zondag 18 december 2022

Feest voor Jantine..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag. Ik heb ze met veel plezier gelezen en waardeer het erg dat jullie de moeite nemen om te reageren, net of jullie gezellig op visite komen hihi.

Afgelopen vrijdag was, medeblogster en teammaatje bij 52 WTC , Jantine jarig en deze felicitatiekaart stuurde ik naar haar...


Als ik op haar blog kijk zie ik kaarten met niet te veel "poespas" en dus heb ik deze kaart ook vrij basic gehouden. Het dessin-papier is van Maja Design, de tekst van Carlijn Design en het plaatje van een knipvel van Syta. De opbouw heb ik gedeeltelijk ontleend aan een sketch die ik op Pinterest vond en er verder een eigen draai aan gegeven :)
Hij is een week voor haar verjaardag op de post gegaan en ik hoop dat hij op tijd was.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

29 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en leuk zo met de tekst!
    Groetjes Caorline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Basic? Hij is om te watertanden met gaaf papier en een superleuke opbouw! Ik heb mijn kaart pas maandag gepost, vrees te laat op de bestemming maar we horen het (hopelijk) wel.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke verjaardagskaart Miranda. Ik vind de knipvellen van Syta het einde. Zo jammer dat ze ermee stopt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie feestelijke kaart heb je gemaakt. Leuk plaatje heb je er ook voor gebruikt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergezellige kaart Miranda, met dit heerlijke plaatje! Je hebt een leuke indeling en papier gebruikt, mooi gedaan zo.
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke kerst snoep pot op je plaatje en ik vind de letters van Carlijn prachtig! Er is ook zoveel moois te koop hè. Je hebt Jantine weer iets moois gestuurd Miranda!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke, lekkere kaart. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ‘lekkere’ kaart, de kleuren passen ook zo mooi bij elkaar.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige creatie en wat een snoeperd van een plaatje.
    Groeten van Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er lekker uit 🙂
    Mooi kaartje in een leuke kleurstelling.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met een heel leuk plaatje en wat een gave tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke layout en gaaf DP heb je gebruikt voor deze mooie en lekkere kaart. De grote tekst springt er mooi uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig felicitatiekaartje, Miranda
    Mooi zoals je de kaart hebt samengesteld in mooie kleuren en mooi dp en plaatje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke, feestelijke kaart Miranda!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie feestelijke kaart met een lekkere taart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je voor Jantine gemaakt., Leuke tekstmal van feest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem heel erg leuk! Door de banners lijkt het een beetje alsof de chocolade drip doorloopt. Maar dat kan aan mij liggen...Het water loopt me sowieso in de mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is echt feest op jouw kaart! Heel leuk gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow....wat een super GAAF kaartje heb je voor Jantine gemaakt Miranda........heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een mooie kaart en leuk met dit plaatje en daaroverheen de
    mooie tekst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren combinatie en mooie plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi gemaakt en wat een leuk plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuke kaart voor Jantine in rood ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke opbouw heb je ervan gemaakt, hij is geweldig in heel mooie kleuren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie kaart met een heel leuk plaatje en mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie verjaardagskaart maakte je voor Jantine Miranda, leuk en lekker plaatje is dit zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart Miranda, leuk gedaan met de letters, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen