donderdag 28 juli 2022

Geen rood of groen en een vleugje zilver...

 Hallo lieve mensen, vandaag maken we de juli-challenge bekend bij 52 weeks to Christmas en die heb ik bedacht hihi. 
We willen graag kerstkaarten/kerstcreaties zien waar géén groen en rood op te bekennen is en mét een vleugje zilver. Niet moeilijk toch?
Dit is mijn inspiratiekaart voor jullie....


De basis is een gebroken witte vierkante kaart. Daarop ben ik aan de slag gegaan met dessin-papier van Maja Design uit 2017. Ik heb een sketch gebruikt van Pinterest.


Bovenaan heb ik de hulst borderrand van Joy/Noor gebruikt. Alle randjes zijn beïnkt met distressinkt Vintage Photo. Op de border plakpareltjes gebruikt als "besjes". De tekst is gesneden uit een rand die aan de onderkant van het dessin-papier zat.
Het plaatje is uit dezelfde papierlijn en is geplakt op een stans van Amy design na hem eerst op een cirkel van Nellie Snellen te plakken.


Ook op dit ronde frame heb ik plakpareltjes gebruikt. Rond het hertje heb ik met zilveren glitterlijm dotjes gezet. De poinsettia van Joy/Noor heeft een pareltje in het hart en de hulstblaadjes zijn ook bewerkt met zilveren glitterlijm.

Voor deze challenge sponsor ik met deze prijs...


Mijn teamgenootjes van 52 weeks to Christmas hebben ook hele mooie voorbeeldkaarten gemaakt, neem maar eens een kijkje op het blog.
De challenge komt morgen online maar heb je voor deze week ook een kerstkaart gemaakt die je met ons wilt delen link hem dan HIER(KLIK).

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs (vergeet niet in je spam te kijken!!).
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier en plaatje-Joyeus Winterdays-Maja Design 2017,    *ronde stansen-Nellie Snellen-MFD055,    *ronde cirkel met blaadjes-Amy Design-Christmas Wishes-ADD10149,   *randstans-Joy/Noor-6002/1230,    *poinsettia-Joy/Noor-6002/1048,
*plakpareltjes-glitterlijm-Distress inkt.



44 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Schitterend papier en plaatje.
    Een mooie stans heb je gebruikt achter het plaatje
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique kerstkaart Miranda en je challenge is leuk leuk .
    Gezellige dag met groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw hij is prachtig je kaart wat een mooi papier, heel mooi het plaatje van het hert. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Miranda en een hele mooie prijs heb je weg te geven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het mooie dp en schattige plaatje, wat een mooi randje met de hulsttakjes bovenaan een lastig thema maar wel leuk om de uitdaging aan te gaan, dus ik ga er mee aan de slag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart met mooie kleurcombi en lief plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt met dit schattige plaatje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart en de pareltjes vind ik hier heel mooi bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart met een vleugje zilver h3b j3 gemaakt. Ik vond het best een dingetje. Maar het is me op garen en snaren gelukt…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige klassieke kerstkaart. Mooi in deze kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart Miranda in deze kleuren en met dit mooie papier. Ik heb het blokje ook en houd erg van de kleurencombi voor Kerstkaarten. Ook een gave schets heb je gebruikt, heel mooi geheel.
    Fijne dag vandaag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Miranda
    Heel mooi dat dp met vleugje zikver!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige elegant kerstkaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart en wat een schattig hertje! Je hebt een leuke challenge bedacht en je geeft een mooi prijsje weg!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kerstkaart met deze sketch, en een prachtige prijs sponsor je.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart in zachte kleuren en een mooi plaatje. Het Maja papier blijft mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Miranda,
    Jouw kaart viel me vanmorgen op het blog van 52 weeks meteen op, ik vind ze super mooi! De uitdaging komt dan ook van jouzelf, dus extra je best gedaan om iets mooi te maken... Als ik de prijs zie voor deze maand, ga ik extra mijn best doen hoor... Ben al volop aan het nadenken wat ik zal maken... haha!! En ja, het zal tussen de verbouw- en opruimwerken zijn...
    Liefs,
    Nancy
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart. Blauw en zilver zijn idd een hele mooie combinatie. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart Miranda!
    Is ook een hele leuke challenge die je bedacht hebt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaart Miranda en een leuke uitdaging!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, Miranda. Hij doet heel erg vintage aan. Best een moeilijke opdracht, maar ik ga het proberen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, wat een prachtige kerstkaart Miranda!
    Wat een prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt.
    Mooi sketch.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart MIranda, nee en zeker niet moeilijk maar deze teammaatjes hebben weer niet goed opgelet...gewoon mintgroene hulst erbij gedaan, toen we hem maakten niet gezien of aan gedacht,
    en ik type het bericht gisteren denk ahhhh groen...maar geen tijd meer om een andere kaart te maken.. (sorry)...
    Liefs annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Mooie rustige kleuren. En wat een prijs stel je beschikbaar!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een heel leuke challenge bedacht, ik ga er eens goed over nadenken. Jouw voorbeeldkaart is al mooie inspiratie, ik vind het een echte "Miranda-kaart", supermooi met al die details en de combinatie van papier, stansjes en stempels.
    Wauw, wat een geweldig pakket stel je ter beschikking!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart is het geworden Miranda!! Maar best wel een uitdaging. Vooral dat geen groen erbij.
    Fijne week verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooie kaart heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Vanop mijn vakantie-adres kan ik toch meegenieten van alle mooie kerstkaarten. Super mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Is een leuke uitdaging Miranda en je hebt een prachtig voorbeeldkaartje gemaakt! Mooie kleurtjes en mooi papier! En die rand aan de bovenkant ook leuk gedaan!. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supermooie kerstkaart en superleuk thema ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Toffe challenge en prachtig inspiratiekaartje!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een ontzettende leuke challenge.
    Ik ben al begonnen met een kaart, hihi, ik wil geen Nipper kaart maken deze keer.
    Jouw voorbeeld vind ik heel erg mooi.
    Het is een beetje romantisch.
    En de plakpareltjes zijn heel mooi, die maken het een beetje extra feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi is je kaartje geworden in hele fijne kleuren met een fijn plaatje en een leuke snijmal.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart en challenge ook. En wat een mooie prijs heb je klaarliggen. Nou ik heb de kaart al klaar, een beetje in het voren werken hè? Hij komt er komende donderdag op. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een dotje van een kerstkaart maakte je voor je eigen bedachte challenge Miranda en wat een leuke prijs stel je beschikbaar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat een prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt! Erg mooi en een leuk bedachte challenge. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, wat heb je een schitterende kaart gemaakt in die zachte tinten, het lieve plaatje en de leuke details! Ik ga mijn best weer doen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een plaatje van een kaart is het! En de prijs is helemaal super zeg! Ik broed nog op een idee voor deze challenge...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw wat een fantastisch mooie kaart!! Heel mooi dessinpapier on die zachte tinten en prachtig bewerkt met vintage photo.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat ziet er mooi uit in deze kleurstelling
    mooi hoor
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. een heel leuk, winters kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig kaartje van je in deze niet-traditionele kerstkleuren. Een hele leuke opdracht heb je ons gegeven. Ik ga zeker proberen om mee te doen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaart, zo mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen