woensdag 20 juli 2022

Nancy is jarig...

 Hallo lieve allemaal, zijn jullie de hitte gisteren (en vannacht) een beetje goed doorgekomen? Hier in Breda was het ruim 40 graden. Tim belde en zei: "als er belletjes en stoom van je zwembad af komen moet je eruit gaan hè"... Nou ik heb me niet eens buiten gewaagd, alleen 's-ochtends vroeg met Ziva.

Vorige week heb ik wel lekker buiten gezeten en ben ik met een knipvel aan de slag gegaan om een kaart voor Nancy (mijn creatie(fje)s te maken. Zij viert vandaag haar verjaardag.


Nancy woont in een plaatsje aan de Belgische kust en heeft op haar blogachtergrond "zee" staan dus ik vond deze kaart wel toepasselijk. Een en ander is 3-D opgeplakt.
Vanaf deze plaats nogmaals een fijne dag Nancy!

Afgelopen week was er ook één avond een supermaan te zien...


Beide foto's genomen in de achtertuin....



Apart hè?

Morgen ben ik er weer met een kerstkaart hihi, dat kan alleen in Blogland.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs (kijk vooral ook tussen je spam want daar verdwijnen nog steeds reacties in!!!)

Lieve groetjes Miranda

24 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart voor de jarige.
    En wat een mooie foto´s van de supermaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart maakte je voor Nancy…super hoor!
    Hier alles dicht gehouden en wat fan’s laten draaien…was te doen. We hadden kleine Max gister en dat is een ondernemertje dus daar wel druk mee geweest en hij wou niet slapen, wel jammer voor ons allemaal haha.
    Gelukkig vandaag een betere temperatuur die van mij mag blijven.
    Groetjes Ellen G

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ik dacht kom maar weer eens boven water en ja ik ben ook oververhit na gisteren (35 graden binnen) en nu een stuk aangenamer buiten maar in mijn appartement nog niet hoor! Je hebt een prachtige strand kaart gemaakt voor Nancy! En wat heb je de maan goed kunnen fotograveren! Kaartjes gaan maken laat nog wel even op zich wachten maar ga wel weer af en toe even bloggen, fijne dag Miranda!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is perfect voor Nancy.
    Lekker werkje hè, zo met zo'n knipvel.
    En daarna de kaart opbouwen, zo ontspannen om te doen.
    Nancy zal er blij mee zijn.
    Het blijft hier maar warm.
    Gisteren een maandag mocht ik werken en in het zkh is het heerlijk met de airco, maar als je dan buiten komt pfffff.
    Wij lopen met Floor 's morgens vroeg en 's avonds laat, de rest vd dag alleen even gauw plas en poepie doen en dan meteen weer naar binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel leuke verfrissende kaart, je hebt echt maritieme kleuren gebruikt, een mooi sfeertje neergezet.
    Die foto's van de maan zijn zeker bijzonder, net of iemand een nieuwe lamp in de maan heeft gedraaid, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie en passende kaart voor Nancy.
    Wanneer je aan de kust woont, ben je wel weg van deze leuke zee scenes, alhoewel ik op het platteland woon hou ik er toch ook van. Ik vind het een hele mooie kaart geworden en weet zeker dat Nancy er ook zo over denkt.
    Knap gemaakt Miranda.
    En wat had je een mooi uitzicht op de supermaan.
    Leuke foto's.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje voor Nancy, past precies bij haar dit zeezicht.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke zomerse kaart voor de jarige. De supermaan heb ik ook eens op de foto gezet, het werd een hele slechte foto, te veeeeel licht . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie strandkaart heb je voor Nancy gemaakt. En de fotos’s van de supermaan zijn prachtig. Tot morgen. Ik ben er ook bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart maakte je voor Nancy. Gelukkig is het vandaag wat beter weer als gisteren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je een strandkaart voor Nancy hebt gemaakt. Hij is heel mooi geworden, net als je foto's van de supermaan. Mijn kerstkaartje staat al te trappelen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk strandkaartje Miranda
    Ja het is zeker warmpjes, ik heb zelfs mijn matras naar beneden gesjouwd, het was onder het dak geen doen, ,aar met de ventilator beneden ging je wel
    Mooie foto's van die supermaan
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart. Als je vlak bij zee woont kun je gewoon altijd genieten van dit sfeertje.
    Mooie supermaan.
    Tot morgen. Dan ben ik er ook met een kerstkaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart voor de jarige Nancy.
    Heel toepasselijk met zo weer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke maritieme kaart heb je voor voor Nancy gemaakt! Prachtig die foto's van de supermaan, wat gaaf dat je die zo goed kon zien vanuit je achtertuin. Misschien kun je het weekend weer in je zwembad, hier spreken ze dat het dan 30 graden wordt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Miranda, wat een mooie kaart voor Nancy! Heel mooi!
    En die supermaan hebben wij in Spanje ook gezien. Wat was hij groot en mooi!
    Ik had echt met je te doen, dinsdag. Wat vreselijk he, die hitte! Morgen schijnt het in Nederland best te gaan regenen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een prachtige maritieme kaart Miranda!
    Leuk om een thema te hebben zo persoonlijk voor Nancy, daar zal ze zeker blij mee geweest zijn.
    Die super maan foto’s zijn mooi zeg! Wij zagen hem in Zeeland maar helaas te laag staand achter een bosje tegenover ons huisje.
    Pfff wat wa het heet buiten hè 2 dagen lang, naast de wekelijkse visite bij een zieke vriendin ben ik ook mooie binnen bij de airco gebleven hoor.
    Gelukkig is het nu wat minder heet maar ze zeggen begin volgende week weer meer dan 30 graden….dat is natuurlijk geen 40 maar nog voor mij veel te heet.
    Ik ben na de vakantie was maar binnen begonnen met wat ordenen van hobby dingen zoals al mijn servetten in hoesjes doen etc. dan gebruik ik ze misschien wat eerder haha.
    Groetjes en een fijne week!
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeps vergeet ik nog iets te vragen, hoe zie je de spam op je blog dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige zomerse kaart heb je gemaakt Miranda. Mooi knipvel ook.
    Mooie foto's heb je van de supermaan gemaakt. Mooi ook hoe je de wolken boven en onder ervan zo mooi ziet.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi deze kaart leuke details een echte strandkaart. Die super maan was wel heel mooi om te zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi, zomers kaartje heb je voor Nancy gemaakt, heel toepasselijk dit strand tafereeltje. De foto's van de supermaan zijn prachtig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supermooie kaart maakte je voor onze jarige Nancy, ze zal er zeker erg blij mee zijn! Wow mooie foto’s van de volle maan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net thuis van een weekendje Luxemburg, dankjewel voor het verjaardagskaartje dat hier dit weekend in de bus viel. Leuk hoor zo'n strandkaartje, vind ik altijd heel leuk, al ben ik 'een aangespoelde' zoals ze hier de mensen uit het binnenland noemen die aan de kust komen wonen, ik ben gek op de zee!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen