vrijdag 27 mei 2022

Hieperdepiep...

 Hallo lieve mensen, eerst even een vraag/opmerking. Gisteren heb ik bij iedereen die meedeed aan de kerstkaartendonderdag een reactie geplaatst (proberen te plaatsen). Het was een CRIME. Soms een aantal keer proberen en dan lukte het, soms met mijn telefoon want dan lukte het wel pfft. Ik hoop dat ze allemaal aangekomen zijn want ik zou het jammer vinden dat jullie denken dat ik niet reageer. Kijken jullie ook op het dashboard bij reacties? Daar staan vaak wel alle reacties en moet je handmatig aangeven dat het geen spam is zodat het onder je post komt te staan? Verder weet ik ook niet wat ik eraan kan doen. Leuk is anders !!!

Laatst heb ik wat leuke stansen bij de Action weten te scoren en dit is er één van.


Het is een borduurtag met aan de bovenkant een opengewerkte vlinder. Een patroontje van een cupcake met een kers op de top geborduurd. Kleine pareltjes als sprinkels. Het achtergrondpapier is gestanst met een stiksteekjes stans. Er zitten allerlei zachte kleurtjes in. Hieperdepiep is een stempel van Marianne Design.


Ik heb de grote vlinder nog een keer uit het gekleurde papier gestanst en van het label afgeknipt. Alleen met het lijfje vastgeplakt op de witte vlinder van het label. Bewerkt met glitterlijm. Omdat ik het bovenaan wat kaal vond heb ik nog twee kleine vlindertjes gestanst (Marianne Design). Achter de opengewerkte vleugeltjes wat vellum geplakt en daar weer wat glitterlijm opgedaan.

Deze kaart link ik bij Mijn Hobbyhonk Challenges waar ze vlinders in de hoofdrol willen zien.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

36 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Miranda
    Ja blogger blijft kuren
    Misschienlun je het eens proberen met een andere provider, ik reageer nu met Microsoft Edge, dat bevalt me heel goed
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met deze borduurmal. je reactie is bij mij binnen gekomen. Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi miranda ik heb de zelfde problemen de een moet met de computer of tablet en dan lukt het nog niet bij iedereen en dan als laatst met de telefoon maar dan ben ik anoniem.
    Leuke kaart groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat heb je dat mooi gedaan. Ga ik ter inspiratie in gedachten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je staat bij mij tussen de reacties op mijn kerstkaart hoor. Of je er automatisch kwam of dat ik je heb goedgekeurd weet ik niet meer. Blijft wel een gedoe op deze manier.
    Leuk kaartje heb je gemaakt met de geborduurde cup cake. Leuk met de vlinders er bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Miranda. Leuke mal is dat.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een heel feestelijk kaartje Miranda, erg mooi gedaan hoor. Je stond bij mij inderdaad op het dashboard zag ik en heb jou zelf op mijn blog gezet. Het is zeker lastig maar ach, ik denk dan maar: 'Er zijn ergere dingen in de wereld.' Ik probeer altijd maar te relativeren en dat maakt veel dingen minder moeilijk... 😉
    Heel mooi weekend gewenst!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig kaartje met de geborduurde cupcake en de vlinders Miranda! Jouw reactie is bij mij wel goed aangekomen. Heel vervelend hoe blogger bezig is, al had ik gisteren het idee dat het iets beter ging met reacties geven, maar moest inderdaad bij mijzelf wel bij veel reacties handmatig aangeven dat het geen spam is.
    Fijne avond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms geef ik het gewoon op, het is echt niet leuk meer om te reageren, ik doe het nu op de laptop en de telefoon ook bij de hand en dan nog moet ik vaak het blog intypen en zo proberen om te reageren. Ik heb jouw reactie wel ontvangen, moest wel aanklikken dat het géén spam was..zucht.
    Mooie kaart heb je gemaakt met de borduurstans, leuk met de vlinders erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke borduurmal is dit. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt. Ik ijk altijd al bij reacties op dashboard en heb nooit problemen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee wat gaaf, die borduurmal. Ik heb hem nog niet gezien. Action zit hier nu 3 minuten lopen vandaan. Zo gevaarlijk!
    maar je kaart is weer heel gaaf! Mooi de glinstervleugels van de vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, jouw reactie kwam bij mij binnen hoor, bedankt daarvoor. Bij mij komen nu soms ook reacties in de spam van bloggers die anders wél doorkwamen. Ik kijk tegenwoordig altijd maar bij de reacties via het blog, dan kan ik niemand missen haha. Leuke borduurkaartjes maakte jij, ziet er erg mooi uit, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke borduurmal van de Action en lief kaartje heb je ermee gemaakt. Je reactie op mijn vouwkaart is gewoon binnen gekomen 2 dagen terug. Had inderdaad ergens gelezen om bij reacties te kijken en geen spam aan te vinken, ook al een paar keer gehad.
    Wens je ook een fijn weekend,
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blogger is echt een ramp, ik kan alleen nog maar op mijn Phone reageren, tablet lukt niet meer! Wat een schattig geborduurde kaart en wat fijn dat je vader weer thuis is Miranda, dan zul je nog wel zorgen hebben maar beter dan in ziekenhuis want dáár kom je altijd zo moe vandaan.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie kaart heb je gemaakt, leuk met dat borduurwerk.
    Ik hoop dat blogger snel weer werkt zoals het deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje leuk de borduurmal met de cupcake en de vlinders erbij
    blogger is een ramp op het moment elke ochtend haal ik eerst de reacties uit de spam ik kan alleen het dashbord niet vinden zodat je ook handmatig reactie terug kan zetten, waar vind ik dat ?? ik kan alleen reacties beheren aanklikken en dan alles wat er staat aanvinken en dan zet ie het onder desbetreffende bericht soms komen er ook reactie niet binnen die van jouw van donderdag staat er bij mij niet bij
    jammer hoor en een andere keer dat je reageert weer wel ik vind het maar lastig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart met het borduursel erop.
    De vlinders maken het af.
    En ja ,je reactie is aangekomen.
    Dankjewel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bij mij staat jou reactie er op.
    Ik bekijk meestal de reacties via mijn mail en daar ontvang ik alles, denk ik toch. Maar dan merk ik wel dat sommige reacties niet op mijn blog te zien zijn.
    Zo heb ik er op mijn kerstpost van donderdag verschillende. Jammer dat tegenwoordig blog zo slecht werkt. Hoogtijd dat ze alles op een goede manier gaan aanpassen.
    Een leuk kaartje heb je gemaakt met een leuk borduurwerkje.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Zo’n vrolijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze stans heb ik ook gezien, maar is niks voor mij.
    Wel iets voor jou, want hij maakte er meteen een hele leuke kaart mee.
    Ik kijk altijd gewoon op mijn blog en zie dan de nieuwe reacties.
    Ik krijg ze ook via de mail binnen, maar daar kijk ik eigenlijk nooit op.
    Donderdag heb je bij mij gereageerd hoor, ik heb het gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje Miranda, erg leuk geborduurd ook.
    Ja ik begin standaard met de “spam” te bekijken en publiceren…vervelende blogger! Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk met deze borduurstans met vlinder. Dan heb je meteen iets extra's.
    Jammer dat de reacties allemaal zo moeizaam gaan, pffff.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige hieperdepiep kaart maakte je…leuk met het borduurtje erop en de vlinder is ook zo mooi erbij…top!
    Ja heel vervelend is het bloggen, niet echt leuk om te reageren!
    Fijne zondag, groet Ellen G

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart Miranda!
    Jou reactie van donderdag was te zien op mijn blog...vervelend dat het moeilijk is om te reageren hoor er meer over klagen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Miranda. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hoor van meer mensen dat Blogger weer lastig is op het moment. Gelukkig heb ik er zelf nog geen last van gehad (afkloppen!!). Je kaartje is prachtig, wat een klus moet dat geweest zijn! Maar het resultaat is dan ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje Miranda! Ik heb er ook problemen mee hoor met het bloggen. nu open ik de site via chrome en dan gaat het iets beter.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kaartje is erg leuk met de cupcake! Blogger is een drama. Als ik de volgende dag kijk of mijn reacties er staan blijkt vaak dat de helft niet geplaatst is. Hopelijk wordt het snel opgelost.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuk stans, die combinatie van een vlinder en borduren.
    Mooi gemaakt met deze kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaart weer Miranda!! En ja het is elke keer wat met blogger. Hopelijk vind je gauw een oplossing.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met het in kruisteken geborduurde taartje. Blogger is heel vervelend. Je reactie zat in de stam wel binnengekregen. Meerdere keren zelfs. Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuke kaart, borduren is niet mijn ding, vind ik alleen leuk om naar te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat erg leuk deze kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk borduurtje op je mooie kaartje Miranda
    Blogger is soms erg raar ik had geen berichtje van je
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen