het mee met code geel. Veel plezie4 met je spannende boek. Dat lukt beter met de warmte en in de schaduw. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het resultaat is prachtig Miranda, ook al moest het uit je tenen komen met de nodige zweetdruppels. Gelukkig bestaan er sketches en leuk papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, papierblokken zijn handig als de inspiratie wat minder is. Je levert een hele leuke kerstkaart af.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er al met al een hele leuke Kerstkaart van weten te maken Miranda. Alles past inderdaad erg mooi bij elkaar, leuke uitwerking van de schets ook!
    Veel plezier vandaag met je spannende boek! 🙂
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja het valt niet mee om met de warmte nog een kerstkaartje te maken! Ik maak daarom heel veel in de koude periodes en dan heb ik een beetje vrij in de zomer! Je kaartje is mooi geworden hoor met dit papier! Een mooi blok met leuke details! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie de zweetdruppeltjes op de achtergrond van het plaatje, hahaha grapje natuurlijk!
    Toch vind ik je kaart prima gelukt hoor, mooie kleuren, heel winters met de witte randjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Miranda. Mooie kleuren combi.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartje kwam er uit je tenen, Miranda! Mooie warme kleuren. Het is hier broeierig, niet echt lekker voor in de tuin.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk !!!
    Ook mooie tinten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke kaart! Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ondanks de zweetdruppeltjes heb je toch een prachtige kerstkaart weten te maken. Super mooi hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje met dit prachtig papier en leuk plaatje.
    In de tuin zitten? Niet echt tuinweer vandaag vind ik. Maar altijd leuk om een goed boek te lezen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Soms wil het gewoon niet lukken hè, maar het is er niet aan af te zien hoor aan je kaartje. Hij is super mooi geworden!
    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ondanks dat de kaart uit je tenen moest komen is hij mooie geworden. Leuk met die opgeruwde randen. Leuk dat de Cheerful Sketches sketch gebruikt hebt. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes, Wies DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kerstkaart Miranda.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketch.
    Bij mij staat de reactie altijd bij spam.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt met de mooie sketch
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met het plaatje en bijpassend papier én de leuke sketch!
    Bij mij komen er ook nog steeds berichten in de spam die ik dan aan moet vinken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat je inspiratie op geraakt als je elke week een kerstkaart maakt kan ik heel goed begrijpen. Ik heb dat juist geteld 1 jaar volgehouden. Dank zij de sketches en papierblokken toch een mooi resultaat hoor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. je mag fier zijn op je warme kaartje, het is heel mooi geworden. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Welk boek ben je nu aan het lezen? Ik ben weer bezig in een Karen Rose...
    Je kaart is super. En dat is zo fijn, weinig inspiratie, sketch pakken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ondanks de warmte heb je een prachtig kaartje gemaakt, leuk met de geschuurde randjes en gesso? Superleuk papier ook en dat autootje, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel leuk kerstkaartje met het schattig autootje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke kaart!! Helemaal niet te zien dat hij uit je tenen kwam. Mijn post van net ging ook lang niet vanzelf.
    Soms is dat gewoon zo. Maar weer extra van genieten als het wel lekker gaat.
    En ja hier kijk ik minimaal 1x per week de spam na, en ja inderdaad sta je er nog wel eens tussen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie verwerking van onze sketch.
    Het is niet te zien dat deze kaart uit je tenen is gekomen.
    Dit blok dp heb ik ook, het is handig, omdat allrs zo mooi bij erkaar past.
    En mooi, weer alle randjes met correctie vloeistof bewerkt, dat maakt het helemaal af.
    Bedankt voor je deelname bij onze challenge van Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een prachtige kaart in deze kleuren. Het is niet te zien dat die uit je tenen moest komen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gorgeous card, stunning as always, and I just love this x♥ x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een MOOIE kaart in deze kleuren Miranda.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Geweldig mooie kaart Miranda! Ik vind de kleurtejs geweldig bij mekaar passen.
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen