donderdag 16 juni 2022

Kerstkaart week 24...

 Hallo lieve mensen, afgelopen week was er weinig activiteit op mijn blog. Nog steeds niet fit na corona, weinig zin en weinig inspiratie. Toch is het gelukt om een kerstkaart te maken mede omdat het stempelwerk al klaar was. Ik hoefde er alleen maar een kaart van te "brouwen"...


De stempels zijn van dezelfde stempelset die ik HIER(KLIK) gebruikt heb. Ik heb de takjes met blaadjes beïnkt met twee kleuren groene memento inkt. De schijfjes sinaasappel met oranje inkt gestempeld en ingekleurd met Derwent kleurpotloden. De tekst (Card Deco) is dubbel gestanst en geplakt zodat het er mooi bovenop ligt. De glinstersteentjes maken het af.

Heb je ook een kerstkaart gemaakt die je met ons wilt delen dan kun je die HIER(KLIK) tot vanavond 23:55 uur linken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda



35 opmerkingen:

  1. Een hele vrolijke kleurrijke kerstkaart maakte je Miranda, ja corona kan een lange nasleep hebben….zorg maar goed voor jezelf meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart.
    Leuk met de sinaasappels.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk je kaart Miranda. Oh veel beterschap, ja ik ga het nu ook meer horen om ons heen.. Hoop dat je snel weer de oude bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kerstkaart met een zomers tintje. Leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bijzondere leuke kaart voor de feestdagen en zo leuk met de schijfjes sinaasappel erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Miranda.
    Leuk gedaan met die meloenen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kerstkaartje, Miranda
    Die vitamientjes kun jij wel gebruiken begrijp ik!
    Mooie kleuren bij elkaar!
    Beterschap
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje en jammer dat de energie nog niet echt terug is. Sterkte!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met die gestempelde achtergrond Miranda, de gekleurde sinaasappelschijfjes, ze springen er echt uit. Vervelend dat je nog zoveel naweeën hebt van corona. Veel Beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend voor je Miranda. Wel goed dat je een kaart kon maken. Hij is erg leuk. Ik moet meteen denken aan die sinaasappels met kruidnagels die mensen wel eens ophangen met kerst...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kerstkaart. Ik hoop dat je snel opknapt. Veel beterschap. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het kan lang in je lijf blijven hangen.
    Snel beterschap.
    Je kerstkaart ziet er weer geweldig leuk uit.
    Mooi stempelwerk met leuke stempels.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje met gezonde sinaasappels voor de Kerstdagen.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er weer iets moois van gemaakt Miranda. Helemaal je eigen papier, knap hoor, ziet er weer fijn uit. Ondanks de nasleep is het je toch weer gelukt! Jammer dat je nog niet goed vooruit kunt, veel sterkte gewenst hoor.
    Maar toch een mooie dag vandaag...
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje wat een leuke idee kerstsinaasappeltjes ik zou er niet op gekomen zijn haha,
    ik hoop dat je snel weer opknapt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He wat naar dat je nog steeds niet fit bent, beterschap.
    Knap dat je toch nog een kaart hebt gemaakt..
    En een hele mooi...
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stempelkaart Miranda. Hopelijk knap je snel op en loopt het niet uit op long covid. Ik kan helaas uit ervaring vertellen dat dat geen lolletje is.
    Ik maak nu kaartjes in sessies van 15 minuten per keer, ben je lekker lang bezig ;-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kerstkaart, ja en extra vitamine C kunnen we in de winter echt wel gebruiken dus die sinaasappelschijfjes passen dus echt wel bij de Kerst.
    Ik hoop voor je dat je binnenkort toch echt op gaat knappen, sterkte ermee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt toch een mooie kerstkaart gemaakt.
    Heel veel beterschap, zo vervelend die lange nasleep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart en beterschap
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie kaart en leuk gestempeld! De sinaasappelschijfjes doen me denken aan een winters drankje Bisschopswijn. Zelf nooit gedronken, maar ik ken het vanuit een tijdschrift!
    Hopelijk knap je snel op met behulp van het zonnetje.
    Veel liefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vervelend dat je nog steeds niet fit bent. Maar toch heb je een leuke kerstkaart kunnen maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat vervelend dat je nog niet helemaal opgeknapt bent, Miranda. Veel sterkte gewenst en hopen dat het nu snel opschiet. Wel goed dat je nog kans hebt gezien om zo'n mooie stempelkaart te maken. Mooi met die sinaasappelschijfjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerstkaart met de takjes en de frisse schijfjes sinasappel, leuke stempels zijn dat.
    Ik hoop dat je snel weer zult opknappen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat vervelend dat je nog niet fit bent na corona, je kaartje is geweldig!
    Hoop dat je gauw weer wat opknapt,
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke, frisse kerstkaart met mooi stempelwerk. Ook je kaart als gd met de sangria is lekker zomers geworden, mooi gedaan.
    Ik hoop dat je snel opknapt, vervelend dat het lang duurt om je beter te voelen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk gebrouwen kaartje!!
    Doe rustig aan.
    Fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lekker fris ogend kerstkaartje, leuk gedaan, beterschap, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie bijzondere kerstkaart. Ik denk sinaasappelschijfjes…. Maar in de bisschopswijn hoort het erbij en dat is heerlijk met kerst. Ik ben er toch nog even… even een aantal dagen geen of weinig WiFi. We staan Nu een camping in Frankrijk van mensen die uit Breda komen. Twee echtparen,zussen. …. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ps ik hoop dat je weer opgeknapt bent van de Corona.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt wel mooi stempelwerk afgeleverd, leuke kaart. Het gevoel na corona daar kan ik van meespreken, dat duurt nog effe voor alles weer normaal is. Ik wens jou ook een spoedige beterschap.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Aiai! Corona heeft zijn weg naar jou ook gevonden. Heel veel beterschap. Mooie kerstkaart met de appelsienschijfjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen