donderdag 13 oktober 2022

Kerstkaart week 41...

 Jeetje, WEEK 41 al, ik schrik ervan. Over 10 weken gaan mijn kaarten al op de post!! Het is alsmaar zo heerlijk buiten dat het nog veel verder weg lijkt. Gisteren en vandaag was het gewoon 18 graden in de schaduw hier in Brabant dus ik loop gewoon zonder jas met Ziva te wandelen. Apart...
Nou dan gaan we maar over tot de orde van "kerstkaarten donderdag" hihi. Ik heb deze keer een simpele kaart...(het mooie weer en zo ;P)


Gemaakt met materialen die in een pakket zaten dat Tanika uit Londen meebracht voor mijn verjaardag.
Alleen de krans is van een stans die ik al heel lang heb, van Memorybox is deze stans. Ik heb hem een keer in rood en een keer in wit gestanst en op elkaar geplakt. Hier en daar een strass-steentje en ik vond hem al leuk.

Ik link deze kaart bij Carlin's Kaartenparadijs : krans en strik.
Hebben jullie ook een kerstkaart die je wilt delen dan kun je hem HIER(KLIK) delen tot vanavond 23:55 uur. Op het blog van 52 weeks to Christmas vind je ook de uitslag van de september-challenge.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

42 opmerkingen:

  1. Wat een leuk papier, mooi kaartje met het hertje erbij. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kerstkaartje en het hertje is ook erg leuk hierbij.
    Heel mooi dat je de krans 2 x hebt gestanst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige kerstkaart Miranda.
    De krans is mooi fijntjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Miranda, een hele aparte mooie kerstkaart maakte je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke streepjes papier en schattige hertje mooie krans heb je erom heen gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Miranda ik dacht hetzelfde als jij, huh over 10 weken al bijna kerst....
    Mooi kaartje heb je gemaakt!
    En heerlijk genieten van je wandelingetjes, ik ben van de week weer heerlijk op de fiets naar Breda geweest even mijn bammetjes gegeten in het Valkenbergpark en genoten van al die mensen...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt, met de achtergrond geef je het echt kleur.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kerstkaart in frisse kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaart, volgens mij ben je al aardig op weg met je kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het hoeft niet altijd een ingewikkelde kaart te zijn voor een mooi resultaat Miranda. Je hebt weer een hele fijne aanvulling voor je voorraad!
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook simpel kan heel erg leuk zijn Miranda! Alles komt zo mooi uit door die rode accenten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi vind ik de kaart, dat simpele past heel goed bij de afbeelding vind ik. Die krans heb ik ook nog, ben er nog steeds blij mee en hij doorbreekt op jouw kaart mooi de strakke lijnen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en vrolijke kaart met de mooie krans en het hertje! Hier in het westen is het een stuk frisser dan bij jullie en nu regent het helaas!
    Wij hadden gisterenavond bijna de verwarming al aan gedaan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart...ja inderdaad zo snel gaan de kaarten al op de post, we moeten nog even aan de bak om er wat te maken.
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een mooi kaartje met vrolijke kleuren Miranda.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De krans staat mooi achter het hert en cadeautje, goed idee om hem van rood en wit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het gaat ook echt hard en met dat zalige weer staat freubelen niet echt op de agenda maar het is je gelukt en hij is vrolijk. Vandaag geen zon te zien hier, valt tegen 😏.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een leuke speelse kerstkaart gemaakt. Gisteren was het hier ook mooi… maar nu triest en regenachtig… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en ja het is bijna kerst hihi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Poeh.. dat wordt haasten om alles op tijd af te krijgen, mooie kerst kaart met de gekregen spulletjes. Ik heb ook weer 2 mooie kerst-tijdschriften kunnen kopen, toen we in Engeland waren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelijk heb je met dat mooie weer! Lekker van genieten! Hier vanmiddag wat druilerig maar vanochtend een heerlijk lange wandeling met onze Nuts door de bossen gemaakt in het zonnetje. Je kaartje is prachtig en echt kerstig met die krans en het hertje. Ook je pompoenen kaart hieronder is prachtig in die vrolijke herfstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel, heel mooi deze kerstkaart !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi kerstkaartje Miranda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie vrolijke kerstkaart heb je gemaakt.
    Erg leuk gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Eenvoudig maar niet minder mooi Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kerstkaartje met deze vrolijke kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart, leuk deze kleurtjes en een mooi hert. Lekker vrolijke pompoenkaart, leuk gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi deze kaart Miranda....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie, vrolijke kaart met dat trotse hert!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke kleurrijke kerstkaart Miranda. De krans is inderdaad mooi. Leuk om een witte en rode krans te verwerken op de kaart. Vandaag heeft het bij ons in de randstad bijna de hele dag geregend. Wel goed voor de tuin.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk kerstkaartje, mooie kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig, Miranda! Mooie kleuren, leuke materialen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja de tijd vliegt Miranda!! Hier schrijf ik vaak zodra de sint weg is de kaarten. En dan zie ik wel wanneer ik ze op de bus doe.
    Ik moet er nog een paar en dan is het goed.
    En jij hebt er ook weer een leuke bij.
    Ik weet niet hoe het weer bij jou is maar gisteren wat het af en toe goed aan het regenen en hier is het vandaag nog nauwelijks droog geweest. Maar het gaat weer beter worden heb ik begrepen. Want ja van al die regen word je niet vrolijk.
    Alvast een fijn weekend!!
    groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk die krans met het hert en in deze kleurtjes, een mooi kaartje, Miranda! ja, die tijd vliegt voorbij, het is alweer herfstvakantie in het noorden. Nog even doorpezen voorde kerstkaartjes, ben toch blij dat ik met regelmaat het hele jaar door maak, net als jij. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een hele mooi kerstkaart zo in deze vrolijke kleurtjes.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Echt knap van je dat je elke keer weer zo’n mooie kerstkaart weet te bedenken en nog leuker dat je de Engelse spulletjes van je verjaardag kon gebruiken.
    Ik zag net pas dat jouw reactie op mijn Flip zomer kaart in de spam box stond dus die heb ik er dankzij jouw super tip weer snel bij gezet.
    Echt vreemd en vervelend dat het de ene keer wel en de andere keer niet goed gaat. De vorige van jou stond meteen goed maar toen zat die van Gerjanne weer in de spam. Je kaartje met die vrolijke pompoentjes in je vorige post vind ik ook prachtig!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke kaart en deze stijl.

    BeantwoordenVerwijderen