zondag 30 juli 2023

Hanger voor jarige Sandra.

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart voor de juli-challenge bij 52 weeks to Christmas. Het lijkt me vooral leuk om te lezen waar jullie aan denken bij een kerstfeest van vroeger. Kijk maar eens naar de voorbeelden van mijn teamgenootjes, Annemarie en Merit zijn zelfs in oude foto-albums gedoken, zó leuk!

Vandaag is er een dt-maatje van het challengeblog De Egel jarig, Sandra mag vandaag kaarsjes uitblazen.
Zij houdt van vintage en werkt zelf graag met kantjes etc. Deze hanger heb ik voor haar gemaakt en naar haar gestuurd.....


Gemaakt met de ronde layout stans van Marianne Design. De cirkel dubbel gestanst en daar het kantje tussen gelijmd evenals het lint om de hanger op te kunnen hangen.
Het dessin-papier is de lijn "Romantic Moments" van Jenine bij StudioLight en de losse plaatjes komen uit een bijpassend blokje. Ik heb een sleutel (om het muziekdoosje op te draaien), een vogel, een vlinder, roosjes en takjes uitgeknipt en opgeplakt. Hier en daar wat glitterlijm en een plaksteentje en klaar.


Ik had hem aan mijn vintage kapstokje gehangen voor de foto en hij stond zo mooi bij de verf op onze muur en aan het kapstokje dat ik er voor mezelf ook één ga maken.

Pixel voelt zich helemaal thuis bij ons en het gaat reuze met Ziva. De eerste logeerweek zit er alweer op, nog één weekje. Nu heeft Tim ook vakantie dus aan aandacht geen gebrek hihi.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* dessinpapier-Studio Light- Romantic moments-JMA/RM/PJ32,     *plaatjes bijpassend-JMA/RM/PP97-Studio Light,
*creatable LR0677-Marianne Design.

32 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Miranda! Haha dus je moest hem nog een keertje maken. Ik wil zoiets ook nog doen, zie het zoveel voorbijkomen vind het super.
    En toevallig wij in hetzelfde jaar getrouwd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie hanger Miranda. Wat een mooi papier heb je ook gebruikt en een mooi romantisch effect met het kantje. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Miranda
    Zo met dat kantje ertussenuit, prachtig!
    Wat gezellig met zo'n hondje erbij
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Mooie zachte kleuren. Leuk met dat randje kant.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Miranda. Ik vind het extra leuk omdat je dat kantje ertussen hebt verwerkt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie creatie en hij hangt inderdaad erg mooi aan je bijpassende kapstokje! Gezellig met je logeetje en heerlijk dat Tim ook vakantie heeft nu,geniet ervan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    Ik ben ook weer boven water en de vakantie ging veel te snel, hihi Wat leuk deze inleg techniek hé, en wat leuk het lint er omheen, het is net een bakvormpje zo! Heel mooi papier en maak maar snel één voor jezelf want het staat echt heel gezellig aan je kapstokje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie hanger, leuk met het takje, de kolibrie en andere elementen erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige hanger met deze techniek en mooie kleuren. Tof dat je er nog kant langs hebt gezet, dat geeft het een extra chique uitstraling. Fijne vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Goed idee dat randje kant er langs.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de layoutmal en het mooie dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en het kant er om heen staat er chique bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige hanger heb je gemaakt, Miranda. Dat kant er tussenuit staat heel erg mooi. Het takje en de kolibrie voegen iets extra moois toe. Ik kan me voorstellen dat je voor jezelf ook zoiets moois gaat maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige romantische hanger met heel mooi papier.
    Waar ik aan denk over kerst van vroeger? De echte kaarsjes in de boom die aan gingen als we gingen eten, zodat wij kinderen geen gevaar waren voor de kaarsjes.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is echt heel erg mooi! Ik snap dat je er nog eentje voor je zelf wilt maken. Het kantje maakt het wel helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige paneelkaart. Wat heb je het leuk gemaakt met het kantje er langs. Nog meer nostalgie. D3 afbeeldingen op het papier zijn erg mooi. Leuk opgemaakt met de leuke details. Knap werk met het kantje… Geniet maar lekker van jullie vakantie . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Miranda.
    Wat leuk dat kantje er tussen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creatie voor de jarige.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige hanger heb je voor Sandra gemaakt. Mooi gedaan met de ronde layout stans. Leuk gedaan met het lint ertussen, geeft een chique uitstraling zo.
    Ik heb pas een vierkante layout stans gekocht, waar ik dit ook een keer mee wil proberen. Ik zie zoveel leuke/mooie voorbeelden ermee voorbij komen op verschillende blogs.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie vintage inlegkaart heb je gemaakt, dat kantje heb ik ook gebruikt om een paar kerstkaarten te maken met deze techniek, is heel mooi als afwerking,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Really beautiful Miranda, love the design and lovely colour
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel gaaf kaartje voor Sandra! Leuk dat je rekening houdt met haar smaak! Vanmorgen feliciteerde ik haar via messenger en toen belde ik haar per ongeluk. Beeldbellen....help! We hebben er allebei om gelachen en eigenlijk best leuk elkaar in het echt te zien! Peter lag ook in een deuk om mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje heb je gemaakt en het papier is er ook zo mooi voor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart met heel mooi papier en leuk dat kantje er omheen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een beauty voor de jarige! Mooi ook die toevoeging van takjes en vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart met dit mooie designpapier en het randje er omheen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig is je kaart geworden en wat leuk om er voor jezelf ook een te maken. Mooi zo'n home-deco!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super, ze zijn ook ideaal om te maken die lay-out kaarten, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb deze prachtige hanger helemaal gemist! Niet in mijn leeslijst gehad. 😲 Wat mooi Miranda, ook de kleuren super! En hij staat inderdaad schitterend aan je kapstokje, heel mooi gedaan.
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen