donderdag 21 juli 2022

Kerstkaart week 29...

 Hallo lieve mensen, zoals beloofd ben ik er vandaag weer met een kerstkaart. Het was een tropisch weekje maar bij het blog van 52 weeks to Christmas gaan we gewoon dóór...


Ik ben wel in frisse rood-wit-blauwe kleuren gebleven. Een model dat ik al eens eerder gemaakt heb.


Het middenstuk met tekst draait als je de kaart opent. De kerstman lijkt "tadaa" te zeggen...


En zo is de kaart helemaal geopend. De randjes wit gemaakt met witte acrylverf. Het dessin-papier is van een kerstblok van CraftSensations en de plaatjes en tekst zijn van een knipvel van Bella Lulu. Voor een beetje glitter heb ik nog wat plaksteentjes onder de tekst geplakt. Mijn favoriete poinsettia van Joy/Noor gebruikt met wat takjes die al gestanst lagen in mijn voorraaddoos.

Ik ben benieuwd welke "die-hards" deze week een kerstkaart HIER(KLIK) linken. Ik kom zeker een kijkje nemen en checken jullie dan of ik niet tussen de spam beland ben?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.

Lieve groetjes Miranda



33 opmerkingen:

  1. Heel mooi in deze kleuren nog een leuke Santa erbij, fris kaartje :) fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk model deze kaart en ook leuk in deze kleurtjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wast een super mooie kerstkaart en wat een pracht model is dit en wat een leuk designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met al de leuke details erop het leuke dp heb ik ook nog wat restjes van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuk de swingkaart , met kerstman.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie swingkerstkaart Miranda , heeft je vast veel zweetdruppels gekost deze week , hier regent het nu
    Gezellige donderdag grtjs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi modelletje van dit kaartje en die vrolijke kerstman is echt een aandachtstrekker, heel leuk.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig model kerstkaart, Miranda
    Leuke frisse kleuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit modelletje heb ik ook al gemaakt, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart in dit leuke model. Supermooi opgemaakt. We gaan gewoon door. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en verrassend modelletje in deze mooie kleuren. Een prachtige tekst bij de olijke kerstman.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuk model, mooi aangekleed met vrolijke kerstpapiertjes en leuke plaatjes, het is een heel erg leuk geheel zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een gezellige fleurige kerstkaart gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke vrolijke kaart is dit, geweldige kleuren heb je gebruikt.
    liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke swingkaart . Mooi van buiten en van binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart.
    De tropische temperaturen zijn er , gelukkig, even niet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi en leuk in onze nationale kleuren, Miranda! Leuk model ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat en mooi kaartje weer Miranda! Leuk die witte randjes ook om de tekst! En leuk in rood,wit blauw! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattige kaart met leuke frisse kleurtjes als je ze opent, dat model heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk model, een soort doorkijkje heb je er van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart in dit leuke model en heel mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk model, mooie papiertjes een super mooie kaart!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie, lekker frisse kerstkaart in deze kleuren en een mooi model. Prachtige maritieme kaart voor Nancy. Wat een prachtige foto's maakte je van de supermaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk model en die kleurtjes zijn errug leuk, net als de kerstman en beer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supergave kerstkaart in dit leuke model Miranda, jij pimpte hem erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. WOW this is one fantastic festive creation Miranda beautiful colours and images and superb card fold
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Miranda,
    Leuk model, toffe kleurencombo, geweldige kaart is het geworden!
    Die-hards... Dat zijn we wel ;o).
    Dankjewel voor jouw trouwe reacties, ik doe mijn best om steeds te antwoorden...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heee Miranda! Leuk model is het, ik was hem alweer vergeten. Mooi aangekleed.
    Jouw reacties komen soms in de spam en soms niet... Ik zal er nu eens op letten of ik iets kan ontdekken waardoor dat zou kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Mooi model, is weer eens iets anders.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie kerstkaart in frisse kleuren en een leuk model, deze poinsettia is ook mijn favoriet, heb pas nog een nieuwe gekocht van ECD, maar vind die van Joy Crafts toch mooier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kerstkaart Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De kleuren zijn prachtig en een bijzonder en leuk model van je kerstkaart.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen