donderdag 23 juni 2022

Kerstkaart week 25..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn zomerse kaart. Ik lees ze met veel plezier. Ik reageer ook nog steeds bij jullie maar bij sommigen blijft mijn reactie verdwijnen. Kijken jullie ook bij je spam? Vermoedelijk staan ze dan daar. Ik zou het jammer vinden dat jullie denken dat ik jullie vergeet :) Bij anderen kan ik alleen iets plaatsen als ik "anoniem" aanklik maar dan zet ik wel mijn naam eronder. Hopelijk verandert Blogger weer snel.

Afgelopen dinsdag was het alweer de langste dag van het jaar en nu gaan de dagen weer korter worden. We zitten ook alweer bijna op de helft van het jaar. Op deze 25-ste "kerstkaartendonderdag" ben ik samen met mijn dt-maatje Colien aan de beurt om onze kerstkaart bij https://52weekstochristmas.blogspot.com/ te laten zien:


Dit is mijn kerstkaart gemaakt met de sketch van "Cheerful Sketches Challengeblog" . Ik heb de foto in de zon genomen dus hier en daar zie je wat schaduw. Het plaatje en dessin-papier zijn van CraftSensations. Alle randjes met de distresser opgeruwd. In de rechter bovenhoek nog een mistletoe-takje (LR0551 Marianne Design) met pareldruppeltjes (pearl pen Viva Decor) als besjes. Een klein strikje met tekst maakt het af.

Heb je ook een kerstkaart gemaakt deze week en wil je die met ons delen link hem dan op https://52weekstochristmas.blogspot.com/. Dat kan tot vanavond 23:55 uur. Er komt dan vast en zeker iemand van het designteam een kijkje nemen.

En dan iets leuks: met deze kaart ben ik derde geworden bij Kleuren met potloden.  



Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

40 opmerkingen:

  1. Hey Miranda,
    Hier krijgen we het lekker warm van! ;o)
    Mooie kaart werd het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kerstkaart, leuk gespeeld met het papier, gefeliciteerd met je toppertje fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart maakte je Miranda met prachtige details…gefeliciteerd met je winnende kaart,is ook dikverdiend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze kerstkaart in groentinten.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het groene dp en mooie plaatje en leuke details
    gefeliciteerd met je toppertje
    ik kijk elke dag bij de spam en zet dan alles terug en dan sta je erbij hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Miranda en gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Mooi papier.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie slimline kaart Miranda!
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Ik heb sinds een week dat site's geblokkeerd worden die beginnen met http. Geen idee ofdat ook aan blogger ligt. Maar wel heel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi sfeervol kerstkaartje, Miranda
    En van harte met je leuke topkaart!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart in mooie warme kleuren. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan Miranda, je hebt weer een hele mooie kaart! Mooi plaatje heb je gebruikt en alles weer fijn op elkaar afgestemd. Ik kijk - sinds al het geharrewar bij Blogger - altijd bij mijn reacties 'achter de schermen' en zet ze dan (als het nodig is) zelf op mijn blog. En proficiat met je topplekje! Welverdiend.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eén en al gezelligheid op je kaart Miranda, het lijkt me heerlijk toeven bij de open haard met kerst! (nu niet) Gefeliciteerd met je topper, helemaal verdiend met je mooie kleurwerk. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kerstkaart, je hebt de sketch heel knap toegepast.
    Gefeliciteerd met je topper, zo leuk als je waardering krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n mooie kaart in prachtige kleurencombinatie.
    leuk dat je in de prijzen viel.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kerstkaart met prachtig papier en plaatje. Je hebt de sketch mooi verwerkt.
    Gefeliciteerd met je prijs bij Kleuren met potloden. Mooie kaart is het ook met die schattige stempeltjes.

    Groetjes, Astrid.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave kaartjes Miranda , proficiat met je toppertje .
    Zal zo es kijken bij de spam , ik zie je te weinig .
    Fijne middag en creatief groetje van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie warme kerstkaart voor die koude periode.
    Hele mooie kleurtjes en die passen perfect bij dat gezellig plaatje.
    Supermooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toffe kerstkaart Miranda. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart !!! Mooie groentinten bij elkaar !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart in warme kleuren. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt. Bedankt daarvoor.
    Ik krijg jouw berichtjes te lezen hoor! Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart met die paperbloc en leuk met de geruwde randjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een mooie kaart Miranda en gefeliciteerd met je toppertje

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje, is dan ook heel mooi.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kerstkaartje Miranda met de leuke sketch.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een geweldige kaart gemaakt. Ook al nostalgisch vandaag bij jou op het blog.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van Cheerful. Ja, gek he, dat gedoe bij Blogger. Jij komt soms in de spam en soms ook niet, heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt met het mooie papier een prachtige kerstkaart gemaakt. Ik moest ook weer mijn naam intypen, anders was het anoniem,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kerstkaart met kijkje in de gezellige woonkamer met open haard.
    Gefeliciteerd met je topplaats.
    En bedankt voor je deelname aan Cheerful Sketches.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart weer Miranda!! En ja die spam. Volgens mij gaat het hier beter. Als ik eenmaal heb aangegeven dat het van iemand geen spam is dan wordt het de volgende x wel gewoon geplaatst. Misschien even Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart met de schets. Leuk met deze materialen. Gefeliciteerd met je topper. Ik zie je voorbij komen hoor. Ik heb nu even WiFi… Deze week geen kerstkaart. Volgende week ben ik er weer bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooie kerstkaart, Miranda! Leuke afbeelding, lekker dat haardvuurtje op die hete dag gisteren :-D
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart, altijd handig als bij het mooie dp ook nog een plaatje zit. Ik kijk tegenwoordig altijd bij m'n spam, er staan er gemiddeld 3 per blogbericht in. Jammer dat blogger zo vaak rare dingen geeft.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart Miranda. Mooi papier, het bruin en groen past mooi bij elkaar. Een heel mooi geheel! Blogger is weer flink aan het rommelen met alle reacties. Hopelijk wordt het snel weer normaal. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een prachtige kaart met dit mooie papier! Gefeliciteerd met je topper! Ben nu wel gewend aan het kijken bij spam en krijg alle reacties eenvoudig gepubliceerd. Maar of Blogger de software gaat aanpassen vraag ik me af!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart, Miranda! Mooie zachte tinten ook. Van harte met je topper, het is helemaal verdiend.
    Jij staat tot nu toe niet bij mijn spam. Maar ik merk wel dat er steeds vaker wèl kaartjes daarin staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gave kerstkaart in deze groentinten. Mooi nostalgisch 😍😍

    Ook hier drama met Blogger ik zie regelmatig in de spam en ook berichtjes achterlaten wil niet altijd. Zelfs als ik ingelogd ben.

    Fijn weekend Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie sfeervolle kaart, lijkt me een heerlijk plekje bij de haard!!
    Gefeliciteerd met je topplek!! Ik was ook helemaal blij ermee :)
    Blogger heeft bij mij ook kuren, vond na wat tips ook reacties in mijn spam en heb af en toe moeite met reageren.
    Een gezellige zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuk kerstkaartje mooi gemaakt.
    En leuk 3 de plaats met je kleurenkaart is ook mooi gedaan!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh, en Gefeliciteerd met je top 3 plaatsje.

    BeantwoordenVerwijderen