donderdag 2 juni 2022

Reminder 52 WTC mei-challenge

 Hallo lieve mensen, alweer 2 juni vandaag, het jaar is bijna doormidden! Gelukkig helpt het blog van 52 WTC om op tijd met de kerstkaarten te beginnen want voor we er erg in hebben is het weer zo ver.
Vandaag de reminder voor de challenge van de maand mei:"iets om je warm te houden op een slimline kaart"...


Ik heb de slimline-stans van Marianne Design gebruikt. Het dessinpapier deed me aan breiwerk denken en is van CraftSensations.


De leuke , warm ingepakte, diertjes komen van een knipvel van Bella Lulu. De ijskristallen zijn stickertjes waar ik in het midden een glinstersteentje heb geplakt.


De tekststempel is van Studio Light en vond ik er wel toepasselijk bij.

Heb je ook een kerstkaart gemaakt voor de challenge? Dan kun je die HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.
Heb je een kerstkaart gemaakt die niet voldoet aan de eisen van de challenge maar die je toch met ons wilt delen? Dan kun je die HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:55 uur.

Ik kom weer bij jullie allemaal kijken om te reageren. Sta ik er niet bij dan  sta ik tussen je spam of heeft Blogger helemaal niet meegewerkt. Ik vind de lol er wel af gaan op deze manier maar ja het is wat het is.

Update: het houdt hier maar niet op, nu heeft Corona mij uiteindelijk ook te pakken. Ik voel me beroerd. Ik hoop niet dat ik met het helpen van mijn ouders daar iemand heb aangestoken toen ik nog niet wist dat ik het had. Hopelijk was ik toen ook niet besmettelijk :(

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

39 opmerkingen:

  1. Leuk deze uiltje met ijsbeer zitten er warmpjes bij. fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke reminder met het leuke stempeltje uiltje en hartje , ook het beertje zit er warmpjes bij , fijne dag
    Kerstgroetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kerstkaartje.
    Wat heb je dit leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig warm kaartje. Ja, ik controleer nu maar eerst mijn spam...
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de hartjes en wat een schattige plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kerstkaart en zo leuk met deze tekst.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kerstkaart Miranda.
    Gezellige beestenboel op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is heel mooi Miranda.
    Ik lees bij mijn mail weleens dat iemand gereageerd heeft, vooral die spam madame, ga ik kijken om haar eruit te halen, zie ik ze totaal niet bij mijn berichten staan, ook een beetje vreemd, maar liever zei dan dat ik jullie niet meer zie
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Miranda en ik heb hetzelfde probleem, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd dit kerstkaartje, Miranda!
    Heb je al eens een andere browser uitgeprobeerd?
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n mooie kaart Miranda, dat ziet er heel gezellig en lekker warm uit! Leuk gedaan met de diertjes van Bella Lulu.
    Hele fijne dag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel toffe kaart met die warm aangeklede diertjes. Het is jammer dat het reageren bij blogger zo moeizaam gaat, ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten. Hopelijk gaat het vandaag beter. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige kaart met al die ingeduffelde figuurtjes. Heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super gezellige warme kaart en wat leuk die tekst! Ik vind het ook jammer dat niet alle reacties door komen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke winterse kaart. En zo jammer he dat blogger niet meewerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke slimline kerstkaart Miranda.
    De figuurtjes van Bella Lulu vind ik ook zo leuk.
    Ik kijk tegenwoordig regelmatig in mijn reacties. Vaak verdwijnen ook bij mij reacties in de spam. Jammer hoor!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige, lieve kaart.
    De tekst is inderdaad heel toepasselijk.
    Het is een gezellige boel op je kaart.
    Ik had gisteren ook dat ik ineens geen reacties meer kon plaatsen.
    Werd er meteen chagrijnig van en heb Blogger uit gezet.
    Toen ik het 's middags weer probeerde deed ie het weer.
    Het kost allemaal wel heel veel tijd op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O jee, jij bent de dans ook al niet ontsprongen, heel veel beterschap. Het is inderdaad niet te hopen dat je je ouders hebt aangestoken.
    Je hebt een heel leuke kerstkaart gemaakt met het lieve beertje en de grappige uiltjes. De hartjes maken het nóg liever.
    Zo bijzonder, jij hebt vandaag 2 reacties op mijn blog op hetzelfde bericht geplaatst, de ene zat tussen de goed te keuren berichten, de andere bij de spam.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die gaan het allemaal lekker warm hebben. Heel leuk en mooi kaartje.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een leuke Slimline kerstkaart gemaakt. Hopelijk heb je in lighter mate Corona . Ik wens je heel veel sterkte. Het bloggen blijft zeker een crime… Groeten Trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterende kerstkaart Miranda!
    Ook hier het probleem met spam.
    Snel beterschap met de corona laat ons hopen dat je ouders niet besmet zijn voor de oudere is het heel risicovol. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie slimline kerstkaart heb je gemaakt met de leuke diertjes. Ik moet ook steeds reacties toevoegen, die bij de spam staan..
    Wens je heel veel beterschap,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kerstkaart met de lekker warm aangeklede uiltjes en beer. Ja, er komen steeds reacties in de spam. 😕
    Beterschap met de corona. En hopelijk zijn je ouders niet besmet geraakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke kerstkaart Miranda!
    Wat vervelend dat je corona hebt hopelijk wordt je er niet al te ziek van.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Miranda!
    En heel veel beterschap gewenst!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaart, Miranda, zo leuk die diertjes met hun warme sjaals en mutsen.
    En wat ontzettend balen dat je nu ook te pakken bent genomen door corona. Hopelijk heb je je ouders niet besmet. Het blijft toch een naar en raar virus. Ik heb nog steeds last van naweeën. Hopelijk pakt het bij jou beter uit. Beterschap!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart. Alle beestjes hebben het lekker warm op jouw kaart.
    Beterschap voor jou. We horen weinig meer over corona maar het is er nog steeds. Beterschap!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een super leuk kaartje met al die warm aangeklede diertjes...
    ojee Het GEDOE heeft jou nu ook te pakken, beterschap!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een heel leuk en lief kaartje ! mooi gemaakt
    beterschap ! hier ook nog, op 1 april ik positief, op 1 mei, mijn man positief, het is echt nog niet weg hoor !
    succes,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Miranda,
    Wat een gezellige beestenboel op jouw kaart!
    Hopelijk ben je snel terug genezen!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een supergeslaagde kaart Miranda, zoveel moois op te zien zeg. Wat ontzettend klote dat je nu corona hebt,ik hoor het ook nog geregeld voorbij komen….hopelijk voel je je snel beter! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een mooie kaart ! Heel veel beterschap en hopelijk krijgen je ouders geen Corona!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw wat zijn ze schitterend mooi.leuk met de beestjes
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke kerstkaart heb je weer gemaakt, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke gezellige kaart maakte je met leuke details en kleuren!
    Blogger is heel vervelend en duurt echt te lang om er nog lol in te hebben…wat jij ook zegt!
    Gelukkig kan bij jou nog wel reageren!
    Wat vreselijk voor je dat je toch nog corona hebt gekregen…balen voor je en hoop dat je snel weer beter bent zonder klachten over te houden! 🤞🏻
    Ik lees dat je ook een nieuwe knie moet hebben…ik kan je zeggen dat ik superblij ben met mijn nieuwe…fantastisch! Nu de heup nog en daarna de andere knie! 🙈
    Ik moest ook heel lang wachten met de knie, heup ging sneller gelukkig!
    Ga jij ook naar de Maartenskliniek?
    Sterkte en beterschap gewenst en duimen dat je ouders niet besmet zijn! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. lief kaartje, we moeten allemaal maar gaan breien om deze winter warme kleding te hebben . . .
    sterkte met het virus, vrienden kwamen terug van vakantie en namen het mee naar huis :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superleuke kaart, Miranda, leuke kleuren heb je gebruikt ook. Jee joh, toch nog Corona! Ik wens je veel beterschap!!
    Wat balen toch als je problemen hebt met reageren. Het gekke is dat ik er nooit last van heb, ik gebruik Chrome als browser. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Stunning in colours and design, just love this, tried to comment yesterday but blogger only allows me a certain of comments a day! ♥

    BeantwoordenVerwijderen