maandag 25 juli 2022

Sorry...langzame post.

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.
Vandaag een kaart die ik gemaakt heb als gastdesigner bij Kleuren met potloden challengeblog...


Toen wij op vakantie gingen kon ik niet te veel knutselspullen meenemen en ik vind het kleuren van afdrukjes wel heel leuk. Nu waren wij naar een dorpje in de omgeving van FroidChapelle gereden en daar zat ook een Action. Daar moest even gesnuffeld worden en zag ik dit kleurboekje voor 44 eurocent.


En daar zat dus ook dit leuke schildpadje in. Met de kleurpotloden van de Action (0,99 eurocent) heb ik dus op vakantie dit schildpadje gekleurd. Thuis heb ik bijpassend dessinpapier gezocht en de achtergrond gemaakt met ministempeltjes en chalk. De bloemen komen uit mijn (raakt nooit op) voorraad hihi.


Dank je wel voor je bezoekje. Ga gezellig nog even kijken wat de andere gastdesigners bij Kleuren met potloden gemaakt hebben. 
Fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Maja Design-Enjoying outdoors(2015),     *tekststempel-Eline's animals-Marianne Design-EC0188

33 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en wat heb je de schildpad mooi ingekleurd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! Ja zo ben je toch nog lekker bezig in je vakantie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje met dit schattig kleurplaatje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig kaartje…leuke tekst ook haha.
    Dit blokje zal gave kaartjes geven denk ik…heel leuk!
    Fijne dag, groetjes Ellen G

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met de schildpad.
    Super leuke kleurplaat.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige kaart als gastdesigner bij kleuren met potloden gemaakt. Ik zit te stinnen op eengastdesigner kaart bij het kerstkaartenblog… Het is jou superglued gelukt. Wij waren in de vakantie ook een keer bij de action in Frankrijk. Heb me goed kunnen beheersen. Hi hi….Wel veel knutselspullen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart Miranda! Je hebt het schildpadje mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat leuk bedacht om een kleine kleurplaat te gebruiken op je kaart, zo schattig en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed idee om de vakantie mee door te komen, Miranda. En ook een super leuke kaart ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je super gedaan Miranda! Heel origineel en leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je GD mocht zijn en wat een leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig gekleurd. Zo zie je maar dat je eigenlijk geen dure spullen nodig hebt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kleurplaat van de schildpad en mooi ingekleurd. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt als gastdesigner. En een te laat kaartje is altijd handig om in voorraad te hebben voor het geval.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, daar is jouw langzame postbode, haha.
    Wat een goed idee om een kleurplaatje op je kaart te gebruiken. Het is een heel leuk geheel geworden met het dp en de mooie bloemetjes. Je hebt je taak als gd goed volbracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Miranda. Wat heb je een mooie kaart gemaakt in je vakantie. Mooi ingekleurd en leuk papier erbij gevonden. De tekst vind ik erg grappig, in dit geval helemaal. Dankjewel voor je lieve reactie. Ja, m'n zusje was een mooie vrouw. (Voor mij natuurlijk ook nog 'n beetje een meisje...)
    Nog een mooie avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart en zo mooie gekleurd. Krijg dat zelf niet voor elkaar, helemaal niet met die potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat grappig dat je zo goedkoop uit was en dan zo'n leuke kaart er mee maken!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is een super leuke kaart geworden Miranda


    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke langzaam aan kaart heb je gemaakt. Zo leuk om te zien dat je ook met weinig middelen een hele leuke kaart kan maken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieffie, die neem je het niet kwalijk dat hij iets te laat is! Een schattig kaartje!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart heb je gemaakt als GD, leuk kleurboekje en het schildpadje is schattig. Ik heb ook nog een volle la met roosjes, bloemetjes etc.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje! En dat gewoon uit een kleurboekje voor kinderen. Wij knutselaars zien ook overal een kaartje in.
    Mooi ingekleurd en het dp heb je er goed bij uitegzocht.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supergave schildpad is dit zeg, lachen uit een kleurboekje….je maakte er een superleuke kaart van Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt met dit plaatje van de schildpad een heel lief kaartje gemaakt. Er zitten vast nog meer leuke plaatjes in het kleurboekje, zodat we nog meer mooie kaartjes gaan zien.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk kleurboekje! En die schildpad is enig! Je hele kaart is gewoon super. Ik heb het nog niet zien liggen, niet op gelet ook, maar als ik bij Action kom ga ik zeker even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je GD-kaart is heel leuk geworden. Gelukkig kan Action je overal uit de nood helpen, ik heb hier ook een reeks van die mini boekjes voor de kleinkids ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig!! wat een leuke kaart en het schildpadje vind ik wel heel mooi!!.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ontzettend leuk dat je zo goed geslaagd bent bij de Action en er zo'n leuk plaatje van hebt weten te kleuren. Heel leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk kaartje Miranda
    En leuk opgelost om toch op vakantie te kunnen knutselen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo'n schattig kaartje met de schildpad. Mooi zoals je hem zijn kleurtjes hebt gegeven.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Aaah, wat een lief plaatje.
    Wat leuk, zo'n mini kleurboek.
    Ik heb je foto even vergroot, wat heb je mooi gekleurd.
    De achtergrond, in deze tinten, vind ik mooi passen bij het groen van de schildpad.
    Een heel leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een mooi kaartje met het leuke schilpadje mooi ingekleurd, de action zit ook overal handig hè kon je toch wat doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt, en heel mooi gekleurd hoor! Ja de action is een uitkomst voor knutselspullen ik weet er alles van🥰 vind de tekst ook heel goed bij je schildpad passen!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wonderful card Miranda, beautiful colored ..
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen