donderdag 29 december 2022

Laatste kerstkaart voor 2022...

 Hallo lieve mensen, hopelijk hebben jullie allemaal fijne, gezellige kerstdagen mogen ervaren. Wij hadden een "vreemde" kerst. Zowel in het ziekenhuis als door de huisarts werd verwacht dat mijn vader (in oktober is hij 78 jaar geworden) kerst niet meer mee mocht maken maar hij is er nog steeds hoor...bikkeltje. Toch "staan we steeds áán" merk ik. Ik heb gordelroos gekregen en heb hier veel pijn van (waarschijnlijk door stress) en Tanika had een zware griep. Maar gezien dit alles kan ik toch zeggen dat Tim en ik er een knusse kerst van hebben weten te maken. Knutselen lukt niet zo goed door de zenuwpijn van de gordelroos in mijn rug maar gelukkig was deze kerstkaart al klaar....want de laatste challenge van 2022 bij 52 weeks to Christmas begint vandaag!!
We willen graag KERSTBOMEN zien....


Ik heb een plaatje van Polkadoodles gebruikt en heb daar met dessinpapier van CraftSensations een kaart omheen gebouwd.


Ik heb her en der lekker gekwast met correctievloeistof. Zilver met wit lint gebruikt achter het plaatje en zilverkleurige hoekjes gestanst en in de hoeken gebruikt. Op de "rommelige" poinsettia van Marianne Design was ik meteen verliefd en die heb ik mezelf cadeau gedaan. De tekst komt ook uit het kerstblok van CraftSensations.


Op het zilverkleurige hart van de poinsettia met de pearlpen een drupje gezet.

Doen jullie weer gezellig mee met deze challenge bij 52 WTC? Morgen komt de link online en de challenge loopt dan een week.
Heb je deze week nog een kerstkaart die je met ons wilt delen dan kun je die HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur. Dan komen wij van het team zeker een kijkje nemen. Wij vinden het zó leuk dat jullie allemaal zo trouw mee hebben gedaan in 2022 en hopelijk blijft dit in 2023 ook zo :)

KIJKEN JULLIE NOG STEEDS IN JE SPAM?? Afgelopen week heb ik veel gereageerd maar als ik terugkom bij mensen zie ik dat mijn reacties weg zijn, zo jammer dat jullie niet weten hoezeer ik geniet van al jullie mooie creaties!

IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN VEILIGE, GEZELLIGE JAARWISSELING EN ALLE GOEDS VOOR 2023. DANK JULLIE WEL VOOR ALLE LEUKE, LIEVE REACTIES OP MIJN POSTS VAN AFGELOPEN JAAR EN HOPELIJK MOGEN WE ELKAAR DIT NIEUWE JAAR OOK WEER VOLOP INSPIREREN .

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

40 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstkaart in deze kleuren je hebt goed je best gedaan met de vloeistof mij lukt dat niet zo goed. Sterkte met de gordelroos en je papa. Ondanks alles een goede jaarwisseling gewenst en tot in 2023!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart Miranda, ik kijk nog elke dag in mijn spam en dat zal ik ook altijd blijven doen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en de leuke details
    gelukkig dat je vader er weer doorheen is gekomen op deze leeftijd merk je toch dat het mensen van de dag zijn, mijn vader wordt in januari 92 en is dement maar je merkt dat hij steeds harder achteruit gaat zo triest, een hele zorg voor mijn moeder maar ze zijn nog samen met ons op de achtergrond, wat naar voor je gordelroos oh dat is zo pijnlijk
    ik wens je heel veel sterkte en beterschap en een fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is heel vervelend dat je gordelroos hebt en dat je kerstdagen anders waren dan normaal. .
    Je hebt een pracht kerstkaart gemaakt en wat mooi met de correctie vloeistof.
    Hopelijk kan je een goede jaarwisseling hebben.
    Sterkte voor jullie en lieve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kerstkaartje voor onze nieuwe challenge Miranda!
    ik hoop dat je pijn snel over zal zijn!
    Fijne jaarwisseling
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie kerst was dus anders dan anders. Wat vervelend dat je gordelroos hebt en daardoor zo veel pijn.
    Mooie kerstkaart laat je vandaag weer zien.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pracht van een kerstkaart. Voor jou en je familie en gelukkig en gezond 2023.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat vervelend allemaal, Miranda
    Sterkte wat betreft je vader
    En sterkte voor jezelf om weer op te knappen
    Je maakte een mooie kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een prachtige kaart in deze mooie warme kleuren. Dat "aan staan" gaat niet in de kouwe kleren zitten, ik wens jullie heel veel sterkte, en toch wel spannende periode rondom je Vader. Veel beterschap met je gordelroos, ik hoop dat je snel van die vervelende pijn af bent. Ik wens jullie een Fijne Jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kerstkaart!
    Wat naar allemaal, beterschap en doe rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart met mooie poinsettia.
    Hopelijk wordt de gordelroos snel minder, want ik weet uit ervaring hoe pijnlijk dat is! Sterkte met alles en toch een fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superlief kaartje met de leuke Winnie Miranda , wat vervelend voor je met gordelroos erbij , beterschap !!
    Fijne jaarwisseling en ok sterkte voor pa , groet Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn niet zulke prettige berichten Miranda! Hopelijk gaat je vader nog een poosje mee. Je gordelroos is inderdaad heel pijnlijk, heb dat een paar jaar geleden ook mogen ervaren. Hopelijk gaat het allemaal weer beter met je. Je kaartje is prachtig, leuk gedaan met al dat vloeistof en een leuk plaatje. Mooie papiertjes ook! Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat 'n mooie kaart heb je gemaakt Miranda, in de traditionele kleuren, houd ik wel van. Wat mooi dat jullie je vader nog bij de Kerst hebben gehad... maar helemaal niet mooi van de gordelroos! 🥴 Dat schijnt inderdaad een pijnlijke kwestie te zijn... Fijn dat jullie desondanks toch nog een gezellige Kerst hadden.
    Ik wens jullie een fijne (voor zover mogelijk) jaarwisseling en 365 voorspoedige dagen in het nieuwe jaar. En daar waar nodig ook sterkte.
    Voor vandaag een mooie dag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart! Fijne jaarwisseling, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je laatste kaart is weer een plaatje! Ik hoop dat het snel weer beter gaat net je en wens je een heel fijne jaarwisseling en een goed 2023!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuk kaartje. Deze plaatjes zijn zo leuk. Ik hoop dat je snel van de gordelroos af bent, dat is echt geen pretje.
    Fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief plaatje heb je gebruikt Miranda....leuke kaart is het geworden!
    Heel veel sterkte....ik hoop dat het snel beter met je gaat!
    Ondanks alles een hele fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart. Fijn dat je vader er nog is, maar snap dat jullie steeds "aan" staan. Heel veel sterkte.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, Miranda! En wat naar dat je zoveel last van gordelroos hebt, beterschap.
    Goede jaarwisseling!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke kerstkaart met een leuk plaatje, je hebt mooi papier gebruikt en alles weer leuk gecombineerd. Die rommelige poinsettia zou ik dus nooit kopen, zo zie je maar smaken verschillen,,
    Heel veel sterkte met je vader en je gordelroos,
    fijne jaarwisseling,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart heb je gemaakt met een schattig plaatje. De poinsettia is zeker erg mooi. Mooi gedaan ook met de correctievloeistof.
    Fijn dat je vader zo sterk is en hopelijk ben je snel van je gordelroos af.
    Ik lees je reacties ook elke keer met plezier. Moet ze er volgens mij ook inderdaad zelf bij zetten, i.v.m. de spam. Maar dat houd ik ook telkens in de gaten.
    Fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2023 toegewenst.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, mooie kleur rood!
    Fijn dat je vader het nog steeds volhoudt maar zo te lezen eist het bij jullie wel z'n tol. Gordelroos is vreselijk weet ik nu uit ervaring. Ik hoop dat je er gauw vanaf bent, beterschap en sterkte!
    Ondanks alles een fijne jaarwisseling gewenst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je laatste kaartje van dit jaar is weer een schattige kaart geworden. Fijn dat je vader er nog steeds is natuurlijk. Maar de gordelroos is minder leuk, en vooral de zenuwpijn. Ik heb het een paar maanden geleden ook gehad, nou het een akelig iets.Rust houden is het beste en smeren met koelzalf. Dus ik wens je veel beterschap.
    Toch een gezellige jaarwisseling gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Miranda. Zeker spannende tijden voor jullie en dat jezelf ook nog gordelroos hebt gekregen… heel naar voor je. Hopelijk gaat het snel beter… Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Ik wens jullie heel veel sterkte met jezelf en je vader. Alvast een goede jaarwisseling en 30e goed begin. Jij ook bedankt voor al je bezoekjes. Ik controleer altijd de spamlijst… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooi kaartje Miranda met een heel lief plaatje.
    ik wens je spoedig herstel en een fijn eindejaar. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje Miranda!
    Veel sterkte met je vader , en ik hoop dat je gauw weer opgeknapt bent!
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2023
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful card Maranda, lovely to hear your Fathers is still with you.. Shingles is so painful.
    Happy New Year 2023
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattig plaatje op je mooie kaart, Miranda.
    Wat vervelend voor je dat je gordelroos hebt. Dat schijnt echt geen pretje te zijn. Hopelijk gaat het snel beter met je.
    En je vader is een bikkel hoor. Maar je blijft altijd "aan" staan, weet ik uit ervaring.
    Fijne jaarwisseling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi kerstkaartje. Sterkte met alles.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fijn dat jullie toch nog een knusse kerst samen hebben gehad ondanks alle spanningen. Ik herken het wel dat "aan" staan. Wat fijn dat je vader er nog is.
    Mooie kaart met het leuke plaatje, mooie start van je nieuwe reeks kerstkaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik hoop dat jullie samen goede kerstdagen hebben gehad. Dat hakt er wel flink in, zoveel stress... Hopelijk worden die klachten gauw wat minder en lukt het weer om lekker te knutselen. Een hele goede jaarwisseling gewenst en een mooi 2023! Groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey Miranda,
    Oei, wat een toestanden daar bij jullie! Hopelijk kan jouw vader toch nog genieten van zijn extra tijd. En ik hoop ook dat jij snel van die vervelende kwaal met bijhorende pijn vanaf geraakt! Veel succes!
    Jouw kaart is in elk geval erg mooi geworden...

