vrijdag 6 mei 2022

Een vrolijke tuinkaart...

 Hallo lieve mensen, allereerst wil ik jullie héél erg bedanken voor alle tips en lieve reacties t.a.v mijn knie en scootmobiel. Ik heb goede tips gekregen die ik zeker meeneem in mijn vervolggesprek met de orthopedisch chirurg. Ik plaats niet snel iets over mijn gezondheid maar nu ben ik blij dat ik dit wél gedeeld heb. Nu weer over naar gezelligere dingen....

Bij het challengeblog van De Egel is gisteren een nieuwe challenge van start gegaan. We willen kaarten in een andere vorm dan vierkant of rechthoekig zien en het thema is tuin, daar moet dus duidelijk iets van te zien zijn.
Ik heb deze kaart ter inspiratie gemaakt...


De vorm van de kaart is gemaakt met een "oude stans" van Precious Marieke (PM10057) en de plaatjes zaten bij een Engels magazine uit 2019. Ik heb de grootste vorm uit wit gestanst en dubbel gevouwen. De onderste ronding recht afgesneden en zo blijft de kaart goed staan. Vervolgens de vorm uit geel gestanst en daarna uit een achtergrondvel. De plaatjes uitgeknipt en opgeplakt waarvan sommige wat verhoogd maar dat is lastig te zien op de foto.

Op het challengeblog van De Egel vind je nog meer inspiratie van mijn dt-maatjes en kun je zien welke mooie prijs er beschikbaar is gesteld door de eigenaar van hobby-webwinkel De Egel.
De challenge loopt tot 19 mei 20:00 uur Nederlandse tijd en je kaart kun je HIER(KLIK) linken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

22 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een vrolijke schommel tuinkaart Miranda, heel mooi in die frisse voorjaarskleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is een hele leuke kaart Miranda.....een en al gezelligheid!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke tuinkaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n gezellige tuinkaart heb je hier Miranda, heel leuk model gemaakt, leuke challenge ook.
    En fijn dat je bruikbare tips hebt gekregen gisteren, dat maakt het besluit misschien weer makkelijker.
    Nog een hele fijne dag en alvast goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke tuinkaart in bloemvorm, Miranda. Hier word ik helemaal vrolijk van.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en de tuin ziet er netjes uit hoor!
    groetjes van Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele leuke kaart Miranda. En, tja, die knie, ik wilde het ook steeds niet, was ook bang voor de operatie en nu het is gebeurd (met ruggenprik) wilde ik dat ik het veel eerder had laten doen, ik ga er ook achter aan bellen hoe of wat ik moet doen om ook de tweede knie te laten "maken". Wat een genot om geen pijn meer te hebben.
    Sterkte er mee en wees ondertussen wel blij dat je zo'n mooie scootmobiel hebt.
    Heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart in deze vrolijke kleurtjes Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt miranda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi tuinkaartje, Miranda
    Heel blij en vrolijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel vrolijk, het is duidelijk een zonnige dag in je tuintje, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie schommelende tuinkaart. Leuke afbeelding. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige tuinkaart heb je gemaakt en even je vorige berichtje gelezen, wat een gave scootmobiel. Kan mij voorstellen dat het een behoorlijke stap is maar je kunt nu weer lekker met de hond naar buiten, nu helemaal genieten met het mooi weer.
    Ook mijn advies is er niet te lang mee te wachten en als een ruggenprik een optie is dat doen. Heb ook ruim 2 jaar met bot op bot gelopen met mijn heup en ben ook blij dat de pijn nu minder is, helaas kon het bij mij niet met een ruggenprik. Het blijft een moeilijke beslissing maar als het eenmaal gedaan is ben je er bllj mee.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi "tuinkaartje". Past ook goed bij het mooie weer van nu.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart. Je berichtje van gister nog even terug gelezen. Maar wat verschrikkelijk dat je zo’n pijn hebt, heel veel sterkte ermee. Wel heel er knap dat je de scootmobiel gebruikt. Zal vast geen makkelijk besluit zijn geweest. Vond de eerst keer in de scootmobiel verschrikkelijk, toch moeilijk om dat opeens nodig te hebben. Maar wat krijg je er een vrijheid voor terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    Ik heb je tuinkaart bewonderd, wat is ie lekker vrolijk in deze kleurtjes! Ook heb ik je bericht van gister terug gelezen wat een heftig verhaal! Zoveel medeleven uit blogland en hele bruikbare tips! Iedere dag zoveel pijn en morfine slikken is niet niks. Probeer er maar wat vaart achter te zetten en wees ondertussen maar heel blij met je scootmobiel dan kun je wel fijn naar buiten met Ziva. Heel veel sterkte met het maken van een keuze! Ga ervoor hoor! Ik had al verwacht dat die prachtige pauwenkaart zou winnen...dik verdiend Miranda!
    Goed weekend...xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht dat ik hier al geregeerd had Miranda, maar zal wel aan blogger liggen.
    Dit is een gezellige zomerse kaart die je met deze mal gemaakt hebt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellige kaart...tuin is netjes, nu die van ons nog hihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi tuinkaartje met de vrolijke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellig tuinkaartje. Mooie vorm ook!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie tuin/wiebelkaart heb je gemaakt, leuk tafereeltje staat er op. Je kunt ook een paar mm, alleen van de achterkant afhalen, dan blijft de kaart ook prima staan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen