vrijdag 14 juli 2023

Feyenoord-fan wordt 30....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn "boze kerstkaart" hihi. Jullie reacties worden erg gewaardeerd.

Vandaag een felicitatiekaart die ik (op verzoek) gemaakt heb voor iemand die ik niet ken. Ik weet alleen dat hij dertig wordt, een rasechte Rotterdammer is én van Feyenoord fan is...


Met dat bij elkaar gecombineerd kwam ik op deze kaart. Het geruite achtergrondpapier is van CraftSensations. Het logo van Feyenoord "nagemaakt" met cirkelstansen die elkaar in grootte opvolgen van Nellie Snellen. Die weer geplakt op de "proost" stans van Marianne Design.

De goudkleurige letters zijn met een stans van CraftEmotions gemaakt waarbij je allemaal losse letters krijgt. De grote N is met de Cricut gemaakt.
Omdat ik de kaart nog wat kaal vond heb ik spetters (Creative craftlab) gestanst en daar nogmaals 30 in cijfers (CraftEmotions) op geplakt. Zo kon ik hem een spetterende 30-ste verjaardag wensen.

Deze kaart link ik bij:
*Dutch Card Lovers #374 waar cijfers gevraagd worden en bij
*4-Season Swap Challenge blog #70 waar spetters gevraagd worden.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs!
Lieve groetjes Miranda

27 opmerkingen:

  1. Ja, gaaf natuurlijk voor een echte fan van deze club! Dat heb je echt heel goed gedaan! Ik denk echt dat deze voor jou onbekende ontvanger dit geweldig zal vinden. En dank je wel voor het meedoen met DCL, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit Miranda, erg leuk met dit “Feyenoord” logo…top!
    Alleen zie ik geen goudkleurige letters zoals je beschrijft, 🤷‍♀️
    maar de gele zijn top hoor haha!
    Groetjes
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart voor een Feyenoord fan. Erg leuk gemaakt .Het geruite papier is er erg leuk bij? Mooi persoonlijke gemaakt voor Nick. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat knap gedaan voor iemand die je niet kent! Die kaart gaat echt enorm gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Miranda, ik had hem natuurlijk al gezien en ik vind hem zo gaaf! Dat je dit allemaal bedacht hebt! Ik merk dat ik nog niet zo veel inspiratie heb....wel zin in freubelen, daar ligt het niet aan. Zal wel weer komen. Nick is vast super verrast door de post maar zeker door deze van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een Feyenoord fan is dit natuurlijk de ultieme verjaardagskaart, heel erg leuk gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe en creatieve én toepasselijke kaart! Daar heb je (doel) punten mee gescoord. 😉En de spetters maken het helemaal af! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons spetters challenge. Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk geworden voor een Feyenoord fan!!
    Ga ik onthouden.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je voor deze onbekende grote Feyenoord-fan gemaakt Miranda!
    Mooie papiertjes en leuke stansen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldige kaart Miranda is het geworden! Die gaat hij super vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart voor een spetterende verjaardag.
    Deze zal zeker in de smaak vallen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geslaagde mooie kaart maakte je Miranda, ik weet zeker dat Nick nog nooit zo’n mooie kaart voor zijn verjaardag kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gaaf kaartje voor een feyenoord fan leuk het geruite dp erachter en het grote logo in de cirkel en de andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al ken je de ontvanger niet ik weet zeker dat hij hier blij van zal worden, heel mooi gedaan Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe origineel wil je het hebben? Wat een vondst voor een Feyenoordfan!! Echt geslaagd Miranda!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt gaaf voor een feyenoord fan! Dat zal ik eens onthouden tegen dat onze oudste weer eens jarig is.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaart voor een Feyenoordfan! Knap gemaakt met de gegevens die je had gekregen. Nick zal er heel blij mee zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze kaart móet wel goed ontvangen zijn/worden Miranda! Wat 'n idee om zoiets te maken, gaaaaaf! Erg leuk bedacht en knap uitgevoerd, zéker wanneer je de persoon niet kent verder. 👏
    Mooi weekend!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hé dat is leuk! En toevallig dat we allebei een kaart voor een voetbalfan hebben gemaakt. Die van jou is ook erg leuk en toepasselijk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk te lezen dat je de cirkelstansen van Nellie Snellen hebt, want ik heb ze ook al jaren en gebruik ze ongelooflijk veel. Echt iets waar ik nooit spijt van heb gehad.
    Je hebt een super mooie kaart gemaakt en zo mooi dit ruitjespapier als achtergrond. Ik denk dat de ontvanger heel blij is met zo'n mooie kaart.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card, background and coloring, as always a pleasure to view. Lovely details here x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow,, wat goed gemaakt zeg! Dit moet wel goed gevonden worden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave, stoere en persoonlijke kaart! Die is vast goed ontvangen...
    Leuk dat je meedoet met onze spetterende challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk gedaan deze kaart voor een Feyenoord fan!
    Best lastig als je iemand verder helemaal niet kent!
    Maar met dit kaartje ziet je altijd goed!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is vast zijn mooiste kaart?!!
    Wat leuk om zijn club, Feyenoord, zo te verwerken!
    Hier in huis ook Feyenoord fans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie spetterkaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 4 season spetter challenge.

    BeantwoordenVerwijderen