maandag 20 juni 2022

Zon, zee, strand

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Vandaag vliegen we meteen door naar de zomer want op het challengeblog van De Egel start een nieuwe challenge. Deze keer hebben we weer een thema : "een strandkaart/strandcreatie". Dit is mijn inspiratiekaart geworden...


Basis is een witte vierkante kaart, daarop met geel een achtergrond gemaakt. De randjes zijn geruwd en met de hand stiksteekjes geborduurd. Het "strandlaken" komt uit een blok van CraftSensations en heb ik franje gegeven met een stans van Joy/Noor.


Het strand gestempeld en ingekleurd met mijn flexmarkers. Een cirkel gestanst en verwerkt op de doily-stans van Marianne Design. Toen het overgebleven gestempelde strand wat uit elkaar getrokken en achter de doily geplakt. Zo verleng je als het ware het strand. Het meisje (stempel met bijpassende stans) ook ingekleurd met flexmarkers en verhoogd opgeplakt.
De wegwijzer zelf geknipt, bewerkt met flexmarkers, tekststempel erop en tussen de grasjes ook verhoogd opgeplakt.


Leuke challenge toch? Ik houd wel van dit thema :).
De eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel heeft deze prijs beschikbaar gesteld voor de winnaar van deze challenge...

Ik vind het weer een mooie prijs maar jammer genoeg mogen wij zelf niet meedoen héhé. Dus maak een leuke strandkaart en waag een kansje zou ik zeggen.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* dessinpapier-CraftSensations-Beachy collection,    *meisje-CS1099-Marianne Design,   *tekststempel-CS1087-Marianne Design,    *zee-TC0895-Tiny's by Marianne Design,    *grasjes-CR1489-Marianne Design,    *doilykader-CR1474-Marianne Design,   *extra cirkel-CR1561-Marianne Design,    *rafeltjes - Joy/Noor-6002/1498



30 opmerkingen:

  1. Super leuk en op en top zomers kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, Miranda. Wat heb je veel gave details gebruikt, zoals de franje aan het strandlaken, het strand door laten lopen en je zelfgeknipte wegwijzer. Complimenten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige strand kaart Miranda.
    De franjes aan het strandlaken zijn zo leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supermooi kaartje met het meisje aan het strand, leuke kleurtjes heb je gebruikt hoer word je vrolijk van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje is jouw strandkaart, heel sfeervol. Zo zonnig door het geel gecombineerd met blauw wat refereert aan het water. Mooie details heb je toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat mooi gedaan. Het strandlaken lijkt wel een echt stofje, je kan niet zien dat het een design papiertje is. Knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht dat je een echt stukje stof gebruikt had. Vind het zo leuk in combinatie met de stiksteekjes! Echt weer een kaart die vol oog voor detail gemaakt is... prachtig gedaan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zeg, dat strandlaken! Ik vind het een prachtig en superzomers kaartje! Erg leuke details ook om te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Miranda, heel mooi geheel is het geworden! Leuk idee om de wegwijzer zelf te maken! En waarom ook niet... ziet er super uit.
    Mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke strandkaart met het strandlaken, net echt :) Handig dat er ook een franjes stans bestaat. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Miranda!!!
    Ik hou het kort heb vakantie en bloggen op heel laag pitje! Fijne weken,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig strandkaartje, Miranda
    Dat strandlaken oogt echt!
    Mooi geheel
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi zeg, al die leuke details vind ik geweldig!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf zonnig kaartje en geweldig hoe je dat strandlaken verwerkt hebt, superleuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow super leuke kaart met dat leuke meisje! Ik heb haar ook gekocht maar helaas nog geen tijd gehad om er iets mee te maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige zomerse kaart met deze pravhtihe materialen. Als het goed is liggen ze ook bij ons thuis...maar wij genieten nog even van de vakantie. Masr krijg ondertussen wel weer erg veel zin om te knutselen...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kaart en dit thema past goed bij het zomerse weer!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een hele leuke zomerse kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke, vrolijke strandkaart, ik vind het "strandlaken" zo'n leuk gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig voorbeeld Miranda! Supergaaf bedacht dat strandlaken met franje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig strandkaartje. Ik moest even goed kijken naar je strandlaken, dacht echt dat het een stukje, gerafelde" stof was. Heel leuk gedaan. Het uitgerekte strand is ook leuk bedacht. Het meisje op de voorgrond maakt het compleet.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hier word je toch vrolijk van Miranda, een genot voor mijn oogjes,een superleuke kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hou ook van dit thema. Jouw kaart is erg mooi. Mooi mal achter je plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda, hij is echt heel gaaf! Dat wist je natuurlijk al, maar ook leuk hier even te reageren....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldige strandkaart heb je gemaakt, ik heb nog even verder gescrolt over je blog maar wat een super gave kaarten kom ik tegen!ik ben even weggeweest uit blogland maar probeer de draad weer op te pakken.
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig zomers kaartje met de leuke stempel en wat gaaf hoe je het strandlaken hebt gemaakt.
    Ik kan alleen maar bloggen op mijn laptop, normaal deed ik dat op mijn telefoon, helaas gaat dat niet meer, ik krijg steeds te zien inloggen met Google, maar ik ben ingelogd.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous sea scene Mirada, love the colours and layout.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige strandkaart, Miranda!
    Echt heel erg mooi hoe je het strandlaken hebt gemaakt. Het ziet eruit als stof, echt een blikvanger.
    Mooie details allemaal.
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zoooooo, echt weer een kaart waar je over nagedacht hebt.
    Alles klopt, zó leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooh wat edn prachtige kaart en wat een mooie handdoek heb je op de kaart. Deze materialen zijn zo geweldig leuk
    Gisteren met mijn moeder er ook mee bezig geweest. Maar omdat ik nog niet zoveel inspiratie heb. Hebben wij 2 kaarten gelift uit de The Collection van Marianne. Straks ook wel zelf wat bedenken
    De mal die jij hebt gebruikt past ook mooi om het plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen