donderdag 14 juli 2022

Kerstkaart week 28...

 Hallo lieve mensen, genieten jullie ook zo van het mooie weer? Hier in Brabant is het (nog) goed toeven hoor. Het viel me ook niet mee om een kerstkaart te maken. Na een beetje speuren op Pinterest werd ik geïnspireerd door Betsy Lurvink, zij had een zogenaamde labeltjeskaart gemaakt. Dit is mijn kerst-versie geworden....


Dit is de voorkant. Dessin-papier en plaatje zijn van een kerstblok van CraftSensations. De kaart sluit met een strikje en als je hem opent zie je dit...


Op de labels kan ik mijn kerstwensen voor de ontvanger kwijt, misschien nog met een extra plaatje/stempel. Zowel de labels als de letters "kerst" zijn gesneden met mijn Cricut snij-apparaat.


Zo is het bovenaanzicht. Vandaag is het natuurlijk weer kerstkaarten-donderdag bij 52 WTC en heb je deze week ook een kerstkaart gemaakt dan kun je die HIER(KLIK) met ons delen. Ook vind je op het blog van 52 WTC de uitslag van de pinguïn-challenge van juni !

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

38 opmerkingen:

  1. Super leuk kaart en wat een vrrassing voor de binnenkant van je kaart! Hier is het ook nog goed te doen het is nog koel in huis met 18 graden . Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miranda. En idd het is hier nog goed vertoeven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooow wat is dit gaaf Miranda. Zo leuk deze labeltjeskaart!. Ik heb 'm op mijn to-do lijst gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat is dit schitterend gemaakt, Miranda. Wat een leuk model is dat. Je hebt ook prachtig DP gebruikt en een sfeervol plaatje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je met dit leuke model een mooie kerstkaart gemaakt Miranda met prachtig papier , een topper .
    Zonnige dag met groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Wat een leuk modelletje.
    Leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf model en jij pimpte hem zo mooi,geweldig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, je hebt een prachtige kaart gemaakt Miranda! Heel gaaf die verrassende binnenkant!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met mooi papier en een heel leuk model!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er geweldig mooi uit Miranda.
    Een gezellig plaatje hierin verwerkt en supermooie papiertjes. De binnenkant ziet er ook al zo leuk uit.
    Mooi met de labeltjes en de speciale uitgesneden vorm.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje, Miranda
    En wat verrassend die binnenkant!
    Jij dobbert vast lekker in je zwembad!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. Een heel mooi model. Leuk gemaakt met deze materialen. Leuk met de labeltjes er zo in gestoken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met het gezellige tafereeltje op het plaatje ik zou zo op de de stoel gaan zitten bij de haard ( als het koud is dan hè)
    hier ook alles lekker tegen elkaar open en genieten maar van het mooie weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, Miranda! Wat een leuk model. Knusse afbeelding.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waw, wat heb je een prachtige versie gemaakt van dit modelletje. Staat bij mij nog op mijn to do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er leuk uit zo aan de binnenkant! Mooi gedaan en de buitenkant komt me bekend voor! Mooi kaartje! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n mooie kaart, maarcdan kan ook haast niet anders met dit mooie papier. Het model is ook erg leuk, je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk model is dit, de voorkant is super en de binnenkant heel verrassend, ik ga eens op zoek naar de maten, heel mooi geworden.
    Hier is het vandaag bewolkt, echt heerlijk na zo'n hete dag van gisteren, ik kan er zó slecht tegen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow, wat een prachtige kaart. Zowel aan de voorkant als binnenin. Supergaaf.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier is staat er vandaag een lekker windje van zee, dus goed te doen vandaag. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. De binnenkant is echt geweldig mooi. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Miranda je hebt er toch weer een superleuke kerstkaart van gemaakt! En als je de kaart open doet komt er nog een mooie binnenkant te voorschijn...het is een heel mooi model.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er heel ingewikkeld uit, leuk model!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart Miranda! En zo'n leuk model!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou en of ik geniet van het mooie weer, daarom ben ik minder te vinden in Bloggersland.
    Maar nu even bijgelezen op je blog.
    Je hebt veel mooie kaartjes gemaakt.
    De schelp vind ik héél mooi en de vele pareltjes erbij passen goed.
    Lastig is het nu om kerstkaarten te maken hè, met deze temperaturen zit je met je hoofd zeker niet bij Kerst.
    Toch laat jij veel leuke kaarten zien ik vind dat héél knap.
    Staat je zwembad al?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart Miranda. Leuk met die labels van binnen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Miranda. Mooi papier ook voor gebruikt. De binnenkant ook prachtig gedaan zo. Leuk model ook. Ik heb het mooie Design Block ook liggen, maar nog steeds niets mee gedaan, erg hé. Nu is het weer nog lekker en om uit te houden, maar de vooruitzichten voor volgende week zijn wel heel erg warm. Erg voor diegene die de vierdaagse in Nijmegen gaan lopen, want dat is het wel wat te warm voor.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Miranda,
    Oh, wat een tof model! Zo kan je heel wat dp kwijt op deze kaart... Mooi uitgewerkt ook!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een super leuke kerstkaart. en wat een leuk model.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kerstkaart en ook het model vind ik super mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke kaart heb je gemaakt.
    Zo'n leuk, verrassend model heb je gebruikt en heel erg mooi aangekleed.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gave kerstkaart.....wat een plak en knipwerk daar ben je wel even mee bezig geweest!leuk papier ook het past allemaal leuk bij elkaar!
    Fijn weekend Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. een mooie kaart Miranda gaaf zo in de binnenkant

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart en een heel leuk model. Doe of je in Zuid-Afrika bent, daar is het kerst in de zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super mooi model!! Toffe kleurtjes ook.
    Fijn weekend verder!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldig dit model, een prachtige kaart ook!
    Ja, we hebben heerlijk weer nog inderdaad want de komende week gaat binnen zitten worden pffff.
    Hou je taai!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik had juist vandaag naar een filmpje gekeken om zulke kaart te maken, nu zie ik hier een prachtige uitwerking. Heel mooi geheel.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super mooie kaart! Mag ik je kaart namaken?
    Groetjes van Ineke Geernaert, zelfstandig demonstrator bij Stampin' Up. Ik woon in Zoetermeer

    BeantwoordenVerwijderen