donderdag 10 maart 2022

Geïnspireerd door GerJanne...

 Hallo lieve allemaal, de week is weer voorbij gevlogen en we zijn weer op "kerstkaarten-donderdag" bij 52 weeks to Christmas aanbeland. Deze keer ben ik met stempels aan de slag gegaan. Ik had bij GerJanne een triple layer kaart gezien en wilde iets soortgelijks maken. Ik heb me tenslotte aan het begin van het jaar voorgenomen meer met mijn stempels te gaan doen ;P

Zondag heb ik deze stempels gepakt die bij het Engelse magazine "Creative Stamping" zaten...


en ben met verschillende stempels en kleurtjes inkt aan de slag gegaan.


Heel ontspannend om te doen. Jullie zien de inkt die ik gebruikt heb erbij op de foto staan. De goudkleurige inkt glanst ook heel mooi in het echt.


Ik heb met de slimline stans van Marianne Design het rode karton en het gestempelde vel gestanst. Toen met een andere stans van MD het middengedeelte gestanst. Die heeft als voordeel dat hij het dunne kader dat nu rood is uitstanst. De tekst is dus eigenlijk weer terug geplakt op de onderste rode laag met een geschulpte uitsparing eromheen.

Joy, Peace, Love to the world !!! Dit met in mijn achterhoofd hetgeen er nu allemaal speelt i.v.m de aanval van Rusland op Oekraïne. VRESELIJK in hoofdletters.

Op het blog van 52 weeks to Christmas vind je de uitslag van de februari-challenge en kun je je kerstkaart voor deze week linken. Zijn jullie weer gezellig van de partij?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


40 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige kleuren hele mooie kaart Miranda. Vreselijk de toestand in de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de triple layer techniek, leuke stempels heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan Miranda, ook wel een werkje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie slimline kerstkaart en wat ontzettend leuk heb je met de stempels gewerkt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, heel mooi gestempeld! Ik ben ook erg geïnspireerd door GerJanne haar kaart, maar kon tot nu toe nog niet de juiste stansen ervoor vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Mooie stempels.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je met de inkt en stempels gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een prachtige kaart met die stempels in de verschillende kerstkleuren! Super!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Miranda! Wat leuk dat ik op je het idee bracht zo'n kaart te maken. EN het is erg leuk om zo je stempels te gebruiken. Mooi met de slimline.
    Ja ik voel me zo machteloos in deze hele situatie. Je kunt geld geven, maar zelfs dat voelt een beetje als een druppel op een gloeiende plaat. Ik wilde schrijven dooddoener, maar dat is eigenlijk niet eens op zijn plaats hier met zoveel doden...maar je snapt wel wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 'n mooie kaart Miranda! Heel mooi gedaan, weer eens heel iets anders. Het patroon loopt ook mooi door, heel gaaf!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Miranda
    Mooi gestempeld die achtergrond in frisse kleurtjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat knap gedaan. Is een prachtige kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er mooi uit leuke stempels heb je er voor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan met je stempels, Miranda. Mooi effect, zo met die tekst in dat kadertje op je kaart.
    En ja, het is verschrikkelijk, ik voel me zo machteloos en verdrietig erbij.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en wat toepasselijk in deze tijd!
    Je hebt hele leuke stempeltjes gebruikt!
    Het is echt vreselijk wat daar nu plaats vindt.
    Ik zag ook al wat kaartjes met blauw en geel van de week voorbij komen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart. Slimline kaarten zijn ook zo leuk om te maken. Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om bij elkaar zo inspiratie op te doen. Het is een leuke kaart geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat leuke Miranda dat je je hebt laten inspireren door GerJanne.Je bent erg leuk aan het stempelen geweest op deze kaart. Lekker vrolijk met de rode bloemetjes. Het is een hele leuke kerstkaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart is dit geworden. Moet je meer doen dat stempelen! haha! Ik vind dit een mooie techniek en moet ik zeker ook onthouden! Het is zeker een toestand met de Oekraïne, vreselijk al die mensen zonder huis en haard en kinderen, ik vind het zo erg! Maar laten we hopen dat het snel voorbij is! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Ik vind dit soort kaarten altijd iets speciaals hebben en met de goudkleurige accenten helemaal.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. GerJanne heeft vandaag ook jou kunnen inspireren.
    Wel heel anders, maar ook heel mooi.
    De stempeltjes die je hiervoor gebruikt hebt gelijken sterk op de Card-io stempels, maar net nog een ietsje anders. Ik vind ze prachtig. Kan je dat tijdschrift in Nederland in de winkels vinden ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi deze laagjes kaart met de gestempelde bloemen, de kleurtjes inkt passen heel mooi samen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Top !
    Wat een mooi kaartje !
    Groetjes,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart en heel leuk dat het stempelwerk door loopt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie gestempelde kaart! Leuke techniek met die laagjes.
    Je verjaardagskaartje hieronder is ook echt prachtig!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart. Misschien ook maar eens gaan proberen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supermooie slimline kaart met de gestempelde bloempjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart Miranda, en zo leuk gestempeld!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi kaartje met deze techniek. Ik moest even goed kijken wat jij bedoelde bij dat binnen vlak, maar het is inderdaad heel duidelijk gezien en het geeft een heel mooi resultaat.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kerstkaart Miranda. Wat leuk hoe je de stempels verwerkt hebt op je kaart. Ook het kader in het midden staat heel mooi!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie kaart maakte je met deze stempeltjes en deze techniek. Mooie, toepasselijke tekst in deze tijd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een prachtige kaart heb je gemaakt met deze stempels.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is brilliant, love that colour on it and amazing project ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig gestempelde slimline kerstkaart met mooie tekst die je aan iedereen wil toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende uitvoering heb je gemaakt, mooie kleuren en heel mooie tekst in deze tijd. Je brengt mij ook weer op een idee!! Heb nog heel veel oude houten stempeltjes en ga ze weer eens opzoeken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw heel mooi met je eigen stempelwerk in deze mooie kleurtjes ! Lijkt wel designpapier ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen