zondag 9 oktober 2022

Hello pumpkin....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Vandaag heb ik een herfstkaart met pompoenen. Ik raakte geïnspireerd door een kaart in The Collection #118 van Marianne Design en heb er mijn eigen draai aan gegeven....


Met een kleine ronde stans 4 gaten in het dessinpapier van Maja design gemaakt. Daarin de pompoenen van Marleen (Marianne Design CR1608) in verschillende kleuren. Ook wat blaadjes in herfstkleuren laten dwarrelen op de kaart.
De tekst is gestanst met een letterstans van CraftEmotions (115633/0164). De letters zitten een beetje scheef maar ik had er kleeffolie achter zitten en kreeg het niet meer gecorrigeerd. Ach ja het is handwerk hè ;P

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

31 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met al die pompoenen erop mooie kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke herfstkaart Miranda!
    Ik had het niet opgemerkt die ietwat scheve tekst, is ook niet storend
    Mooi kleurtjes bij elkaar
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om de pompoenen op deze manier te verwerken, het is een gezellig kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, een leuke en vrolijke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herfstkaart! Heb ook altijd moeite om mijn letters netjes op één lijn te krijgen, leg ze meestal eerst los neer en dan gaat het met het opplakken toch nog vaak mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben gek op pompoenen.
    Super kaartje weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart, het paars staat heel gezellig in combinatie met de herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Miranda, zeker is het handwerk en dat mag je ook best zien hoor! Soms zit je er met je neus te dicht op en als je dan van een afstandje kijkt, zit het toch ene beetje scheef... Maar het maakte je kaart niet minder mooi hoor. Het is een heel leuk idee, die pompoenen in de cirkels. Enne... die rondjes zijn wel even heel perfect uitgestanst, he!!?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooie herfstkaart hier Miranda, met je gezellige pompoenen en de dwarrelende blaadjes!
    Leuk gedaan met die gaten in het DP. En ja, het blijft tenslotte handwerk...
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke herfstkaart met de mooie pompoenen Miranda.
    Die zijn zo leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met de Pompoenen. Vrolijk geheel met de leuke kleurtjes. . De pompoenen zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijke kleuren en leuke pompoenen Miranda. Ik leg altijd liniaaltje om letters recht tegen aan te plakken. Is niet storend op je kaart maar speels!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een kleurrijke mooie herfstkaart! Schaif stoat laif ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem super leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje met de pompoenen Miranda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Miranda en net wat je zegt het blijft handwerk, soms zie ik het pas als ik er een foto van maak, maar die kleine lettertjes zijn ook zo moeilijk recht te plakken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kleuren heeft je pompoenenkaart gekregen.
    Helemaal leuk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke kaart met de leuke pompoenen maakte je Miranda, dát zeg ik dus ook altijd, ik ben een kei in scheef plakken …tja dat krijg je met handwerk hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig he herfstkaarten maken en je hebt er weer iets heel gezelligs van gemaakt. En het blijft handwerk Miranda en dan mag er best iets niet helemaal recht zitten. Overkomt mij ook wel eens met een stempeltje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vrolijk deze bonte pompoenen in de rondjes en een beetje scheve tekst mag de pret niet drukken hoor (ik lijm alles, heb kleeffolie in huis maar vergeet het te gebruiken.. niét erg dus🙄).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke vrolijke kaart met de pompoenen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi kaartje met de pompoenen in allerlei frisse kleurtje leuk zo in de cirkels zo komen ze mooi tot hun recht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooie en vrolijke kaart met de leuke pompoenen en de scheve tekst mag de pret niet drukken. Als ik kleeffolie gebruik, doe ik er meestal nog extra lijm achter, anders zit het zo losjes..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie vrolijke kleurtjes heb je voor de leuke pompoenen gebruikt, een gaaf kaartje met de cirkels en de lettertjes in één ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super vrolijke en gezellige kaart met de leuke pompoenen! Die scheve letters vallen niet echt op!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gezellige herfstkaart met die leuke pompoenen. En de beetje scheve tekst staat best leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een super leuke kaart geworden Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alles past zo goed bij elkaar bij dit prachtig kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk!!
    Deze tekst gebruik ik wel eens als liefkozend woord tegen mijn kinderen, hihi.
    De tekst schreef.....ik dacht serieus dat je het expres had gedaan, misstaan niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk een Halloween kaart, ik ben er gek op! Super die pompoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. superleuke kaart Miranda, mooie kleurencombinatie hebje gebruikt. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen