maandag 30 mei 2022

Shopping...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kaart met geborduurde cupcake. De kaart die ik nu plaats heb ik gemaakt nadat ik bij Anja Zom deze (KLIK) kaart had gezien. Ik had niet al de materialen die zij gebruikt heeft maar ik wilde hem ook niet exact namaken...


De twee meisjes zijn wat oudere stempels van CraftSensations en heb ik ingekleurd met mijn Flexmarkers. De collage-stans is wel van Marianne Design en het dessin-papier is van Maja Design.


De dametjes hebben flink geshopt, onder andere deze leuke sneakers en een flesje parfum.


Wat er verder in de shop-tasjes zit kan ik niet zien maar die zien er ook goed gevuld uit hihi.
Ik vond het leuk om zo met eigen spulletjes de mooie kaart van Anja (KLIK) te liften.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*cirkelstans-Marianne Design-LR0677,    *dessinpapier-Summertime-Maja Design 2016,   *tekststempel-Marianne Design-CS1071,    *parfumflesje-Marianne Design-LR0759,   *shoptasjes-Marianne Design-LR0758,    *meisjes stempels- CraftSensations,    *sneaker-Ali

26 opmerkingen:

  1. Oh, wat heb je leuke dametjes gebruikt op je kaart. Tof dat Anja je kon inspireren, het is een prachtige creatie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart. Leuk stempels heb je van die meisjes gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig mooi gedaan met de stempels van CS groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Miranda.
    Wat een leuke stempels van de dames.
    Leuk gedaan in de ronde mal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Miranda en wat kleurde je de meisjes mooi in zeg. Ze hebben heerlijk geshopt, ik houd er ook van hihi. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat heb je super gedaan Miranda! Het is helemaal je eigen kaart! Je hebt twee leuke en stoere dames gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje, alles zo mooi gecombineerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt de kaart van Anja supermooi gelift met je eigen spullen. Het is een prachtig geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje Miranda.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! Ik vind de sneakers erg mooi, zeker in deze kleur (wil ze wel in het echt hebben, haha). Mooi die bijpassende touwtjes en de leuke nonchalante dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ZO ontzettend leuk! Je hebt er echt een shopkaart van gemaakt. Die ronde stans blijft zo gaaf. Toevallig ben ik er vandaag ook weer eens mee bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie creatie Miranda!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kaart heb je prachtig gelift Zo leuk met de sneakers en de shoptasjes erbij. Zo zijn het heerlijk shoppende dametjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie kaart met de tasjes en sneakers.
    Wat passen die stempels hier leuk bij. Fijn dat je me op een idee brengt, want die heb ik ook en nog nieuw in de verpakking.....
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is een kaart waar ik blij van word.
    Zo leuk, die meisjes op de voorgrond en dan de spullen die ze gekocht hebben verwerkt op de kaart.
    Knap uitgeknipt, best een gepriegel, maar jij hebt het weer mooi gedaan.
    Wat passen de dames, qua kleur van de kleding, mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke sportief ogende kaart, Miranda
    Ook leuk die twee dametjes die je mooi hebt ingekleurd, kortom een leuke kaart!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super deze twee shoppende dames, ze hebben al een mooi paar sneakers gescoord zo te zien! Gave kaart en erg leuk model is dit toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie stoere meiden kaart heb je gemaakt. Leuke stempels ook en mooi ingekleurd. Leuke details erbij verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wát 'n mooie kaart Miranda! Dit model blijft ook mooi, je kunt er zoveel op kwijt. Daar heb jij dankbaar gebruik van gemaakt! 🙂 Het DP komt er ook zo mooi bij en je 'shopspulletjes', helemaal gaaf weer.
    Hele fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart met de shoppende dames erop. Mooie details en papier heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hetzelfde idee en toch een heel andere kaart, heel mooie met de dames en de tasjes erbij, die vind ik echt top,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke shopkaart en wat zijn die gymschoenen gaaf!
    Die tasjes zitten vast vol met allerlei leuke kledingstukken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi, leuke, vrolijke kaart met de shoppende meiden en de leuke details.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave kaart! Alles past zo leuk bij elkaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow...wat een gave kaart! Super mooi geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen