zaterdag 7 mei 2022

Gast-designer..."voor jou".

 Hallo lieve mensen, daar ben ik alweer, oeps. Dat komt omdat ik gastdesigner bij "Cheerful Sketches Challenge Blog" mocht zijn. 

Dit is de sketch voor de maand mei en dit is de kaart die ik gemaakt heb. Deze ging naar Jacqueline, mijn ex dt-maatje bij De Egel want die is vandaag jarig :)



Het dessin-papier met hartjes op "hout" heb ik met zigzag steken vastgezet. Het lieve plaatje is van Marianne Design en heb ik "ingelijst" op een stans van Studio Light waarbij ik het plaatje een beetje onder de bloem heb geschoven. De bloem met witte gelpen ingekleurd en een strass-steentje als hartje gebruikt.
De horizontale band van de sketch heb ik met een stukje grijs kant gemaakt.

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier- CraftEmotions-Lovely Baby-18040/0206,   *plaatje-Bunny Love-VK9552-Marianne Design,   *stans-Studio Light-SL-LB-CD-196,    *stempel-Marianne Design-TC0805

23 opmerkingen:

  1. Een heel leuke, vrolijke kaart met verrassende elementen zoals de zigzag en het grijze kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Miranda.
    Fijn dat je ook gastdesigner mag zijn.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Miranda, wat heb je een te gekke kaart gemaakt met onze sketch! Zo leuk die zigzag steek en het leuke plaatje.
    Superleuk dat je deze maand onze GDT bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je voor Jacqueline gemaakt. Erg leuk gemaakt!.Lief met dit plaatje. Wat leuk dat we allemaal dezelfde schets hebben en de kaarten totaal anders zijn. Ik was te vroeg met mijn kaart als gd bij mijn hobbyhonk… ik had 3 mei in mijn hoofd… somsgaat dat even zo. Fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart, vooral de zigzag vind ik tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje! Helemaal geen straf om zo 2x op 1 dag bij je langs te komen hoor.
    Goed idee om het papier met een stiksteekje vast te zetten. Zoiets vergeet ik altijd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en lief plaatje ook het zigzag randje staat heel leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje, heel mooi plaatje en leuk het zigzag randje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief schattig kaartje, Miranda
    Mooie kleurtjes bij elkaar en een schattig plaatje
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wát een lief kaartje heb je gemaakt Miranda, voor de jarige. Knap gedaan, die gaat vast en zeker in de smaak vallen! Je hebt er een mooi geheel van gemaakt!
    Nog een mooie zondag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart en een schattig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de leuke konijntjes leuke indeling heb je gemaakt met het kant en de zigzag steken geeft een apart effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt als GD bij Cheerfull Sketches.
    Je afbeelding is ook een prachtige en dan ook nog zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze GD kaart is heel mooi Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart die je hebt gemaakt met onze sketch ! Bedankt voor jouw gastdesignerkaartje bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super lief kaartje voor Jacqueline! Leuk met die zig zag steekjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Miranda. En ik begrijp je goed met je uitstel voor de operatie, zolang jij je er goed bij voelt moet je doen wat je hart je ingeeft. Fijn dat er toch nog eerst wat mogelijkheden zijn om dat te bekijken. Sterkte en groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat mooi Miranda!! tof met die stiksteekjes erbij.
    Fijn dat je weer wat mobiel bent maar ik hoop dat er gauw een oplossing komt zodat je zelf weer kan lopen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een dot van een kaart, leuk met de stiksels

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi kaartje en wat leuk met de zigzagsteek.
    Het roze onder dat houtnerf designpapier .vind ik erg leuk hierbij passen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Op deze kaart had ik al een reactie gegeven, maar ik zie het er niet tussen staan, wat gek.
    Wat een leuke, lieve kaart en wat mooi dat zigzag stik randje erlangs.
    Het plaatje is lief en de kleurtjes passen daar weer goed bij.
    De sketch is leuk hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooie GD kaart , met een zigzagrandje
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen