donderdag 13 juli 2023

Layout kerstkaart voor week 28...

 Hallo lieve medeblogsters, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Het is weer donderdag dus tijd voor een kerstkaart bij 52 weeks to Christmas.
Ik zag bij verschillende van jullie steeds hele mooie kaarten voorbij komen, gemaakt met een "layout-stans" (vakjesstans) en toegepast op een grote afbeelding. Nou dat ben ik ook eens gaan doen want ik heb nog heel veel mooie scrapvellen uit de periode dat ik scraps/albums maakte.


Deze eerste (kerst)kaart heb ik met de A5 layout stans van Marianne Design gemaakt. Het dessinpapier is van Ciao Bella "Frozen Roses". Het frame heb ik 4 lagen dik gemaakt en aangezet met glitterlijm. Het geheel op een rode kaart geplakt waarvan ik de randjes met correctievloeistof heb bewerkt.
De rode hartjes linksonder en rechtsboven horen bij de layout-stans en zijn ook met correctievloeistof bewerkt.
De tekst van Tim Holtz is een sticker en heb ik nog op rood geplakt alvorens op de kaart te gebruiken.

Ik liet de kaart aan Tim zien en hij zei: "die vogel kijkt wél kwaad", dat had ik niet eens gezien hihi.
Dus een kerstkaart met een boze vogel deze week LOL.

Heb je ook een kerstkaart gemaakt en wil je die delen? Link hem dan HIER(KLIK) tot vanavond 23:59 uur Nederlandse tijd en dan kun je zeker iemand van het team verwachten. Op het blog van 52 weeks to Christmas vind je ook de top 3 van de "kerstbomen-challenge".

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs (ook je spam checken als je geen reacties wilt missen).
Lieve groetjes Miranda

33 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze techniek, moet ik toch ook maar eens proberen.
    Leuk hoor met de boze vogel, is weer eens iets anders ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de grote layout heel mooi voor dit soort grote vellen, enne boze vogels moeten er ook zijn misschien wilde hij wel niet poseren haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kerstkaartje Miranda , mooi plaatje
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kerstkaart, ondanks de boze vogel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart met de lay-out mal Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart Miranda.en leuk met de correctievloeistof aan de rode kaart. Geeft zo een prachtig geheel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Miranda
    Ja die vogel is echt een boefje zo met dat zwart rond zijn oogjes
    Mooie diepte zit erin deze kaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jij hebt een prachtige kaart gemaakt met deze mooie stans Miranda!
    Ik zie hem regelmatig voorbij komen....leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze techniek. Ik vind het ook heel fijn om op deze manier mooi papier te verwerken. Heb zelf al veel kaarten gemaakt en er zullen er zeker nog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met de vakjeskaart. Mooi DP ook gebruikt. Prachtig ook de randjes met correctievloeistof.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat gaaf! Dat puttertje is er prachtig bij. Heel mooi gedaan Miranda.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi is je kaart geworden Miranda, met deze leuke techniek. Je hebt het frame ook mooi bewerkt, geeft er 'n aparte uitstraling aan!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt Miranda. Ik heb ook zo'n kaart gemaakt, komt binnenkort op mijn blog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige uitwerking met deze mal en mooi plaatje. Ik zag het ook niet direct dat de vogel zo boos keek. haha

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart met deze techniek, Miranda. Zo leuk dat je dit dan ineens overal ziet opduiken, nu wil ik het ook een keer gaan doen. En Tim heeft wel gelijk over die kwaad-kijkende vogel. Stuur deze kaart maar niet naar mij, ik had als kind altijd nachtmerries over boze vogels...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig effect met de mooie vakjesstans en de vogel kijkt idd wel een beetje kwaad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig DP voor het maken van deze kaart.
    Het vogeltje is volgens mij een putter, dat heeft die kleuren, maar ik weet niet dat die normaal zo boos kijkt.
    Toch een hele mooie kerstkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met dit mooie papier en techniek. Het geeft een heel gaaf effect.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat heb je mooi gemaakt en dan nog wel drie keer gestanst! Ik wil dit model ook nog eens maken maar het zal best wel moeilijk zijn dan om drie lagen op elkaar te plakken! Ik ga het zien! En die vogel kijkt inderdaad een beetje boos! Zulk papier heb ik ook nog en ik pak het dan ook nooit om dat ik die vogel niet lief vind ! haha! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart heb je gemaakt met deze techniek. En inderdaad erg vrolijk kijkt deze vogel niet,maar misschien heeft hij het wel heel erg koud, het is daar tenslotte winter.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je een prachtige kaart met dit leuke scrapvel gemaakt. Deze techniek geeft een leuk effect .je kan er heel goed scrapvellen met een afbeelding voor gebruiken. Je kan zo ook weer wat opmaken… hi hi… Ik ben er ook mee bezig geweest. Morgen komt er een kaart van mij met deze kaart op mijn blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful Christmas card Miranda, love the colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja... leuk he? Deze techniek ga ik zeker ook doen, want ik heb ook van die enige papiertjes die je niet wil verknippen. Denk jij dan ook: Dat ik daar zelf niet op kom??
    Hoe het ook zij, je hebt er een prachtige kerstkaart bij! En die vogel kijkt inderdaad niet echt blij, nee...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie deze stans ook vaker de laatste tijd, heel erg geschikt voor inderdaad een mooi scrapvel! Jouw uitvoering met de mooie vogel is schitterend, Miranda! Hihi, hij heeft inderdaad een donkere blik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie chique kerstkaart. Een leuk idee met de layout en ook heel mooi sfeervol papier. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze is ook schitterend, wat een mooi papier is dit! Goed gevonden om het zo te doen met de vakjesstans, zo houd je het papier wel heel!
    De vogel kijkt inderdaad een beetje boos haha.
    Groetjes
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, de vogel kijkt inderdaad nogal boos. De kaart is prachtig, mooi met de witte randjes op het kerstrood.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een hele mooie kaart, zag meer van deze soort voorbijkomen, super is dat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het een knappe vogel, ik heb zelf een bonte boertje (klein papegaaitje) en die heeft ook wel eens zo’n blik hihi
    Jouw vogel komt goed tot zijn recht met deze mooie techniek Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ze zijn leuk he die lay-out kaarten, die van jou is prachtig! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kerstkaart met deze mooie stans . Leuk om zo je grote scrap vellen te verwerken.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen