donderdag 22 december 2022

Kerstkaart voor volgend jaar...

 Hallo lieve mensen, we zitten in week 51 van 2022. Mijn kerstkaarten zijn allemaal de deur uit maar bij het blog van 52 weeks to Christmas gaan we gewoon verder met het maken én laten zien van kerstkaarten.
Dit model kerstkaart heb ik nagemaakt van een kerstkaart die mijn knutselvriendin vorig jaar kreeg..


Het is een 10,5x15 kaart met de vouw aan de linkerzijde. Dit is de voorkant. Dessinpapier van CraftSensations, tekst en kerstboompjes van Card Deco en het rendiertje is van Bella Lulu.


En dit is de binnenkant. Ik ging bijna in de fout door 2023 uit te snijden met mijn Cricut, gelukkig werd ik op tijd wakker hihi.  Hier ook figuurtjes van Bella Lulu gebruikt en dessinpapier van CraftSensations. De teksten zijn van één stempel ook van Bella Lulu en die heb ik in stukjes gesneden en gemat op rood karton.



Dit is een bovenaanzicht van de kaart, een leuk model om te maken.

Hebben jullie ook een kerstkaart die je wilt delen op het blog van 52 WTC? Dan kun je je kerstkaart HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur en komt er vast iemand van het team een kijkje nemen.

Dan wil ik jullie allemaal vast FIJNE, KNUSSE KERSTDAGEN wensen. Volgende week donderdag kom ik hier weer met een kerstkaart gekoppeld aan onze laatste challenge van 2022 want dat is de laatste donderdag van het jaar.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*boompjes-Card Deco-CDEMIN10050,   *kerstknuffel-Card Deco-CDECD0040,   *stempel tekst-Bella Lulu-3002/0109

42 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit model, en wat heb je het mooi aangekleed. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart, ik dacht de fout in hoezo?? Maar je bent al vooruit aan het werken weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend gaaf kaartje dit Miranda, leuk model en wat heb je hem prachtige gepimpt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat heb je weer een prachtige kerstkaart gemaakt met een voorbeeld van vorig jaar.
    Ik kan mij zo goed voorstellen om dan de fout in te gaan met het jaartal.
    Ik wens je heel gezellige kerstdagen.
    en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk model!
    En voor jou en je familie ook hele fijne feestdagen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk lief kerstkaartje Miranda.
    Super mooie binnenkant heb je gemaakt.
    Klinkt al ver weg 2014
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi vouw kaartje met de schattige plaatjes en leuke dp en andere details
    jij ook vast fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Miranda , mooie kleurtjes en het nieuwe jaar luid goed in met deze eerste kaart haha super model
    Jullie ook knusse dagen alvast , met groetjes ...
    Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met mooie binnenkant. Haha, gelukkig dat je het op tijd in de gaten had en geen 3 hebt geplakt.
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, Miranda! En jij bent je tijd vooruit, al voor 2024! Goed dat je op tijd bedacht dat deze pas voor volgend jaar is.
    Groetjes en fijne dagen!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie, gave kerstkaart is dit, Miranda. Zit heel veel werk en tijd in.
    Heel erg bedankt voor je mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart en een tof modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart. Ik moest wel even 2 keer lezen met het jaartal of ik je wel juist begreep. Jaja...ik ben er weer. hahaha

    Hartelijk dank nog voor je leuke reactie op mijn vorige kaart die ik, net als jij, ook linkte naar degene die de maten op haar blog heeft staan. Ook in vind dat zij alle eer hoort te krijgen.

    Lieve groet en hele fijne kerstdagen, Petra

    PS: als je het ook leuk vind, kunnen we adressen uitwisselen om elkaar met kerst en de verjaardag een kaart te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverd <3
    Het rood knalt er ook zo mooi uit.
    Hele leuke kaart Miranda.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk model kaart, heel mooi gemaakt.
    Gezellige Kerstdagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super je kaart Miranda, leuk model en mooie kleuren. Ik neem het me elk jaar voor om elke week kerstkaarten te maken maar het komt er steeds niet van. Ook voor jou fijne feestdagen. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart Miranda! Wat een ontzettend leuk modelletje.
    Dankjewel voor je schitterende kerstkaart; hij plofte gisteren in de brievenbus... hele mooie kleuren!
    Fijne feestdagen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is supermooi Miranda! Je hebt een gaaf model gekozen en er iets bijzonders van gemaakt. Fijne Kerstdagen!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, wat een toffe kaart met verrassende binnenkant! Hihi, De eerste voor 2024 is al een feit! Fijne Kerstdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Miranda, heel leuk model!
    Mooie kerstdagen!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje Miranda! Een leuk modelletje en mooi gedaan met je 2024! Voor jullie ook fijne dagen en voor volgend jaar veel gezondheid en geluk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie begin!! Leuk model en wat een lieve diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart is dit Miranda, gaaf model! Je hebt hem leuk 'aangekleed.' Ik wens je hele mooie Kerstdagen. 🎄
    Voor vandaag nog een fijne dag.
    GROET en Voorspoed, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk model en heel mooi gedecoreerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kerstkaartje Miranda
    Ja gewoon doorgaan doe ik ook!
    Fijne dagen voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is al een mooi kaartje voor volgend jaar en wel oplettend van je om er 2024 in te plaatsen. Leuk modelletje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik moest eerst 3 keer goed kijken en je bericht nog een keer lezen toen ik 2024 zag staan maar je bent alvast weer aan de voorraad voor volgend jaar begonnen. Goed bezig!
    Je bent goed begonnen met een leuke kaart in een tof modelletje.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes van Henriët
    P.S. De endoscopie is goed geslaagd. Viel mij alles mee. 10 januari moet ik me melden bij de KNO-arts voor de uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kerstkaart!
    Fijne feestdagen!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart aan de buiten- en binnenkant. Een goede start voor de kerstkaarten van komend jaar. Gelukkig dat je nog op tijd het juiste jaartal maakte voor in de kaart😀 Het model vind ik ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk model, super mooie kerstkaart! Fijne feestdagen!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kerstkaart met een hele gave binnenkant, leuk de tekstjes allemaal. Ik ga ook gewoon door, alweer 4 kaarten klaar voor volgend jaar.
    Wens je hele fijne Kerstdagen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey Miranda,
    Jij bent er wel super vroeg bij! Wat een leuke kaart werd het!!
    Fijne kerstdagen van hieruit gewenst!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat een leuke Miranda!! Heel mooi gedaan. En zo'n toffe binnenkant. En fijn dat je al weer een nieuwe voorraad bezig bent.
    Alvast fijne feestdagen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ohhhh wat een schatje is dit. Wat kanp dat je al bezig bent voor 2024!! Ik ben blij dat ik ze voor dit jaar af gekregen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super leuke kaart
    fijne feestdagen Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het is een hele mooie kerskaart. Mooi model ook . Ik had tekort… dus nog druk met de laatste kaarten . Vandaar dat ik ook wat later ben…. Alvast gezellige kerstdagen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Schattig kaartje, nog wel even wennen dat 2024! Dat is nog erg ver weg!
    Fijne dagen en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Merry Christmas and a Happy New year, lovely project, thanks for your support and will see you in 2023 ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze had ik gemist.
    Wat een lieverd, met dit kleine rendiertje voorop.
    Haha, zou mij ook kunnen gebeuren, dat ik dat 2023 had uitgestanst.

    BeantwoordenVerwijderen