    Fijn jaareinde en een mooie start voor een gezellig, gezond en creatief 2023!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart Miranda. En fijn dat je vader zo sterk is. Vervelend dat jij nu zoveel pijn hebt, stress is zo gemeen ook, komt wel ergens in terug. Wens je beterschap.
    Ja goed dat jij het zei...zo vervelend dat blogger dit doet.
    Bedankt voor al je mooie reacties fijne jaarwisseling en een goed 2023.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh Miranda wat naar allemaal. Je vader is een echte bikkel. Hopelijk blijft hij nog een tijdje en kunnen jullie ook van de kleine momentjes nog genieten ook al is dat soms lastig in dit stadium.
    Gordelroos had ik ook aan mijn arm en hand dit jaar. Gelukkig is dat helemaal genezen. Ik wens jullie veel sterkte en kracht in deze zware tijd.

    Je kaart is prachtig en volgend jaar stuur ik je ook een kerstkaart.

    Lieve groet en een dikke knuffel en vooral een rustige jaarwisseling.

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey Miranda ! Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt ! Heel mooi in rood. Ik wens je een spoedig herstel van de gordelroos en ook veel sterkte met je pa. Heel blij dat hij toch nog bij jullie is. Geniet van de mooie momenten samen. Ja hoor, ik kijk steevast ook eens in mijn spamfolder en vink dan de spam uit zodat jullie reacties toch onder de blogpost verschijnen. Groetjes en ik wens je alvast een fijne jaarwissel! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik las gister bij jou dat je gordelroos hebt, arme jij....van horen zeggen is dat heel pijnlijk!!! Ik vind het wel altijd heel makkelijk als ze zeggen dat het door stress komt??? verminderde weerstand kan ook, hoe dan ook ik hoop dat met pijnstillers de pijn snel minder wordt voor je! Zorgen om ouders hebben we allemaal een bepaalde periode en is ook belastend, wat je natuurlijk met liefde doet maar kost ook energie hè! Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt Miranda, echt een lievie! Op mijn werk heerst corona dus maak lange dagen en werk extra. Ik wou nog een post maken om het jaar af te sluiten maar weet niet of dat gaat lukken, mijn energie is ook een beetje op na het werk en zit thuis lekker in de relax modus. Ondanks alles wens ik je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor het jaar 2023!
    Dikke knuf Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. O gordelroos! Dat is zo pijnlijk. Mijn man heeft het op zijn hoofd gehad, vreselijk! En dan zijn de kerstdagen anders dan gepland. Gelukkig is het nog wel gezellig bij jullie geweest maar wat spannend met je vader!
    Ik kijk dagelijks in mijn spam hoor.
    Fijne jaarwisseling en ik hoop dat de pijn snel verdwijnt en je weer een beetje lol krijgt in het kaartjes maken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie kaart met lieve afbeelding. Leuk die accenten met correctievloeistof.
    Wat naar dat je gordelroos hebt. Beterschap toegewenst en sterkte met de pijn.
    En spannend met je vader. Dat je steeds aanstaat herken ik wel vanwege mijn moeder.
    Evengoed een fijne jaarwisseling toegewenst!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie sfeervolle kaart !!!!
    Maar vooral beterschap en een mooi 2023 !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen