dinsdag 8 maart 2022

Voor een van mijn knutselvriendinnen...

 Hallo lieve mensen, dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Hier staat het zonnetje weer te stralen en ik heb mijn eerste uurtje wandelen met Ziva er weer op zitten, heerlijk. En het blijft nog even zo dus mij hoor je niet klagen :)
Vorige week was  mijn knutselvriendin en oud-collega Joke jarig en ik heb deze kaart voor haar gemaakt..


Joke brengt graag veel tijd in de natuur door en zij schildert ook hele mooie taferelen die met de natuur te maken hebben. Ze is dol op stansen met vogeltjes en bloemetjes en heeft er zelf héél veel hihi. Die twee wilde ik dus zeker op mijn kaart verwerken.
Het bloemenplaatje past perfect in de "van harte cirkelstans" en daar moest natuurlijk de klaproos bij.


Het vogeltje heb ik na het stansen ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden evenals het woord "gefeliciteerd" . Daar heb ik de kleuren een beetje laten verlopen. De ruitjes achtergrond maakt er meteen iets gezelligs van vind ik.

Dan nog een gastdesigner-plaatsje veroverd bij 2 sisters on the blog. Ik was random winner met deze kaart met meerdere vouwen.  Altijd leuk vind ik :)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier-Marianne Design,   *klaproos-LR0587-Marianne Design,   *vogeltje en bloempje-LR0457-Marianne Design,
*tekstcirkel-CR1560-Marianne Design by Marleen,   *plaatje-Mattie-MB0201-Marianne Design,   *Derwent colorsoft potloden.


35 opmerkingen:

  1. Mooi en vrolijk kaartje, wat wil je ook met zulk prachtig weer als ondersteuning

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en plaatje, leuk het vogeltje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart mooie kleuren en met mooie veldbloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joke zal hier zó van genieten Miranda, héél lief en persoonlijk! Wij zijn ook elke dag aan de wandel, ik in de ochtend een wat sneller tempo in de buurt en in de middag "slenteren" met Ben in een klein park vol bankjes in de zon, héérlijk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je voor je knutselvriendin gemaakt. Alles past mooi bij elkaar. De klaprozen zijn heel mooi, ik houd ervan! EN wat een bof he, dat weer. Ik heb ook al twee wandelingen gemaakt en ik heb geen eens een hond, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en vrolijk kaartje voor Joke! Je kaartje past goed bij het zonnetje van vandaag hoewel ik het vanmorgen nog best fris vond buiten!
    Gefeliciteerd met je kaartje bij 2 Sisters on the blog!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is zeker een gezellige kaart, heel mooi met het vogeltje en de prachtige bloemen.
    Gefeliciteerd met je gd-plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je voor haar gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart Miranda en een ruitje staat altijd mooi! Prachtig plaatje voor iemand die geniet van de natuur en de klaproos hoort daar zeker ook bij! Heel mooi gastdesigner kaartje en heel leuk dat je random winner was bij de zusjes. Ik heb ook geen hond meer, maar wandel ook iedere dag een stevig uurtje...heerlijk met dit weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met dit mooie plaatje, ik heb met dit plaatje ook een kaart gemaakt,komt binnenkort op mijn blog. Je hebt het vogeltje mooi ingekleurd,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor je vriendin Joke. Het geruite achtergrondje geeft het een gezellige touch. Leuk om de klaproos terug te laten komen. En wat een lief vogeltje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super vrolijke kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het voorjaar straalt er vanaf Miranda, ik vind je kaart prachtig met dit fleurige papier en plaatje! Leuk idee om de "gefeliciteerd" tekst van kleur te laten verlopen. Gefeliciteerd met je winnende kaart bij de 2 zussen. Blijf genieten van het mooie weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi kaartje voor de jarige.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een supermooie kaart met dit prachtig veldboeket.
    Erg leuk afgewerkt met de klaproos en het vogeltje en de teksten staan er ook schitterend bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie felicitatiekaart voor je vriendin, Miranda
    Prachtig boeket en mooie kleuren alles past heel goed bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige vrolijke voorjaarskaart Miranda.
    Mooie klaprozen op je mooi plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, mooi hoor.
    Lekker vrolijk.
    Het vogeltje vind ik mooi de kleurtjes passen goed bij het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie, toepasselijke kaart voor je knutselvriendin Miranda. Hele frisse uitstraling, mooi gedaan. Fijne avond nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart. Daar zal je knutsel vriendin blij mee zijn geweest. Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow this is a gorgeous design, love the card and colour choices. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart! Het is heerlijk buiten, we hebben gisteren zelfs al buiten gezeten bij ons nieuwe huis met de koffie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke en vrolijke kaart! De ronde mal heb ik nu ook en hij is zo leuk he!
    En nogmaals gefeliciteerd met je winnende kaartje bij onze challenge, welverdiend!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooie kaart en leuk dit ruitjespapier met de mooie plaatje. Lief dat vogeltje erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuke kaart.
    Ben flieft op je van harte cirkel stans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze mooierd moet een schot inde roos zijn voor haar, haar interesse is er prachtig op verbeeld! Van harte met je GD schap!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtig die wilde bloemen op je plaatje, je hebt de kaart heel persoonlijk gemaakt door het toevoegen van de bloem en het vogeltje, wat zal Joke blij zijn met deze leuke kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie frisse kaartjes met het ruitjes papier. Leuk hoe je de accentjes van Joke in de kaart hebt verwerkt. Proficiat met je GD plaatsje, dik verdiend en altijd leuk toch? groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Pracht van een kaart, ook je vorige post met beterschapskaart is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart
    Mooi met de klaprozen moeten nog even wachten dan staan ze er weer
    Hier staan er veel langs de weilanden.
    Groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Miranda. Wat een mooi boeket samen met die klaprozen en de cirkel stans. Echt een super leuke kaart. Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog. Toen we weg waren had ik mijn Ipad bij me en als ik dan probeer te reageren op je blog, slaat hij mijn reactie niet op. Geen idee waarom, maar nu kan ik weer via mijn laptop reageren en dat lukt gelukkig wel. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb je een leuke kaart voor je knutsel vriendin gemaakt. lekker fleurig. Leuk is het ruitjes papier op de kaart. Het vis zeker heerlijk weer om te wandelen wij doen het ook veel. Vandaag waren we aan de Waddenzee vlakbij Harlingen. Heerlijk op de zee dijk. Heerlijk de frisse zeewind en de felle zon. Genieten hoor. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een prachtige kaart in mooie kleurcombinatie. Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen