zaterdag 15 oktober 2022

Chocolade in een doosje....

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties  op mijn kerstkaart. Ik heb weer veel van jullie reacties uit de spam moeten vissen, kijken jullie daar ook nog steeds? Vandaag was het een regenachtige dag hier in Brabant dus ik heb me prima vermaakt met mijn knutselspullen. Laatst kwam ik mijn papierblokje van Stamperia:"Sweety" weer tegen en daar heb ik deze card in a box van gemaakt...


Het is een soort explosie van bonbonnetjes, cupcakes, koekjes en een ijsje. De leuke spreuk: "Life is like a box of chocolates"... hoorde ik voor het eerst in de film Forrest Gump met Tom Hanks. Die mocht op de voorste flap.



Zijaanzicht..."made with love". Zowel de chocolaatjes als deze kaart hihi.


Ander zijaanzicht.."chocolate makes everything better". Hier zie je ook sommige uitgeknipte plaatjes "zweven", die heb ik op een reepje mica geplakt om wat hoogteverschillen te maken.


Ook de binnenkant van de box een beetje gedecoreerd met dessinpapier waar kanten kastrandjes op staan.
En nog een laatste close-up...


Nu hoop ik niet dat jullie door mij massaal aan het snoepen slaan LOL. Het was weer eens leuk om dit model te maken, lekker prullen, ik doe het graag. Deze kaart kan gewoon plat verstuurd worden.

Dank je wel voor je bezoekje. Fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

40 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie card in the box. gemaakt met dit leuke papier blok. Ik ben niet zo van de choco.. meer van de drop… dus dat valt mee… Pepernoten zijn op dit moment heel verleidelijk… vandaag de hele dag mijn moeder hier wij zijn ook leuk aan de knutsel geweest. Hier ook regenachtig…nog een fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke box, het ziet er heerlijk uit, krijg spontaan zin in een doos bonbons :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het water loopt deze snoepkont in de mond Miranda, dit is aan alle kanten zowel letterlijk als figuurlijk smullen!!! Hier ook grijs en nat, valt zo tegen na die heerlijke dagen maar wel fijn om te freubelen al is het niét zo'n beauty als bij jou!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw Miranda wat een heerlijk uitziende zoete box! Chocolade ... jammie daar ben ik dol op maar haal het maar zo min mogelijk in huis want ik kan er echt niet van af blijven! Jouw creatie is beter voor de lijn en je hebt heel mooi papier gebruikt! Hier ook grijze dag en buiïg vandaag.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke card in a box met al dat lekkers! En het ziet er zo feestelijk uit met dat mooie papier. Hier was het eerst ook regenachtig, maar later werd het nog heel goed weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig mooi gemaakt, Miranda. Wat is er een boel lekkers te zien. Ik denk dat de ontvanger blij moet zijn dat dit allemaal nep is, want anders zou je kilo's aankomen.
    Ben ook heel de dag de deur niet uit geweest, ook al werd het eind van de dag droog.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow,Wat een mooi box in card.
    Echt feestelijk met al die lekkere chocolade.
    Hier af en toe wat lichte regen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw, prachtig hoe je deze kaart in elkaar geknutseld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je card in a box is echt goed gelukt, alles past er zo mooi bij. Je papier is ook prachtig om zoiets te maken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er super mooi uit Miranda
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WWaauww mooie boxkaart met jammie lekkere chocola
    Laat ik dit maar niet in huis hebben haha , hij is prachtig
    Goed weekend groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, het mooie is dat ik net van een stukje chocolade aan het genieten ben terwijl ik je bericht lees.
    Wat heb je een snoeperige boxkaart gemaakt, superleuk! Al die mooie papiertjes, plaatjes en tekstjes, je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart met dat mooie Stamperia papier. Heel vrolijk ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een schitterende box-card Miranda.... om van te smullen 😉. Vind dit model zo leuk om te maken en is ook erg leuk om te versturen....
    Ook hier was het de hele dat nat en grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi doosje met al het heerlijks heb je gemaakt. Prachtig papier ook voor gebruikt.
    Ik heb het ook nog steeds dat je de reacties eruit moet halen, maar er zit ook nog steeds spam in of van die sites die al geplaatst zijn met Chinese tekens. Die haal ik ook gelijk weg.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel mooie kaartdoosje Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is helemaal geweldig. Het water loopt me bijna in de mond. Je hebt vast heel veel plezier beleefd op de druilerige dag.. Kreeg je zelf geen zin in chocola?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie creatie, Miranda
    Prachtig dat dp en al dat chocola das toch jammie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw, prachtig Miranda. Heerlijk al die Chocola. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie boxcard.
    De zwevende chocola, leuk gedaan.
    En veel leuke teksten, hihi, als je een baal-dag hebt word je van deze kaart spontaan weer blij.
    Je kan het linken bij DAK, daar vragen ze "meer vouwen"

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Miranda, dit mooie papierblokje is wel heel geschikt voor deze mooie creatie….wat een hoop lekkernijen zeg, erg knap gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi doosje met al het lekkers erin, wat een mooi dp heb je gebruikt
    ik haal ook eerst 's morgens alle reactie uit de spam box zo weet ik zeker dat ze er allemaal staan.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie creatie Miranda. Kan me voorstellen dat het leuk was om hier aan te werken. En ik kijk elke dag in mijn spam.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. MMM, krijg er inderdaad trek van, hihihi! Vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat een prachtige creatie! Veel werk maar het resultaat mag er zijn. Ja, ik haal dagelijks nog veel reacties uit de spam.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhh ik ben spontaan te watertanden. Wat een geweldig mooi box.
    Heb ook even terug gescrold en heerlijk genoten van alles wat ik zag.

    Geniet van je dag Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een fantastische creatie heb je gemaakt! Het is net een etalage van een banketbakker uit vervlogen tijden... mooie kleurtjes ook! Je zult wel een speciaal iemand hebben hiervoor, dat stuur je niet zomaar...😉
    Prachtig gedaan Miranda! En ja, sinds ik het weet kijk ik ook altijd bij de spam. Nog een fijne zondag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk deze boxkaart met al dat lekkers erin. Niet goed voor de lijn al die chocolade 😉
    Mooi gemaakt!
    Sedert je mij eens hebt verteld dat sommige reacties in de spam belanden kijk ik daar regelmatig in. Nog bedankt voor de tip.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige card in a box heb je gemaakt, heel mooi papier en wat zien al die chocolaatjes er lekker uit. Die tekst ken ik ook uit Forrest Gump, blijft altijd hangen.. Ik check elke mijn spam om te kijken of er reacties staan en dat is ook steeds het geval,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow deze box kaart spat van het scherm hier echt prachtig Miranda! Leuk al dat snoep en nee hoor ik vlieg niet meteen naar de kast, ik ben meer van het hartig dan van het zoet. Echt heel leuk ook die kastranden. Een super creatie!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fantastische boxkaart met al dat lekkers. Soms haal ik een enkele uit de spam. Waar ik wel last van heb is die andere spam hij is weer bezig..............

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Als je deze super mooie kaart ontvangt dan loopt het water je uit mond. Wat een overheerlijke boxkaart, met zoveel lekkers. Heel leuk dat je reepjes mica hebt gebruikt voor een verhoogd resultaat.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie doosjeskaart heb je gemaakt.
    Met al die chocolade erop wordt het wel echt een feestje bij de ontvangster,
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhhh, wat een heerlijk doosje heb je gemaakt, en dat papier! Om van te smullen. Erg leuk presentje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Supertof deze mooie en zeer verleidelijke boxkaart! Knap gedaan, dit is weer zo'n kaart die je toch niet wegdoet!
    in de spam kijk ik ook af en toe, vandaag ook weer drie eruit gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart met al dat lekkers erbij. Ziet er prachtig uit. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een hele leuke box kaart met heerlijke chocolade inhoud.
    Het water loopt je in de mond.😋
    Ja, bij mij staan er ook steeds een paar reacties in de spam. Kijk er dus regelmatig naar en haal ze er dan uit. (behalve de echte spam die er ook wel tussen staat)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een geweldige box heb je gemaakt en super mooi papier. Heerlijk al die bonbonnetjes, smullen maar!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super leuke boxkaart! Krijg zin in chocolade zo...
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen